۰

۵ کاراکتر دنیای مارول که مارگو رابی می تواند در آنها نقش آفرینی کند

مارگو رابی در دنیای مارول

دنیای مارول

مارگو رابی بدون شک یکی از بهترین ستاره های حال حاضر هالیوود است و با نقش آفرینی های مختلفش تواسنته تا محبوبیت خود را در سینما به دست بیاورد. همچنین او به خاطر یکی از مهم ترین نقش هایش یعنی هارلی کویین بسیار معروف شده است و این نقش این کاراکتر را گویا برای همیشه از آن خود کرده است. او هم اکنون یکی از مهم ترین و محبوب ترن کاراکتر های دنیای DC است و طرفداران زیادی نیز دارد.

اما معمولا بسیار سخت است که بازیگری که در یکی از دنیا های DC یا Marvel نقش آفرینی کرده باشد ، در دیگر شرکت نیز همین کار را انجام دهد ، البته که این اتفاق قبلا رخ داده است و دیگر خیلی چیزی دور از انتظار نخواهد بود و امکان رخ دادن آن وجود دارد.

در این لیست به ۵ کاراکتر دنیای مارول اشاره کرده ایم که مارگو رابی می تواند برای بازی در نقش آنها بسیار مناسب باشد :

Dazzler

به محض این که او در نقش نائومی لاپاگلیا در فیلم “گرگ وال استریت” ساخته مارتین اسکورسیزی وارد تصویر شد ، مشخص شد که مارگو رابی قرار است با هر روشی که می تواند هر ظاهری را عالی کند و به یک نماد مد تبدیل شود. مسلماً ، مد مشخصه ای نیست که معمولاً با Dazzler مرتبط باشد ، توانایی او در ایجاد نور از طریق صدا باعث می شود جایی در میان مردان X و حرفه آواز خوانی را کسب کند ، اما اشاره به مودگرا بودن آن در کمیک بوک ها را نیز نمی توانیم انکار کنیم و اینجاست که مارگو رابی استرالیایی می تواند خیلی به این نقش کمک کند . ناگفته نماند ، هارلی کوین در فیلم Birds of Prey استعداد پنهان رابی در آواز خواندن را آشکار کرد ، که باعث می شود هرچه بیشتر به این کاراکتر نزدیک شود.

Black Cat

در نگاه اول ، ممکن است برای مارگو رابی ، که شش سال از تام هالند بزرگ تر است ، برای بازی در نقش فیلیشیا هاردی ، بی جا به نظر برسد زیرا که این کاراکتر معمولا خیلی پایبند به اخلاق نیست و برای مارولی که روی درجه بندی سنی اش بسیار حساس است احتمالا خیلی سخت خواهد بود تا کاراکتر واقعی او را به تصویر بکشند.

اما از طرفی این کاراکتر بسیار به رفتار های عجیب و غریب هارلی کویین با بازی مارگو رابی شبیه است و از این نظر او می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این کاراکر باشد و بی شک او می تواند فیلم اختصاصی این کاراکتر را در دنیای مارول به یکی از محبوب ترین کاراکتر ها تبدیل کند.

Emma Frost

در حالی که هارلی کوین پیش از Suicide Squad 2016 به لطف معرفی او در سری انیمیشن های بتمن و یری های مختلف کمیک بوک ، تعداد قابل توجهی طرفدار داشت ، اما بازی Margot Robbie توانست به گسترش این موضوع کمک کند. جذابیت خاصی که باعث شد شرور هایی با اختلال ذهنی بیشتر محبوب شوند. شاید او بتواند همان نوع جرقه را برای نقش اما فراست به ارمغان آورد که بدون شک Jones arguably در X-Men: First Class نوانست این کار را انجام دهد. فراست بلوند که به عنوان ملکه سفید نیز شناخته می شود ، برخی توانایی های یخی دارد که در سری ایکس من از آنها استفاده می کند.

She-Hulk

احتمالاً بعد از دیدن آرایش و طراحی مارگو رابی در نقش هارلی کویین دیگر هیچ کس دوست ندارد او را در ظاهری متفاوت ببیند ، مگر اینکه او بخواهد در نقش یکی از کاراکتر های کمیک بوکی مارول نقش افرینی کند؛ احتمالا تا به حال هیچکس این پیشنهاد را به او نداده است. در حال حاضر نقش آفرینی این کاراکتر در دستان جنیفر والترز است ، اما مارگو رابی می تواند با بازی در این نقش ، نام این کاراکتر را برای همیشه از آن خود کند و در دنیای مارول بسیار محبوب شود. ظاهر و استعداد او دقیقاً همان چیزی است که این شخصیت برای درخشش واقعی نیاز دارد.

Invisible Woman

مارگو رابی ، بازیگر زن هالیوودی ، بیشتر با موهای بلوندش شناخته می شود و دقیقا از آن طرف در دنیای مارول ، کاراکتر زن نامرئی نیز از همین ویژگی برخوردار است و همین موضوع ارتباط بین این دو را بیشتر از قبل می کند.

مهارت مارگو رابی در به تصویر کشیدن شخصیت های زن قدرتمند و جذب کننده ای است که به خوبی در میان بازیگران مردسالار ایستادگی می کنند و به شما اطمینان می دهد که معرفی Fantastic Four به MCU بازگشت شایسته ای به صفحه بزرگ نمایش خواهد بود. او می تواند با بازی در این نقش هم یک ورود قوی به دنیای مارول داشته باشد و هم ورود چهار شگفت انگیز به این دنیا را جذاب تر کند.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *