در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدن بیشتر دنیا در خانه ها و همچنین تعطیلی خیلی از کار ها ، باعث شد تا مردم زمان بیشتری را به گشت و گذار در اینترنت اختصاص دهند و همین امر باعث رکورد شکنی یوتیوب شد.
طبق گزارش YouTube Culture and Trends در سال 2020 چیزی حدود 100 میلیارد ساعت وقت صرف تماشای محتوا گیمینگ در یوتیوب شده است که این عدد معادل 475000 بار رفت و برگشت به کره نپتون است…!
رئیس YouTube Global Gaming ، رایان وات گفت: “YouTube Gaming بزرگترین سال خود را در سال 2020 با 100 میلیارد ساعت تماشا و 40M + کانال بازی فعال دارد.”
از بین این 100 میلیارد ساعت ، بازی Minecraft با بیش از 201 ویو ، پربیننده ترین بازی بود. این عدد بیش از دو برابر میزان بازدید دومین بازی پربیننده سال 2020 است که Roblox با 75 میلیارد بازدید بوده است. Garena Free Fire ، Grand Theft Auto V و Fortnite به ترتیب با 72 ، 70 و 67 میلیارد در مقام های سوم ، چهارم و پنجم قرار گرفتند.
وات گفت: “ما همچنین شاهد بوده ایم كه سازندگان بازی امسال با روش های باورنكردنی به خیریه ها کمک کردند.” “جامعه گیمر ها همیشه مایل بوده اند كه در صورت لزوم كمك كنند.
این شامل Jacksepticeye جمع آوری بیش از 660،000 دلار در 12 ساعت برای کمک به تلاش های امدادی COVID-19 ، جمع آوری CouRage بیش از 500،000 دلار در طول یک جریان خیریه 12 ساعته برای بنیاد CDC و بسیاری از مسابقات به میزبانی YouTube Gaming برای جمع آوری پول برای سازمانهایی مانند Call of Duty Endowment ، سازمان بهداشت جهانی و صندوق متحد کودکان.
وات گفت: “و فقط هفته گذشته ، MatPat و استفانی پاتریک، تئوریسین های بازی میزبان یک جریان پخش زنده 10 ساعته خیریه برای کمک به بیمارستان تحقیقات کودکان St. Jude بودند. “آنها هدف خود را سه برابر کردند و با کمک سایر سازندگان بزرگ و گیمرهایی مانند Markiplier ، The Game Grumps ، Mr. Beast و … 3 میلیون دلار سرمایه جمع کردند.”
نظرات کاربران