۰

بالاخره مراحل تولید فیلم John Wick 4 شروع شد

فیلم John Wick 4

یکی از بازیگران به نام شامیر اندرسون و حساب رسمی توییتر جان ویک ، اعلام کردند که مراحل تولید و فیلم برداری فیلم John Wick 4 شروع شده است ، و این اتفاق در زمانی افتاده است که کمی کمتر از یک سال از زمان اکران فیلم مانده است.  چهارمین فیلم جان ویک با حضور کیانو ریوز در ۲۴ مه ۲۰۲۲ به سینماها می آید. اندرسون در تاریخ ۴ ژوئن برای حضور در فیلم جان ویک ۴ تایید شد ، اما نقش او مخفی نگه داشته شده است. رینا ساوایاما و دونی ین نیز بخشی از بازیگران این فیلم هستند که نقش آنها نیز هنوز مشخص نشده است.

فیلم John Wick 4

قسمت سوم به نحوی تمام شد که تقریبا همه بینندگان را از همیشه باری دیدن قسمت بعدی آن مشتاق تر کرد ، چرا که تمام کسانی که جان ویک با آنها کار م کرد الان در مقابل او ایستاده اند و درواقع او الان به صورت یک انسان فراری شناخته می شود که همه قصد کشتن او را دارند.

در John Wick 4 نویسندگان جدیدی همچون مایکل فینچ و شای هاتن حضور دارند.  این فیلم اولین فیلم جان ویک است که شامل نویسنده و خالق اصلی آن یعنی درک کلستاد نیست. طبق مصاحبه ای با Collider ،  درواقع از Kolstad خواسته نشده است که به برای نویسندگی این قسمت از فیلم به این پروژه بپیوندد.

Hatten نویسنده John Wick 3 بود ، در حالی که پروژه های گذشته Finch شامل Predators ، American Assassin و Hitman: Agent 47 است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *