۰

تماشای ۱۰۰ میلیارد ساعت محتوا گیمینگ در یوتیوب

یوتیوب

یوتیوب

در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن بیشتر دنیا در خانه ها و همچنین تعطیلی خیلی از کار ها ، باعث شد تا مردم زمان بیشتری را به گشت و گذار در اینترنت اختصاص دهند و همین امر باعث رکورد شکنی یوتیوب شد.

طبق گزارش YouTube Culture and Trends در سال ۲۰۲۰ چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد ساعت وقت صرف تماشای محتوا گیمینگ در یوتیوب شده است که این عدد معادل ۴۷۵۰۰۰ بار رفت و برگشت به کره نپتون است…!

یوتیوب

رئیس YouTube Global Gaming ، رایان وات گفت: “YouTube Gaming بزرگترین سال خود را در سال ۲۰۲۰ با ۱۰۰ میلیارد ساعت تماشا و ۴۰M + کانال بازی فعال دارد.”

از بین این ۱۰۰ میلیارد ساعت ، بازی Minecraft با بیش از ۲۰۱ ویو ، پربیننده ترین بازی بود. این عدد بیش از دو برابر میزان بازدید دومین بازی پربیننده سال ۲۰۲۰ است که Roblox با ۷۵ میلیارد بازدید بوده است. Garena Free Fire ، Grand Theft Auto V و Fortnite به ترتیب با ۷۲ ، ۷۰ و ۶۷ میلیارد در مقام های سوم ، چهارم و پنجم قرار گرفتند.

یوتیوب

وات گفت: “ما همچنین شاهد بوده ایم كه سازندگان بازی امسال با روش های باورنكردنی به خیریه ها کمک کردند.” “جامعه گیمر ها همیشه مایل بوده اند كه در صورت لزوم كمك كنند.

این شامل Jacksepticeye جمع آوری بیش از ۶۶۰،۰۰۰ دلار در ۱۲ ساعت برای کمک به  تلاش های امدادی COVID-19 ، جمع آوری CouRage بیش از ۵۰۰،۰۰۰ دلار در طول یک جریان خیریه ۱۲ ساعته برای بنیاد CDC و بسیاری از مسابقات به میزبانی YouTube Gaming برای جمع آوری پول برای سازمانهایی مانند Call of Duty Endowment ، سازمان بهداشت جهانی و صندوق متحد کودکان.

وات گفت: “و فقط هفته گذشته ، MatPat و استفانی پاتریک، تئوریسین های بازی میزبان یک جریان پخش زنده ۱۰ ساعته خیریه برای کمک به بیمارستان تحقیقات کودکان St. Jude بودند. “آنها هدف خود را سه برابر کردند و با کمک سایر سازندگان بزرگ و گیمرهایی مانند Markiplier ، The Game Grumps ، Mr. Beast و … ۳ میلیون دلار سرمایه جمع کردند.”

در کنترل امجی بخوانید:

گیم پلی ۵ دقیقه اول بازی Hitman 3

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *