۰

معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های شبیه به Phasmophobia

بازی های شبیه به Phasmophobia

بازی های شبیه به Phasmophobia

Phasmophobia یکی از جدیدترین بازی ترسناک است که از همکاری آنلاین بهره می برد و به شما و دوستانتان اجازه می دهد نقش کارآگاهان ارواح را به عهده بگیرید.

در حالی که این بازی دارای تعداد زیادی از انواع ارواح و تجهیزات برای تسلط به ارواح است، اما بازی‌های دیگری مانند Phasmophobia وجود دارند که گیم‌پلی مشابهی را ارائه می‌دهند و از سیستم Co-op نیز پشتیبانی می‌کنند.

در ادامه می توانید ۵ مورد از بهترین بازی های شبیه به Phasmophobia را مشاهده کنید :

Back 4 Blood

بازی های شبیه به Phasmophobia

اگر شما و خدمه‌تان از کشف موجودات فراطبیعی خسته شده‌اید، همیشه می‌توانید در بازی‌هایی مانند Back 4 Blood، آخرین بازی شوتر منتشر شده درباره زامبی‌ها با الهام از Left 4 Dead، اقدامات خشونت‌آمیزتری انجام دهید.

در آن، حداکثر چهار بازیکن وارد نبردی خونین با میزبانان یک انگل مرگبار معروف به Ridden می‌شوند که مردم را به موجوداتی وحشتناک تبدیل کرده است.

همراه با لشکر زامبی های عادی، بازی دارای انواع مختلفی از دشمنان و باس‌ها با حملات و رفتارهای منحصربه‌فردی است که باید بر آنها غلبه کنید.

همچنین سلاح‌های مختلفی از جمله سلاح های سرد و گرم وجود دارد که می‌توانید در طول یک کمپین داستانی چهار Act آنها را به دست آورید.

Ghost Hunters Corp

بازی های شبیه به Phasmophobia

برای یک بازی ترسناک فراطبیعی مانند Phasmophobia، بازی Ghost Hunters Corp یک جایگزین شایسته با گیم پلی مشابه و فضای شبح وار است.

شما و تیمتان نقش شکارچیان ارواح را بر عهده می گیرید که وظیفه دارند با انجام جن گیری در قلعه ها، عمارت ها و خانه های متروکه، موجودات ماوراء الطبیعه شیطانی را به زندگی پس از مرگ برگردانند.

دقیقا مانند تجهیزات شکار ارواح Phasmophobia، شما دستگاه های مختلفی از جمله EMF ، ردیاب فرکانس، آشکارساز تهدید، دوربین های نظارتی و غیره را در اختیار دارید.

هنگامی که روح را شناسایی کردید، می توانید جلو بروید و با استفاده از ابزارهایی مانند تفنگ نوترون، آب مقدس، و وسایل دیگر جن گیری را انجام دهید.

Forewarned

بازی های شبیه به Phasmophobia

Forewarned یکی دیگر از بازی‌های سبک بقای ترسناک چند نفره است که تا چهار بازیکن را در طی جستجو در ویرانه‌های مصر باستان، برای کشف یک پدیده عجیب قرار می دهد.

هدف اصلی بازی کشف آثار باستان شناسی، پیدا کردن گنج و کشف یک نفرین مرموز در عین دوری از خطر است.

بزرگترین مانع شما در مقبره ها Mejai است، گروهی از مومیایی های نفرین شده با توانایی های منحصر به فرد که به آنها اجازه می دهد دقیقا مانند شما شوند و در بین افراد تیم نفوذ کنند.

مانند Phasmophobia، بازی از تصادفی‌سازی استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هیچ دو دست بازی ای یکسان نیستند، و دارای یک سیستم لوت است که به شما امکان می‌دهد تجهیزات را ارتقا دهید و ابزارهای قدرتمندتری خریداری کنید.

بازی های شبیه به Phasmophobia

Devour

بازی های شبیه به Phasmophobia

اگر از طرفداران بازی های ترسناک co-op هستید، احتمالاً قبلاً نام Devour را شنیده اید، یک بازی بقا که در آن ۱ تا ۴ بازیکن با هم همکاری می کنند تا یک رهبر فرقه تسخیر شده به نام Anna را سرنگون کنند.

گیم پلی حول دویدن و مخفی شدن در حین جستجوی هر نقشه برای یافتن درهای قفل شده و آیتم های کلیدی مانند بنزین، گودال آتش، و بزهایی است که می توان آنها را قربانی کرد تا شیطان درون بدن آنا را بیرون کند.

با جلو رفتن روند داستان ، موجودات شیطانی تهاجمی‌تر می‌شوند و سرعت بیشتری به دست می‌آورند و در نتیجه تعقیب و گریز های شدید تری را به دنبال دارند که یادآور بازی‌هایی مانند Dead by Daylight و Phasmophobia است.

Devour دارای چت صوتی ، سروری برای مرور بازی‌های مختلف و گزینه حالت Nightmare است که سختی بازی را افزایش می‌دهد.

Bigfoot

بازی های شبیه به Phasmophobia

در این بازی، شما و تیمتان می توانید با همکاری یکدیگر به همه شایعات پایان دهید و پا گنده دست نیافتنی را یک بار برای همیشه از بین ببرید.

شما خود را با مجموعه ای از تجهیزات و سلاح های نظارتی از جمله دوربین ها، آشکارسازهای حرکتی و سلاح گرم مسلح می کنید تا شانس خود را برای زنده ماندن در بیابان تاریک آمریکا افزایش دهید.

بازی شامل دو حالت است: یکی با یک پاگنده کنترل شده با هوش مصنوعی و دیگری که در آن یکی از بازیکنان در پارتی شما نقش را بر عهده می گیرد و تیم شما را تعقیب می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *