۰

اطلاعات جدیدی از بازی Overwatch 2 منتشر شد

بازی Overwatch 2

توسعه دهندگان Overwatch 2 اخیراً AMA را در Reddit انجام داده اند كه در آنجا به سوالات بی شماری درباره دنباله مورد انتظار این بازی پاسخ داده شده است. اعضای تیم Blizzard در مورد مواردی مانند سیستم پینگ به سبک Apex Legends ، کراس پلی و کراس پروگرشن ، بتا بودن یا نبودن آن صحبت کردند و اینکه آیا Overwatch 1 یک پچ ۱۲۰ فریم در ثانیه ای دریافت خواهد کرد یا خیر. این فقط یک نمونه بسیار سریع و محدود از پاسخ هاست ، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً از Reddit AMA بازدید کنید.

سیستم Ping

بازی Overwatch 2

کارگردان بازی Aaron Keller گفت که Blizzard تقریبا نمونه اولیه این بازی را در دست دارد ، اما نمی تواند به طور قطعی بگوید که این بازی به نسخه نهایی راه پیدا می کند.

وی گفت: “ما قطعاً این موضوع را مورد توجه قرار داده ایم. در واقع ما نمونه اولیه آن را داریم كه هم اكنون بصورت داخلی اجرا می شود.” “ما عادت نداریم که چیزهایی را به بازیکنان نوید دهیم تا زمانی که بازی واقعی عرضه شوند و من فعلاً این سنت را نقض نخواهم کرد (مطمئن هستم که در مقطع دیگری از این AMA آن را هم توضیح خواهم داد) ، اما این چیزی است که ما به عنوان یک تیم از آن هیجان زده ایم و در حال حاضر در حال حل مشکلات آن هستیم. “

 

Cross-Play و Cross-Progression

جان لافلور ، مدیر فنی بلیزارد گفت که هنوز اعلامیه رسمی اعلام نشده است ، اما در حال حاضر ، مردم باید بدانند که کراس پلی ( توانایی بازی آنلاین در تمام پلتفرم ها )بیشتر از کراس پروگرشن ( ادامه دادن از همان جایی که در کنسول قبلی تمام کرده اید ) است.

لافلور گفت: “ما از احتمال کراس پلی و کراس پروگرشن بسیار هیجان زده هستیم ، اما امروز چیزی برای اعلام نداریم.” “با این حال ، با توجه به پیچیدگی های اضافی کراس پلی ، اگر این مسیر را طی کنیم ، احتمالاً منطقی است که ابتدا کراس پلی را فعال کنیم و سپس کراس پروگرشن را به عنوان یک افزونه به بازی اضافه کنیم.”

 

آیا بتایی برای این بازی خواهد بود ؟

لافلور اظهار امیدواری کرد که نسخه بتا برای Overwatch 2 وجود داشته باشد ، اما تأیید جزئیات در این باره خیلی زود است. “تقریباً ، بله. ولب اگر هم می دانستم چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد ، نمی توانستم به شما بگویم ، پس فعلا باید منتظر باشید.

موتور بازی سازی این گیم پیشرفت هایی داشته است

لافلور گفت موتور بازی Overwatch 2 شامل چندین پیشرفت نسبت به موتور بازی اول برای کمک به دنباله دار بودن و جلوه دادن و اجرای چشمگیرتر آن است.

لافلور گفت: “بله ، ما تغییرات زیادی در موتور بازی ایجاد کرده ایم. بهینه سازی های زیادی ، نور بهتر و بسیاری از ویژگی های جدید اضافه شده است.” “PvE به ما این امکان را داده است که خیلی بیشتر به چگونگی بیان داستانهای ما در محیط نگاه کنیم ، بنابراین ما ویژگیهای زیادی را به این موضوع اضافه کرده ایم. علاوه بر این ، از زمان راه اندازی Overwatch ، فضای دنیای سخت افزار بسیار تغییر کرده است ،این فرصتی برای تقویت ویژگی ها و تمام دارایی هایمان است. “

 

۱۲۰ فریم برای Overwatch 1 ؟

لافلور همچنین اشاره کرد که Blizzard قصد ندارد یک پچ ۱۲۰ FPS برای Overwatch 1 در PlayStation 5 منتشر کند. این باعث می شود زمان و منابع ارزشمندی از Overwatch 2 گرفته شود.

“لافلور گفت “در عوض ، ما وقت خود را صرف ساختن OW2 به بهترین شکل ممکن در کنسول های نسل بعدی می کنیم.”

بازی Overwatch 2 در اسرع وقت برای اکران در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

 

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *