۰

یوتیوب از این به بعد Dislike ها را برای عموم نمایش نمی دهد

یوتیوب

این شرکت چهارشنبه اعلام کرد که یوتیوب شروع به ارائه به‌روزرسانی کرده است که تعداد دفعات Dislike یک ویدیو را از دید عموم حذف می‌کند تا تلاشی برای جلوگیری از آزار و اذیت بی مورد یوتیوبر ها باشد. در یک وبلاگ، یوتیوب روش تحقیق و تصمیم نهایی خود را برای حذف تعداد Dislike در ویدیوها شرح داد.

اوایل سال جاری، یوتیوب آزمایش‌هایی را برای حذف تعداد دسلایک ها آغاز کرد و می‌گوید که دریافته است که کاربران بعد از آن کمتر احتمال داشت که دکمه نپسندیدن ویدیو را هدف قرار دهند تا بیهوده این تعداد افزایش یابد. یوتیوب اضافه کرد که حملات Dislike نیز به طور نامتناسبی بر سازندگان محتوای کوچکتر و کانال هایی که تازه شروع کرده اند تأثیر می گذارد.

کاربران یوتیوب همچنان می‌توانند ویدیویی را «Dislike» کنند، اما اکنون تعداد آنها که معمولاً در کنار نماد انگشت شست پایین نمایش داده می‌شود، تنها توسط سازنده ویدیو در داشبورد کاربریشان، قابل مشاهده است.

یوتیوب

این یک داستان اینترنتی بسیار قدیمی است. به کاربران راهی برای رأی موافق یا مخالف به محتوا بدهید، و در نهایت، شخصی خود را هدف افرادی می‌بیند که صرفاً برای دلسرد کردن سازنده، کاهش تعداد کاربرانی که محتوای آن شخص را مشاهده می‌کنند، یا علامت‌گذاری محتوا بع عنوان محتوای بد، به این سایت مراجعه می کنند.

رابط سازنده YouTube گفت: “گروه هایی از بینندگان دکمه دوست نداشتن یک ویدیو را هدف قرار می دهند تا تعداد آنها را افزایش دهند، و آن را به چیزی شبیه به یک بازی با تابلوی امتیازی قابل مشاهده تبدیل می کنند. این کار معمولاً فقط به این دلیل است که سازنده یا آنچه را او در حال تولید کردن است را دوست ندارند.”

منبع : IGN

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *