۲

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

گفته می‌شود که تعداد زیادی از فیلم‌های ترسناک کلاسیک نفرینی را با خود حمل می‌کنند، که در صحنه های مختلفی در طی ساخت فیلم خود را به اشکال مختلفی نشان داده اند.

در طی پروژه های مختلف فیلم سازی ، بارها گزارش هایی از بازیگران و یا عوامل دیگر فیلم ، به منظور ترسیدن از چیزی یا احساس بدی داشتن نسبت به فضایی خاص ، دریافت شده است که در ادامه به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم :

۱- نفرین The Omen

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

Omen (1976) در مورد یک زن و شوهر است که یک پسر کوچک، Damien را به فرزند خواندگی قبول می کنند ، که او یک ضد مسیحی و شیطانی است.

در حال فیلمبرداری، بازیگر Gregory Peck و سازنده اجرایی Mace Neufeld، هواپیماهایشانبا رعد و برق برخورد داشت. یکی از آنها Peck و یکی دیگر Neufield را حمل می کرد. بعدها، هتلی که Neufeld در لندن در آن بود توسط IRA بمباران شد و همچنین این اتفاق برای یک رستورانی که تعدادی از اعضای فیلم در آن بودند نیز تکرار شد.

وحشتناک ترین حادثه در هلند در اوت سال ۱۹۷۶ در هلند رخ داد. جان ریچاردسون، مشاور بصری فیلم ، و دستیار او، لیز مور، در یک تصادف ماشین بود. مور دقیقا به روشی که در فیلم نشان داده شده بود ، سرش از تنش جدا شد. ریچاردسون از لای خرابه های تصادف خارج شد، به اطراف نگاه کرد تا به حال خود بیاید و یک تابلو جاده را پیدا کرد که روی آن نوشته شده بود ، “Ommen، ۶۶.۶ کیلومتر”.

۲- نفرین The Exorcist

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

Exorcist پر از مشکلات و بد شانسی ها بوده است، و بسیاری معتقدند که این فیلم لعنت شده است. اگر شما آن را ندیده اید، این فیلم روی خانواده Macneil متمرکز می شود، که دخترش Regan (Linda Blair) توسط Demon Pazuzu تسخیر شده است .

درست از ابتدا، تولید فیلم توسط مشکلات عجیب به مشکل خورد . فیلمبرداری به تأخیر افتاد زیرا خانه خانوداده Macneil آتش گرفت. این خانه تقریبا نابود شد، اما نکته اینجاست که اتاق خواب رگان نجات یافت. آتش سوزی به دلیل برخورد یک کبوتر با جعبه فیوز بوده است.

تعدادی از مرگ و میر و صدمات در میان بازیگران، اعضای فیلم و عزیزانشان وجود داشت. بازیگر Ellen Burstyn، که Matriarch از خانواده Macneil را بازی کرد، توسط یک اتفاق عجیب زخمی شد و فریادی که او را در فیلم سر می دهد واقعی است.

بازیگر جک MacGowran و بازیگر Vasiliki Maliaros هر دو پس از فیلمبرداری از دنیا رفتند. در سال ۱۹۷۳، MacGowran از آنفولانزا و Maliaros  به علل طبیعی فوت کردند. پدربزرگ لیندا بلر و بازیگر Max Von Sydow هر دو در طول تولید فیلم در گذشتند. پسر Mercedes McCambridge،  که صدای شیطان را صدا گذاری کرده بود، جان خانواده خود را قبل از گرفتن جان خود گرفت؛ دقیقا پس از متهم شدن او  به کلاهبرداری در نوامبر ۱۹۸۷ .

۳- مواجه شدن اعضای The Conjuring با ارواح

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

همانطور که توسط محققان پارانورمال در سال ۱۹۷۱ گفته شده است، اتفاقات خانواده پرهرون، به عنوان یک داستان واقعی ظاهرا درست است و توسط محققان پارانورمال اد و لورن وارن، در مورد همین پرونده در سال ۱۹۷۱ تایید شده است. The Conjuring پس از انتشار در سال ۲۰۱۳ بسیار موفق بود، اما تولید آن با وقایع عجیب و غریبی مواجه شد.

لورن وارن واقعی در روند ساخت فیلم نیز حضور داشت و مشورت می داد. هنگامی که Chad ( فیلم نامه نویس ) و Carey Hayes سعی داشتند با او در تلفن صحبت کنند، آنها زمان زیادی را صرف برقراری ارتباط کردند، که ادعا داشتند که ارواح مختلف قصد وارد شدن به مکالمه آنها را داشته اند .

در طول تولید، هتل خدمه آتش گرفت. کارگردان جیمز وان نیز گفته است که سگ او ناگهان به سمت دیواری که هیچ چیزی در آن دیده نمی شد خیره شده است و شروع به پارس کردن کرده است. بازیگر Vera Farmiga ، که نقش Lorraine بازی می کند، گفت: علائم پنجه به طور اسرارآمیزی یک روز بر روی صفحه نمایش لپ تاپش ظاهر شده است.

خانواده پرنرون ادعا کرده است که هنگام بازدید از صحنه فیلم برداری، باد به طور شدیدی در اطراف میچرخیده است، اما درختان نزدیک آنها اصلا تکان نمی خوردند. در همان روز، یکی از اعضای خانواده پرنرون که به انتخاب خودش از صحنه فیلم برداری دور مانده بود ، افتاد و لگنش شکست.

۴- رایان رینولدز در ساعت ۳:۱۵ صبح در طی فیلمبرداری Amityville از خواب پرید

وحشتناک ترین داستان های پشت صحنه فیلم های ترسناک

فیلم ترسناک Amityville در سال ۱۹۷۹ منتشر شد که ریشه هایی در حقیقت دارد. در ۱۳ نوامبر سال ۱۹۷۴، Ronald DeFeo جان  مادر، پدر، خواهران و برادران خود را در خانه خود در خیابان Ocean در Amityville, Long Island, New York گرفت. جورج و کتی لوتز بعدها به این خانه نقل مکان کردند و طی ۲۸ روز، ادعا کردند که پدیده های پارانورمال را تجربه کرده اند.

در حالی که قتل های Defeo درست است، حقیقت تجربیات لوتوز، همانطور که توسط کتاب جی انسون ( The Amityville Horror )مستند شده است، مدتها مورد بحث بوده است. از ادعاهای مختلفی که توسط لوتوز بیان شده است این است که جورج هر شب در ساعت ۳:۱۵ صبح بیدار می شد،  که دقیقازمان قتل های Defeo بوده است.

در سال ۲۰۰۵، اندرو داگلاس، بازسازی فیلم اصلی را با بازیگری رایان رینولدز به عنوان جورج لوتز هدایت کرد. مدت کوتاهی قبل از شروع فیلمبرداری ، جنازه مرده ای در صحنه فیلمبرداری پیدا شد.همچنین رینولدز ادعا کرد که او و دیگران که در روی فیلم کار می کنند، دقیقا در ساعت ۳:۱۵ از خواب بیدار می شدند.

| برای مطالعه فکت و داستان ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید |

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مکانیک گفت:

    در هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم باید باور کنیم که شیاطین و اجنه ، هیچگونه قدرتی در دخل و تصرف امور انسان ندارند مگر اینکه خودمان دانسته یا نادانسته باعث ورود آنها شویم و تن به ولایت آنها دهیم …

  2. 👽inside👽 گفت:

    داستان های قشنگیه ایول بابا