۰

بازی Overwatch در تعطیلات کریسمس رایگان خواهد بود

بازی Overwatch

بازی Overwatch یک دوره رایگان را برای مدت تعطیلات کریسمس ارائه می دهد که از امروز شروع می شود و پس از سال نو در ۲ ژانویه به پایان می رسد. مانند نسخه های رایگان قبلی، بازیکنانی که هنوز بازی را خریداری نکرده اند به فهرست کامل ۳۲ کارکاتر و ۲۸ نقشه دسترسی خواهند داشت، و تمام حالت های بازی در حال حاضر در دسترس قرار گرفته است.

بازیکنانی که در نسخه رایگان شرکت می‌کنند می‌توانند طبق معمول در بازی لول به دست بیاورند ، از جمله باز کردن گزینه‌های سفارشی‌سازی و کسب لوت‌باکس در بازی، و در صورت خرید بازی، هر پیشرفتی را که داشته باشند حفظ خواهند کرد.

بازی Overwatch

این نسخه رایگان برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در دسترس خواهد بود، بازیکنان رایانه‌های شخصی به حساب Battle.net، بازیکنان ایکس‌باکس به عضویت گلد ایکس‌باکس لایو و بازیکنان پلی‌استیشن برای شرکت به پلی‌استیشن پلاس نیاز دارند.

Overwatch در حال حاضر رویداد سالانه Winter Wonderland خود را با مجموعه ای از رویدادهای فصلی دیگر مانند ۴v4 Freezethaw Elimination، Mei’s Snowball Offensive، Yeti Hunt و Snowball Deathmatch اجرا می کند. این رویداد فصلی تا ۶ ژانویه ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

 
منبع : Gamespot

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *