۰

نورمن ریدوس به گمانه زنی طرفداران دامن می زند که او در فیلم Ghost Rider بازی خواهد کرد

فیلم Ghost Rider

ستاره سریال Walking Dead طی سال‌های متمادی بازی در نقش داریل دیکسون، طرفداران پرشوری پیدا کرده است، و حالا این بینندگان می‌خواهند رویای ریدوس برای ایفای نقش شخصیت انتقام‌جوی کمیک Ghost Rider را محقق کنند. طرفداران مدام توییت می کنند که چقدر دوست دارند Reedus در نقش دنیای سینمایی مارول بازی کند، و اخیراً این بازیگر با لایک ده ها مورد از این توییت ها در حساب تأیید شده خود به این گمانه زنی ها دامن زده است.

ریدوس همچنین لینکی به پست اینستاگرامی روز دوشنبه از طرف یکی از طرفدارانش در توییتی منتشر کرد که نشان می‌داد این نقش متعلق به اوست، و وب‌سایت Giant Freakin Robot گزارش داد که این بازیگر انتخاب مارول برای ایفای نقش Ghost Rider است.

نمایندگان دیزنی و ریدوس بلافاصله به درخواست EW برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

فیلم Ghost Rider

اوایل تابستان امسال، ریدوس در مصاحبه ای با Comicbook.com در مورد آرزوی خود صحبت کرد. او گفت: «من می‌خواهم نقش Ghost Rider را بازی کنم. “بحث Ghost Rider سالهاست که مطرح شده است، و بله، به آنها بگویید من را در آن قرار دهند.”

Ghost Rider مارول تجسم روح انتقام است و بیشتر به خاطر ظاهر بسیار متمایزش شناخته می شود: جمجمه ای شعله ور ، ژاکت چرمی مشکی، شلاق زنجیری و موتورسیکلتی که از آتش جهنم نیرو می گیرد. چندین کاراکتر مارول در طول سال‌ها ظاهر شده‌اند، اما اولین آن، جانی بلیز، معروف‌ترین کاراکتر است.

این شخصیت اولین بار توسط نیکلاس کیج در فیلم Ghost Rider در سال ۲۰۰۷ و دنباله آن در سال ۲۰۱۲، Ghost Rider: Spirit of Vengeance به تصویر کشیده شد. نسخه متفاوتی از Ghost Rider، یک شخصیت اسپانیایی تبار به نام رابی ریس، که به جای موتورسیکلت یک ماشین جهنمی را می راند، در Agents of S.H.I.E.L.D ظاهر شد که توسط گابریل لونا به تصویر کشیده شد. در سال ۲۰۱۹ شایعه شده بود که  Ghost Rider لونا ممکن است در سریال Hulu خودش بازی کند، اما این نقشه ها در نهایت شکست خورد.

اگر Reedus نقش را بازی کند، احتمالاً بیشتر شبیه نسخه Blaze خواهد بود، زیرا این بازیگر از طرفداران بزرگ موتور سیکلت است. او اغلب در The Walking Dead سوار آن‌ها شده است و همچنین یک سری برنامه مسافرتی با محوریت موتور سیکلت به نام Ride With Norman Reedus دارد.

فیلم Ghost Rider

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *