۰

بهترین بازی های شبیه به Dead By Daylight

بازی های شبیه به Dead By Daylight

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Dead by Daylight دارای ترکیب کاملی از وحشت ، اکشن و مخفی کاری در یک مجموعه چند نفره اعتیاد آور است که در آن بازیکنان برای فرار از هیولاهای قاتل با هم همکاری می کنند.

در این مقاله ما قصد داریم تا به بعضی از بهترین بازی های شیه به این گیم که ممکن است برای شما نیز جذاب باشد ، اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید :

Depth :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Depth یک بازی چند نفره است که در آن یک تیم متشکل از چهار غواص یک روبات را اسکورت می کنند و در حالی که گنج را از کف اقیانوس جمع آوری می کند ، دو کوسه تحت کنترل بازیکنان دیگر سعی می کنند آنها را متوقف کنند.

 

مانند Dead by Daylight ، سرگرمی واقعی دراین  بازی در نقش شرور نهفته است ، زیرا کوسه به طور طبیعی قدرتمندتر است و در موقع حرکت در زیر آب بهتر عمل می کند.

 

آنها می توانند به طور مخفیانه با استفاده از sonar pulse  و توانایی های بویاییشان ، برای کشتن طعمه های خود نقشه بکشند تا کارشان موقع حمله آسان تر باشد.

 

در عین حال ، تعداد غواصان از کوسه ها بیشتر است و می توانند از هر گنج جمع آوری شده برای خرید ابزارها و سلاح های پیشرفته تر مانند اسلحه های توری و چراغ های سونار استفاده کنند تا شانس برد آنها بیشتر باشد.

Secret Neighbor :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Secret Neighbor یک بازی چند نفره از مجموعه محبوب سبک ترسناک- بقا است و راوی داستان گروهی از بچه ها است که به خانه همسایه وحشتناک خود می روند تا ثابت کنند که کودکانی را در خانه خود زندانی کرده است.

هدف آنها رسیدن به زیرزمین همسایه است که بچه ها در آن نگهداری می شوند ، اگرچه برای این کار ابتدا باید کلیدهای پراکنده در سراسر خانه را جمع آوری کنند.

در اینجا از بین ۶ بچه ای که در خانه وجود دارند ، یکی از آنها همسایه وحشتناک است که لباس مبدل پوشیده است و سعی می کند تا با کشتن و حذف کردن تک تک بچه ها از کار آنها جلوگیری کند.

این بازی مانند Dead by Daylight دارای کلاس های مختلفی است که توانایی های منحصر به فرد و همچنین تله ها و ابزارهای مختلف را در سراسر محیط به شما می دهد.

Identity V :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Identity V یک بازی ترسناک بقا ۴v1 رایگان برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه است که از crossplay پشتیبانی می کند.

در آن ، شما یا به عنوان شکارچی در حال تعقیب طعمه خود یا یکی از چندین Survivors هستید که وظیفه دارند با ایمن سازی برج های رمز در سراسر محیط ، از سیاه چال های پر از دام فرار کنند.

دقیقا مانند Dead by Daylight ، تنها زمانی می توانید فرار کنید که همه برج ها رمزگشایی شده و دروازه اصلی کاملا امن باشد.

با این حال ، شکارچی هنوز شانس برنده شدن دارد اگر بتواند بازمانده ها را قبل از رسیدن به در خروجی حذف کند و همه را از بین ببرد.

Predator: Hunting Grounds :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Predator: Hunting Grounds یک بازی چندنفره است که بر اساس فرنچایز فیلم Predators ساخته شده است که  گروهی از سربازان را در مقابل یک شکارچی بیگانه قدرتمند قرار می دهد.

در این بازی، چهار بازیکن نقش سربازانی را عهده دار می شوند که وظیفه دارند در جنگل های دور افتاده برای از بین بردن شورشیان و جمع آوری اطلاعات در حالی که توسط یک شکارچی مرگبار تعقیب می شوند ، تحقیق کنند.

شکارچیان مجهز به سلاح ها و ابزارهای تکنولوژیکی پیشرفته ای هستند که به آنها اجازه می دهد نامرئی بشوند، از فاصله های طولانی بپرند و به طور کلی هر چیزی را که در سر راهشان است بکشند.

چیزی که آن را از بازی هایی مانند Dead by Daylight متمایز می کند این واقعیت است که بازیکنان کاملاً بی دفاع نیستند و می توانند از اسلحه ، نارنجک و سلاح های دیگر استفاده کنند تا بتوانند زنده بمانند.

White Noise 2 :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

White Noise 2 در مقایسه با Dead by Daylight  سرعت کمتری از بازی چند نفره را ارائه می دهد در حالی که هنوز همان حالت های حشتناک بقا را همراه خود دارد.

در این بازی، حداکثر چهار بازیکن نقش بازماندگان را بازی می کنند که به دنبال سرنخ هایی برای انجام یک مراسم باستانی برای جلوگیری از آزاد شدن یک هیولای شیطانی در جهان هستند.

از آنجا که تنها نقطه ضعف هیولا نور است ، بازیکنان باید خود را با مشعل هایی مجهز کنند که به آنها اجازه می دهد از محیط های تاریک عبور کرده و مقدار زیادی باتری ذخیره کنند.

بازیکن کنترل کننده هیولا نیز می تواند با استفاده از توانایی های اختصاص داده شده به هر یک از هشت کلاس دشمن ، کار را برای بازماندگان دشوار کند.

Deceit :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

در Deceit ، شش بازیکن در یک مرکز تحقیقاتی محبوس می شوند و باید  در آن پازل ها و تله های شبیه به Jigsaw را تکمیل کنند تا زنده بمانند.

در این میان دو بازیکن از شش بازیکن آلوده به یک ویروس جهش یافته هستند که باعث می شود که هر بار که چراغ ها خاموش می شوند به هیولاهای خطرناک تبدیل شوند.

هدف هیولا ها این است که انسان ها را از بین ببرد و در حالی که باقی بازیکنان به دنبال خائنین می گردند از لو رفتن هویت واقعیشان جلوگیری کند .

درست مانند Dead by Daylight ، بازیکنان باید برای انجام کارها با هم کار کنند و با کمک یکدیگر با موفقیت فرار کنند.

Among Us :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

بازی بعدی نیازی به معرفی ندارد زیرا در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره دنیا است.

Among Us  برای ۴ تا ۱۰ بازیکن طراحی شده ، در این بازی خدمه فضایی سعی می کنند به وظایف خود عمل کنند در حالی که Imposter  ها در هر مرحله علیه آنها کار می کند.

کارهای ایمپاستر ها  شامل خرابکاری در ایستگاه های مختلف در سراسر کشتی ، کشتن بازیکنان بی گناه وقتی کسی نمی بیند ، و آشکارا دروغ گفتن برای پوشاندن کا های آنها می شود.

با این حال ، درست مانند Dead by Daylight ، خدمه می توانند شانس زنده ماندن خود را با تمرکز بر وظایف خود و اعلام هرگونه رفتار مشکوک افزایش دهند.

Phasmophobia :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Phasmophobia یک بازی محبوب سبک وحشت-بقا است که در آن چهار بازیکن می توانند ارواح ، شیاطین و دیگر موجودات ماوراءالطبیعه را در چندین نقشه مختلف ردیابی و شکار کنند.

پس از تشخیص اینکه کدام موجودات ماوراءالطبیعه در آن مکان وجود دارد ، بازیکنان باید بر اساس آن برنامه ریزی کرده و خود را با ابزارهای خاص متناسب با آن نوع دشمن مسلح کنند.

از آنجا که هر بازیکن فقط می تواند تعداد محدودی از آیتنم ها را در اختیار داشته باشد ، ارتباط و هماهنگی برای پیشرفت و اطمینان از زنده ماندن همه بازیکنان ضروری است.

همچنین پس از کشته شدن هر بازیکن ، آنها از بازی کنار نخواهند رفت و می توانند از دنیای مردگان نز تیم خود را راهنمایی کنند.

Devour :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

Devour یک بازی سبک بقا است که در آن تا چهار نفر با هم همکاری می کنند تا رهبر فرقه ای به نام Anna را نابود کنند و همه آنها را به جهنم بفرستند.

گیم پلی حول دویدن و پنهان شدن در حین جستجوی هر نقشه برای یافتن درهای قفل شده و اقلام کلیدی از جمله بنزین ، ظرف های آتش و بزهایی است که می توانند برای جن گیری دیو در بدن آنا قربانی شوند.

با جلو رفتن در بازی، آنا پرخاشگرتر می شود و سرعت بیشتری می یابد و در نتیجه تعقیب و گریزهای بسیار ترسناک تر و پر هیجان تری را ایجاد می کند.

GTFO :

بازی های شبیه به Dead By Daylight

بازی GTFO را می توان یکی از سخت ترین بازی های سبک وحشت – بقا نام برد.

در این بازی شما باید به صورت ۴ نفری به یک مرکز تحقیقاتی بسیار بسیار بزرگ در اعماق زمین بروید و در آنجا با انجام دادن ماموریت های مشخص شده خود راه فرار را پیدا کنید و از آنجا خارج شوید.

اما نکته مهم اینجاست که در این مسیر شما تنها نیستید و موجودات بسیار خطرناکی در اطراف این مرکز تحقیقاتی کمین کرده اند و منتظر هستند تا شما را به سادگی از پای در بیاورند.

شما باید در این بازی با استفاده از ابزار ها و هوش و همکاری با یکدیگر از سد دشمنان عبور کرده و ماموریت ها را به اتمام برسانید و تا جایی که می توانید با دشمنان درگیر نشوید.

بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight بازی های شبیه به Dead By Daylight

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *