۰

مردم قدر سری Call of Duty را نمی‌دانند

سری Call of Duty

یکی از روسای سابق آکتیویژن: مردم قدر سری Call of Duty را نمی‌دانند

رئیس سابق بخش Call of Duty آکتیویژن در مصاحبه‌ی خود در آخرین نسخه‌ی مجله‌ی Edge اعلام کرد که این تفکر که استودیوهای اکتیویژن بدون اینکه تلاش خاصی در جهت پیشرفت این مجموعه داشته باشند، مشغول ساخت قسمت‌های جدید سری Call of Duty هستند، کاملا اشتباه است. اسکوفیلد می‌گوید:

«امروزه مردم گمان می‌کنند که یک بازی Call of Duty جدید حاصل چرخ کردن نسخه‌ی قبلی آن در چرخ گوشت بوده و درک نمی‌کنند که تیم‌های سازنده برای ساخت عنوانی جدید از Call of Duty، چقدر زحمت می‌کشند و تا چه حد تحقیق انجام می‌شود، به طور مثال من برای ساخت Call of Duty: World War 2 با کمک متخصصان و مورخین به مدت سه سال مشغول تحقیق بر روی جنگ جهانی دوم بودم»

 

سری Call of Duty

اطلاعاتی از به‌روزرسانی Reloaded بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War که در گذشته از انتشار فصل چهارم برای این عنوان خبر داده بود، امروز جزئیات جالبی از آن را به دست هواداران رساند. بسیاری از طرفداران بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در انتظار فصل چهارم هستند؛ چرا که قرار است محتویات زیادی برای آن در دسترس قرار گیرد. البته مشابه این اتفاق برای نسخه‌ی Warzone هم رخ خواهد داد و باید شاهد فصل چهارم در آن باشیم. این فصل در قالب یک به‌روزرسانی بزرگ و با نام Reloaded در تاریخ ۲۴ تیر ۱۴۰۰ (۱۵ جولای ۲۰۲۱ میلادی) عرضه خواهد شد.

شایعه: Call of Duty جدید طی رویداد Warzone معرفی خواهد شد

تام هندرسون که قبلاً انبوهی از جزئیات مربوط به عنوان بعدی از سری Call of Duty را فاش کرده بود، در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اعلام کرد که معرفی عنوان Call of Duty 2021 برای “اواسط تابستان” تنظیم شده و مهم‌تر از همه، رسما از طریق بازی بتل رویال Call of Duty Warzone معرفی خواهد شد.

او اضافه کرد که درباره‌ی زمان این اتفاق اطمینان کامل ندارد ولی سناریوی محتمل‌تر این است که معرفی این عنوان در مرداد ماه انجام شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *