۰

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch برای هالووین

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch
دیگر چیزی به هالووین نمانده است و همه در تلاش هستند تا با تماشا کردن و بازی کردن فیلم ها و بازی های ترسناک ، حال و هوای خاص این رویداد را به زندگی خود بیاورند. در این مقاله ما نیز قصد داریم ۵ تا از بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch را معرفی کنیم تا اگر شما هم کنسول نینتندو را دارید بتوناید آنها را تجربه کنید ؛ پس با ما همراه باشید :

Amnesia: Collection

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

یکی از بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch همین مجموعه است. این مجموعه شامل سه عنوان Amnesia است: The Dark Descent ، A Machine For Pigs و Justine.

این سری تجربه وحشتناکی را به شما ارائه می دهد و باعث ایجاد ترسناک ترین کابوس ها می شود که خوابیدن را برای شما سخت و دشوار می کند.

اگر هیچ کدام از این سه نسخه را تا به حال تجربه نکرده اید ، الان بهترین فرصت است ، چرا که در کالکشن این بازی گرافیک آن بسیار بهبود یافته و تجربه بسیار بهتری را در اختیار شما می گذارد.

Darkwood

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

ناراحت کننده یکی از راه های توصیف دقیق Darkwood است ، بازی ای که شما را با هیولاهای کابوس وار به جنگل می کشاند ، فضایی که شما را با ترس پیش بینی کننده اش خفه می کند و داستانی که دقیقاً می داند به چه مقدار اطلاعات نیاز دارد تا در سایه پنهان بماند.

مجموعه ای از اسرار وحشتناک و یک طراحی هنری خفه کننده هدفمند که وقتی وارد جنگل های آلوده آن می شوید موهای تن شما را سیخ می کند .

این بازی طوری طراحی شده است که در عین ترس و ناراحتی شما را به خود معتاد می کند و در این کار بسیار حرفه ای عمل می کند.

Detention

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

صرفنظر از وحشت هایی که ذهن ما می تواند تصور کند ، هیچ چیز وحشتناک تر از هیولاهایی نیست که در جامعه ما کمین کرده اند. Detention از این ایده الهام می گیرد و از خطرات سیاسی که در دهه ۱۹۶۰ در تایوان رایج بود برای بیان یک داستان جذاب استفاده می کند.

با افزایش احساس تنش در حال حرکت در فضای وهم انگیز آن ، طبیعت ناخوشایند Detention تنها هنگامی افزایش می یابد که در معرض طراحی صدای خارق العاده آن قرار بگیرید که به تخیل شما اجازه می دهد شکاف ها را پر کند.

Dying Light

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

در بازی فوق العاده آخرالزمانی زامبی Techland هنگامی که شروع به بازی می کنید و در ساعات روز شروع به کشتن زامبی ها و گشت زدن در خیابان ها می کنید ، بسیار جذاب و فریبنده است ، اما شهنگامی که خورشید غروب می کند ، بازی واقعاً شروع می شود.

وقتی که هوا تاریک می شود کابوس واقعی شما نیز شروع می شود ؛ چرا که موجودات آلوده بسیار بیشتر و درنده تری در خیابان ها پرسه می زنند و اگر شما را ببینند تا جان شما را نگیرند دست بردار نیستند.

این بازی از Gamespot نمره ۷ را دریافت کرده است.

Layers of Fear: Legacy

بهترین بازی های ترسناک Nintendo Switch

Layers of Fear: Legacy یک بازی ترسناک روانشناختی است درباره نقاشی غرق در جنون که در تلاش است تا Magnum Opus خود را خلق کند. هنگام جمع آوری وسایل شخصی با دقت ساخته شده که می توانید در بازی پیدا کنید ، داستان تاریک گذشته او را بیاموزید و در اعماق وجود تاریک او سفر کنید تا شما هم بتوانید ترس درون او را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *