۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Silent Hill

بازی های شبیه به Silent Hill

بازی های شبیه به Silent Hill

بازی های شبیه به Silent Hill

بسیاری از بهترین بازی‌های ترسناک بقا امروزی از فرنچایزهای کلاسیک ژاپنی مانند Resident Evil و Silent Hill الهام می‌گیرند.

و در حالی که طرفداران سایلنت هیل، به ویژه از زمان بازی Silent Hill: Downpour در سال ۲۰۱۲ با یک بازی جدید از این سری مواجه نشده اند، شایعاتی مبنی بر راه اندازی مجدد احتمالی آن در کونامی وجود دارد. اما تا زمان منتشر شدن نسخه جدید این سری ، ما شما را با ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Silent Hill آشنا می کنیم تا بتوانید آنها را نیز تجربه کنید .

Them and Us

بازی های شبیه به Silent Hill

برای شروع کار، به طرفداران Silent Hill توصیه می‌کنیم Them And Us را ببینند، یک برداشت مدرن از بازی‌های کلاسیک ترسناک بقا که توسط توسعه‌دهنده مستقل TendoGames ساخته شده است.

این بازی در اواخر دهه ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد و شما را در کنترل آلیشیا، زن جوانی قرار می دهد که پس از تصادف اتوبوسی که در حال سفر در بیابان آمریکا بود، زنده می‌ماند.

پس از بیدار شدن در یک عمارت عجیب، آلیسیا مجبور می شود برای زندگی خود بجنگد، زیرا زامبی ها و سایر موجود های وحشتناک سعی می کنند از فرار او جلوگیری کنند.

به بازیکنان این امکان داده می شود که از دوربین ثابت با کنترل Tank یا دوربین سوم شخص با هدف گیری از روی شانه در حین مبارزه استفاده کنند.

Tormented Souls

بازی های شبیه به Silent Hill

در مرحله بعد، Tormented Souls بازگشتی به بازی های ترسناک روانشناختی اولیه مانند Silent Hill و Resident Evil با کنترل های مدرن و گزینه های دوربین پویاتر است.

بازیکنان نقش کارولین واکر را ایفا می کنند که او در مورد ناپدید شدن خواهران دوقلو در یک عمارت متروکه تحقیق می کند.

پس از اینکه کارولین از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که به یک ماشین عجیب و غریب متصل شده است، مجبور می شود برای زندگی خود بجنگد زیرا نیروهای تاریک سعی می کنند او را از کشف حقیقت باز دارند.

گیم‌پلی بازی شما را قادر می‌سازد تا پازل‌های پیچیده مانند Silent Hill را در سرتاسر عمارت و محوطه‌های آن حل کنید، همچنین منابع را جمع‌آوری کنید و با وحشت‌های غیرقابل توصیف مبارزه کنید.

In Sound Mind

بازی های شبیه به Silent Hill

بازی‌های Silent Hill در استفاده از محیط‌های ترسناک به‌عنوان استعاره‌ای از ناتوانی قهرمان‌ها در مقابله با آسیب‌های روانی، کار بسیار خوبی انجام می‌دهند.

بازی دیگری که این مفهوم را به خوبی بررسی می کند، In Sound Mind است، یک بازی ترسناک مستقل که شخصیت بازیکن را با دیدهای عجیب و غریبی نمایش می دهد که با انبوهی از وحشت ها مواجه می شود.

پس از بیدار شدن ناگهانی در ساختمانی عجیب و غریب ، با قربانیانی روبرو می شوید که همگی در معرض همان مواد شیمیایی آزمایشی هستند که ذهن ها را خراب می کند.

مشابه سایلنت هیل، بازی دارای پازل های چند لایه و باس فایت های منحصر به فرد است و در عین حال داستانی بدیع و گیج کننده را روایت می کند.

Alan Wake Remastered

بازی های شبیه به Silent Hill

داستان آلن ویک در شهر خیالی برایت فالز، واشنگتن، بر روی نویسنده ای تمرکز می کند که در حال تحقیق درباره ناپدید شدن مرموز همسرش است.

برای پیچیده تر شدن اوضاع، وقایع مربوط به آخرین رمان ترسناک او با وجود اینکه او در وهله اول هیچ خاطره ای از نوشتن آن نداشت، همچنان به واقعیت می پیوندند.

با تسخیر انسان ها، حیوانات و اشیاء در برایت فالز توسط نیروهای تاریک، آلن باید با استفاده از نور و سلاح های دیگر برای شکست دادن Taken برای زنده ماندن مبارزه کند.

به هر طرفدار سایلنت هیل که می‌خواهد بازی Alan Wake را بازی کند، پیشنهاد می‌کنیم نسخه بازسازی‌شده را انتخاب کنند، نسخه‌ای که بازی پایه را با دو الحاقیه و گرافیک پیشرفته‌اش همراه می‌کند.

The Medium

بازی های شبیه به Silent Hill

The Medium یکی دیگر از بازی‌های ترسناک الهام گرفته از یکپارچهسازی با سیستم عامل از پرسپکتیوهای دوربین ثابت Silent Hill است.

داستان فردی به نام ماریان را دنبال می کند که او را به هتل متروکه ای فرا می خوانند، جایی که باید از قدرت خود برای کشف تاریخ آن و کمک به رهایی ارواح گرفتار شده در محوطه آن استفاده کند.

توانایی های ماریان به او اجازه می دهد تا بین سرزمین زنده ها و مردگان سفر کند تا با ارواح ارتباط برقرار کند و محیط را دستکاری کند.

این قدرت منجر به وجود پازل های هوشمندانه و پیشرفت مبتنی بر اکتشاف می شود که همه آنها بسیار یادآور سری Silent Hill هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *