۰

دانی ین بازیگر سری فیلم های ( ایپ من ) به فیلم John Wick 4 پیوست

دانی ین در جان ویک ۴

بر اساس گزارشی از Deadline ، دانی ین بازیگر چینی به کیانو ریوز در John Wick 4 پیوست.

گفته می شود ین در این فیلم نقش یك دوست قدیمی ویك را بازی خواهد كرد. هنوز جزئیات دیگری در مورد شخصیت او موجود نیست. ین خود یکی از محبوب ترین ستاره های اکشن کشور چین است. وی بیشتر به خاطر مجموعه چهار فیلم Ip Man شناخته شده است که داستان زندگی واقعی وینگ چون ، و استاد بزرگ Ip Man را روایت می کند. ین به عنوان قهرمان رزمی نابینا Chirrut Imwe در Rogue One: A Star Wars Story و در xXx: Return of Xander Cage نیز ظاهر شد.

کارگردان چاد استاهلسکی در بیانیه رسمی گفت: “ما خیلی خوش شانس هستیم که دانی ین به این فرنچایز پیوسته است.” “من مشتاقانه منتظر کار با او در این نقش هیجان انگیز جدید هستم.”

دانی ین

“باسیل ایوانک” تهیه کننده گفت: “دانی ین انرژی و جنب و جوش و نیرو را به این فرنچایز خواهد داد. ما مصمم بودیم که او را به جان ویک ۴ بیاوریم و از اینکه فرصتی برای داشتن چنین استعداد بزرگی برای همکاری با کیانو را داشتیم بسیار خوشحال می شویم.”

استاهلسکی علاوه بر ین و ریوز ، به تازگی از ستاره و بازیگر پاپ ژاپنی-انگلیسی رینا ساوایاما برای بازی در این فیلم استفاده کرد. استاهلسکی علاوه بر تهیه کنندگی ، کارگردانی هم می کند. John Wick 4 در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۲۲ اکران شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *