۰

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

هنگامی که یک Ghost وارد Hunting Phase ( فاز شکار ) خود می شود، پس از شروع حرکت برای بازیکنان قابل مشاهده خواهد بود و می تواند آنها را بکشد. این خطرناک ترین بخش هر تحقیقی است.

هنگامی که یک Ghost وارد مرحله شکار خود می شود، تمام وسایل الکترونیکی شروع به خراب شدن می کنند، ارتباطات رادیویی متوقف می شود و همه درهای خروجی بسته و قفل می شوند. ارواح می توانند مرحله شکار خود را به صورت تصادفی آغاز کنند، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا کمی بیشتر در مورد اینکه چه چیزی باعث تغییر می شود و چگونه می توانید زنده بمانید، بدانید.

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

فاز اولیه :

یک Ghost تنها پس از پایان فاز اولیه وارد مرحله شکار خود می شود. مدت زمانی که فاز اولیه طول می‌کشد به نوع سختی بازی شما بستگی دارد.

درجه سختیزمان فاز اول
Amateur۵ دقیقه
Intermediate۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه
Professional
Nightmare
آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

فاز اولیه، به خصوص در درجه سختی های بالاتر، زمان بسیار ارزشمندی است و باید برای تنظیم تمام تجهیزات در دسترس بازیکنان و ایجاد یک برنامه درست استفاده شود. ممکن است بشنوید یا مشاهده کنید که ارواح چیزهایی را در اطراف شما تکان می دهدند ، اما هنوز نمی توانند کسی را بکشند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که فاز اول را می توان زودتر به پایان رساند، زیرا اگر یک بازیکن از Ouija Board استفاده کند یا با گفتن مکرر نامش به آن طعنه بزند، Ghost ممکن است وارد مرحله شکار شود.

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

Sanity ( سلامت عقل )

هنگامی که مرحله اولیه به پایان می رسد، Ghost می تواند در هر لحظه وارد فاز شکار خود شود، و Sanity تأثیر زیادی در زمان ورود یک Ghost به آن دارد.

سلامت عقل تحت تأثیر رویدادهایی است که در هر دست رخ می دهد، و وضعیت سلامت هر بازیکن را می توان در کامیون مشاهده کرد. همه بازیکنان حداکثر ۱۰۰% سلامت عقل را دارند و با مشاهده فعالیت Ghost یا  درگیری با خود او، استفاده از تخته Ouija (مگر اینکه Ghost یک شیطان باشد)، ماندن در مناطق تاریک و موارد دیگر، کاهش می یابد.

هر چه میانگین سلامت یک تیم کمتر باشد، احتمال اینکه روح وارد فاز شکار شود بیشتر است. چراغ‌ها، و قرص‌های سلامتی همگی راه‌هایی هستند که می‌توانید سلامت خود را کنترل کنید یا با قرص‌ها تا ۴۰ درصد سلامت عقل را به دست آورید.

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

Hunting Phase ( فاز شکار )

مانند مرحله فاز اولیه، طول مرحله فاز شکار با توجه به سختی بازی که در حال حاضر در حال انجام است و همچنین اندازه نقشه تعیین می شود.

درجه سختی
زمان فاز شکار در نقشه های کوچکزمان فاز شکار در نقشه های متوسطزمان فاز شکار در نقشه های بزرگ
Amateur۲۰ ثانیه۴۰ ثانیه۵۰ ثانیه
Intermediate۲۳ ثانیه۴۳ ثانیه ۵۳ ثانیه
Professional۳۳ ثانیه۵۳ ثانیه۱ دقیقه و ۳ ثانیه
Nightmare۳۳ ثانیه۵۳ ثانیه ۱ دقیقه و ۳ ثانیه

 

آموزش Hunting Phase ارواح در بازی Phasmophobia

هنگامی که مرحله فاز اوله تمام شد یا قطع شد و مرحله شکار شروع شد، شما و تیمتان یک بازه زمانی کوتاه خواهید داشت تا بروید و در اتاق‌ها، کمدها یا حتی پشت مبلمان مخفی شوید، قبل از اینکه روح به دنبال کشتن یک نفر باشد. معمولاً شخصی را هدف قرار می دهد که در خط دید آنها قرار دارد، بنابراین برای زنده ماندن مطمئن شوید که پنهان شوید یا به دویدن ادامه دهید.

مرحله شکار زمانی به پایان می رسد که یا بازیکنی کشته شود یا تایمر تمام شود. با این حال، اگر روی درجه سختی Nightmare بازی می‌کنید، Ghost پس از اینکه شما یا یکی از هم تیمی‌هایتان را کشته است، به شکار ادامه می‌دهد تا زمانی که مرحله شکار به پایان برسد، بنابراین تا زمانی که Ghost متوقف نشود، کل تیم شما در خطر خواهد بود.

منبع : IGN

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *