۰

هر آنچه از فیلم John Wick 4 می دانیم

فیلم John Wick 4

فیلم John Wick 4

سری جان ویک یکی از موفق ترین فرنچایزهای اکشن سال های اخیر است، اما برخلاف بسیاری از فرنچایزهای بزرگ فیلم، شروعی نسبتاً متوسط داشت. جان ویک در سال ۲۰۱۴، با بازی کیانو ریوز در نقش یک قاتل حرفه ای که به دلایلی از بازنشستگی خودش خارج شد، موفقیت تجاری بزرگی نداشت. این فیلم ۸۶ میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد ، رقم قابل توجهی برای فیلمی با بودجه تولید ۳۰ میلیون دلار، اما به سختی اعدادی را نشان می دهد که شروع یک سری بزرگ در حال انجام را نشان دهد.

دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۷، John Wick: Chapter 2 بود که واقعاً این سری را وارد قلمرو پرفروش‌ها کرد. با مقیاس بزرگ‌تر و مجموعه‌های اکشن بسیار عجیب‌تر، یک رکورد انتقادی و تجاری بود. John Wick: Chapter 3 Parabellum که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، حتی بزرگتر بود و ۳۲۷.۳ میلیون دلار در سرتاسر جهان به دست آورد و آینده بلندمدت فرنچایز را تضمین کرد.

فیلم John Wick 4

John Wick 4 قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، اما مانند بسیاری از فیلم‌های دو سال گذشته، به دلیل همه‌گیری COVID-19 به تعویق افتاد. اما با تکمیل فیلمبرداری، در نهایت تابستان آینده منتشر خواهد شد ،بنابراین در اینجا همه چیزهایی که تا به امروز در مورد John Wick 4 می دانیم آورده شده است.

تاریخ انتشار فیلم John Wick 4 :

John Wick 4 در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ ( ۶ خرداد ۱۴۰۱ ) اکران خواهد شد.

چه کسانی باز خواهند گشت ؟

تعدادی از بازیگران اصلی فیلم های قبلی جان ویک برای این قسمت چهارم باز خواهند گشت. کیانو ریوز یک بار دیگر نقش اصلی را بازی می‌کند و ایان مک‌شین در نقش وینستون، مدیر هتل کانتیننتال نیویورک، و دوست سابق ویک که در پایان فصل ۳ به او خیانت کرد، بازگشته است. و Laurence Fishburne نقش The Bowery King، رئیس شبکه اطلاعاتی دنیای اموات معروف به The Soup Kitchen را بازی می کند.

فیلم John Wick 4

John Wick 4 چندین بازیگر جدید به بازیگران خود اضافه کرده است. این ترکیبی چشمگیر از بازیگران شخصیت و ستاره های اکشن معروف، به علاوه ستاره پاپ رینا ساویاما در اولین فیلمش است. بازیگران نقش مکمل به این شکل هستند:

دونی ین (Ip Man، Rogue One)
شامیر اندرسون (Wynonna Earp)
بیل اسکارسگارد (Eternals, It)
هیرویوکی سانادا (Army of the Dead, Westworld)
اسکات ادکینز (The Expendables 2, Doctor Strange)
کلنسی براون (Thor: Ragnarok, Promising Young Woman)
رینا ساویاما

کارگردان و نویسنده چه کسانی هستند ؟

کارگردانی این فیلم بر عهده Chad Stahelski است. او همچنین کارگردانی دومین و سومین فیلم جان ویک و کارگردانی فیلم اول با دیوید لیچ را بر عهده داشت.

John Wick 4 توسط Shay Hatten و Michael Finch نوشته شده است. هاتن در نویسندگی فصل ۳ و همچنین ارتش مردگان و ارتش دزدان زک شیدر همکاری کرد. از آثار فینچ می توان به Predators، American Assassin و The November Man اشاره کرد. شایان ذکر است، این اولین فیلم جان ویک بدون دخالت خالق فرنچایز درک کولستاد خواهد بود، که قبلا فاش کرده بود که از او خواسته نشده بود روی فیلم کار کند.

فیلم John Wick 4

داستان فیلم چیست ؟

جان ویک ۴ داستان را پس از اتفاقات تکان دهنده در پایان فیلم سوم آغاز خواهد کرد. ویک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ظاهراً توسط وینستون رها شد که در نتیجه می تواند نقش خود را به عنوان مدیر هتل بازیابد. اما ویک جان سالم به در برد و قصد دارد تا با کمک Bowery، اقتدار مخوف ، High Table را از بین ببرد.

در حالی که ما اطلاعات بیشتری در مورد داستان فیلم نمی دانیم، ریوز اخیرا فاش کرد که سکانس افتتاحیه در بیابان اتفاق می افتد. او به کولایدر گفت: «جان ویک سوار بر اسب به صحرا بازگشته است.

علاوه بر این، استاهلسکی به IndieWire گفت که این فیلم پایان خوشی نخواهد داشت. او گفت: “او جایی برای رفتن ندارد. راستش را بخواهید، من شما را در حال حاضر به چالش می کشم، این یک سوال از شماست: چگونه می خواهید من این فیلم را به پایان برسانم؟ آیا فکر می کنید که او می خواهد در غروب آفتاب نا پدید بشود؟ او ۳۰۰ نفر را کشته است و فقط می‌خواهد از آن منطقه دور شود، همه چیز اوکی است؟ او تا آخر عمرش درگیر است. اینجا مسئله فقط زمان است.”

آیا باز هم فیلم جدیدی از جان ویک ساخته خواهد شد ؟

این فیلم قطعا آخرین فیلم جان ویک نخواهد بود. فیلم پنجم تایید شد و در یک مرحله قرار بود پشت سر هم با فیلم چهارم فیلمبرداری شود. اما اگرچه این اتفاق نیفتاد، اما می دانیم که استاهلسکی به عنوان کارگردان بازخواهد گشت. فراتر از آن، نمایش تلویزیونی پیش درآمد The Continental در راه است . مجموعه سه قسمتی Starz در دهه ۷۰ می گذرد و بر ظهور هتل تمرکز دارد. همچنین یک اسپین آف با عنوان بالرین با فیلمنامه ای از هاتن در دست ساخت است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *