۰

شرکت AMD تکنولوژی FSR را برای ۷ بازی کامپیوتری منتشر کرد

تکنولوژی FSR شرکت AMD

AMD امروز FidelityFX Super Resolution یا FSR خود را منتشر کرد. اوایل این ماه اعلام شد که FSR با هدف ارائه یک تصویر خروجی با وضوح بالا از یک منبع با وضوح پایین ، در نتیجه بهبود عملکرد بدون تأثیر قابل توجه بر کیفیت تصویر را ارائه می دهد.

شرکت AMD

از امروز این ویژگی در هفت عنوان از جمله Racing Racing ، Anno 1800 ، Evil Genius 2 ، Godfall ، Kingshunt ، Terminator: Resistance و The Riftbreaker در تاریخ ۲۲ ژوئن در دسترس است. AMD اعلام کرده است که این ویژگی در پایان سال جاری به DOTA 2 ، Far Cry 6 و Resident Evil Village نیز می رسد. این شرکت ادعا می کند که بیش از  شرکت۴۰ بازی سازی،  قول پشتیبانی از این ویژگی را داده اند.

شرکت AMD

FSR یک فناوری جدید است که با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته بازسازی لبه ها ، ویژگی ها را در تصویر منبع تجزیه و تحلیل می کند و آنها را با وضوح بالاتر بازسازی می کند ، و پس از آن یک تصویر باکیفیت با افزایش جزئیات بافت ها ارائه می شود. FSR همزمان بر روی یک فریم کار می کند و از اطلاعات زمانی فریم های قبلی یا بردارهای حرکتی استفاده نمی کند. این همان جایی است که تفاوت اساسی FSR AMD با DLSS یا Deep Learning Super Sampling انویدیا وجود دارد. DLSS از داده های موقت و بردارهای حرکتی استفاده می کند در حالی که از AI ( هوش مصنوعی ) برای انجام بازسازی تصویر نهایی نیز استفاده می کند. انویدیا همچنین این کار را روی هسته های اختصاصی تنسور در پردازنده گرافیکی انجام می دهد در حالی که AMD تمام پردازش ها را روی واحدهای محاسباتی خود انجام می دهد.

شرکت AMD شرکت AMD شرکت AMD شرکت AMD

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *