۰

سیستم کراس پلی به بازی Overwatch اضافه شد

بازی Overwatch

ویژگی جدید بازی Overwatch بازیکنان را قادر می سازد تا در پلتفرم های PC ، Xbox ، PlayStation و Nintendo Switch با یکدیگر بازی کنند. بازیکنان کنسول برای شرکت در cross-play باید یک حساب Battle.net ایجاد کنند و آن را به سایت اصلی لینک کنند.

بازی Overwatch

آرون کلر ، کارگردان بازی ، در یک ویدئو که اوایل ماه جاری منتشر شد ، توضیح داد: “به طور پیش فرض ، یک گروه از بازیکنان کنسول با سایر بازیکنان کنسول بازی خواهند کرد.” “یک گروه از بازیکنان رایانه های شخصی با بازیکنان رایانه های شخصی و همچنین گروههایی که هم از بازیکنان رایانه شخصی و هم از کنسول ها تشکیل می شوند با یکدیگر بازی خواهند کرد. کلر افزود: “لطفا توجه داشته باشید ، این مورد شامل Competitive Play نیست.” “به طور خاص برای Competitive Play ، شما نمی توانید به عنوان یک گروه متشکل از هر دو بازیکن PC و کنسول با هم بازی کنید. هر یک از آنها گروه خاص و جداگانه خود را خواهند داشت. “

بلیزارد برای جشن گرفتن کراس پلی، گفت هرکسی که تا پایان ۲۰۲۱ وارد Overwatch شود یک جعبه لوت گلد دریافت می کند.

پس از خروج جف کاپلان ( معاون رئیس بلیزارد ) از استودیو ، پس از ۱۹ سال ، کلر در ماه آوریل نقش مدیر بازی Overwatch 2 را بر عهده گرفت.

او در اوایل ماه جاری تأیید کرد که cross-progression در کنار cross-play آغاز نمی شود ، اگرچه وی گفت که این پشتیبانی بعدا برنامه ریزی خواهد شد.

همچنین کلر گفت ک “ما درک می کنیم که این ویژگی برای برخی از شما مهم است و این چیزی است که تیم Overwatch برای کار کردن در آینده هیجان زده است.”

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *