۰

طبق گزارشات به نظر می رسد بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود

بازی GTA 6

طبق گزارشات به نظر می رسد بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود.

طبق اخبار منابع مختلف به نظر می رسد بازی GTA 6 در حال حاضر قصد دارد در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ منتشر شود.

سایت IGN گزارش داده است که GTA 6 سال گذشته در حال توسعه بوده است ، اما کاملا در اوایل توسعه آن قرار داشته است .
هفته گذشته ، تام هندرسون ، تاریخ انتشار ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ را برای این پروژه تعیین کرد . همچنین این برنامه زمانی توسط جیسون شرایر از بلومبرگ و اندی رابینسون از VGC تأیید شده است.

هندرسون افزود که این بازی در یک برداشت مدرن از Vice City با الهام ازنقشه های میامی اتفاق می افتد و نقشه بازی با گذشت زمان به همان شیوه بازی هایی مانند Fortnite تغییر خواهد کرد ( VGC نیز این خبر را تایید کرده است ) . البته ، مانند همه شایعات ،جزئیات این خبر می تواند بعد ها تغییر پیدا کند و به کل عوض شود.

اگر این بازی در سال ۲۰۲۴ از راه برسد، می تواند مانند بازی Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ (اگرچه Red Dead Online در سال ۲۰۱۹ منتشر شد) ، یک فاصله ۶ ساله بین بازی هایش به وجود بیاورد . باید دید Rockstar بازی جدید دیگری برای پر کردن این خلا دارد یا خیر ، اما ما می دانیم که GTA Online و GTA 5 در ۱۱ نوامبر سال جاری برای کنسول جدید ارائه می شوند.

Rockstar همچنین خبرهایی درباره شگفتی های مربوط به بیستمین سالگرد انتشار GTA 3 ، از جمله برخی اخبار مربوط به GTA Online را داده است. این سالگرد در ۲۲ اکتبر فرا می رسد ، اما Rockstar به طور واضح توضیح نداده است که ممکن است محتوای این سالگرد چه چیزهایی باشد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *