۰

سرآغاز جنایت رد روم (Redroom) در منطقه ممنوعه اینترنت

رد روم

رد روم

رد روم

اولین باری که اسمی از یک redroom یا همان اتاق های شکنجه و مرگ آنلاین برده شد در سایت reddit بود .
تعدادی اشخاص ناشناس با تنها پست کردن این مطلب : wow ! is it real ، کنجکاوی رو به یک لینک پیازی یا همان مخفی جلب کردند .
درست یک ساعت بعد از پست این لینک بیش از ۱۰ هزار نفر روی لینک کلیک کردن و به یک پیام خوش امد گویی برخورد کردند . این پیام خوش امدی به این شرح بود : خوش امدید ! فکر میکنید چه چیزی میتواند بدترین باشد ؟ به زودی در این سایت مغازه ای افتتاح میشود که خواهید فهمید !
درست ۴ روز دیگر سایت یک ادرس ایمیل گذاشت و گفت برای دیدن یک ویدیو ی لذت بخش روی ایمیل کلیک کنید و مبلغ خواسته شده را پرداخت کنید .
مبلغ ناچیز بود و تقریبا مجانی . بعد از انکه ۱۰ هزار نفر ثبت نام کردند ه تک تک انها ایمیلی داده شد که در این ایمیل ادرس یک سایت پیازی دیگر داده شده بود .
در این سایت تنها یک قسمت انهم برای پلی کردن یک ویدیو وجود داشت .
ویدیو یک استیم و یا یک پخش انلاین و زنده بود که قسمتی هم برای چت کردن داشت . در ان زمان ۶ هزار نفر انلاین بودند و این اتفاق تاریخی رو تماشا میکردند .
ویدیو در از شخصی بود که ۷ نفر را که به زبان خودش تروریست بودند را دستگیر کرده و میخواهد شکنجه بدهد و از بینندگان میخواست که به او پیشنهاد بدهند که چطور اینکار را بکند . در همین ابتدای کار ۳ هزار نفر افلاین شدند و بقیه تا انتها کشته شدن و شکنجه شدن ۷ را دیدند.

رد روم

مدتی گذشت و ویدیوی دیگری به همین طریف در یک سایت دیگر اما گران تر وارد شد که دنیای تاریک سایت های پیازی را تاریک تر کرد . ویدیویی که حتی پلیس و دادگاه هم نتوانستند تا انتها ببیند وحتی باعث شد که خیلی از افرادی که پیگیر مساعل شکنجه و قتل هستند هم برای مدت ها دچار افسردگی شوند.

رد روم ها و اتاق های قرمز مدت هاست که به صورت کامل کنسل شده اند اما هنوز شنیده میشود که چندین سایت جزعی و موقت در حال اجرای مراسم های شکنجه هستند و ۱۰ درصد از این شکنجه ها نیز روی کودکان انجام میشود .

redroom

رد روم

موضوع عذاب آور این است که این درخواست های به ظاهر وسوسه برانگیز در سایت های پر طرفداری مثل reddit انجام میشود و دولت هایی مانند آمریکا که ادعا میکنند کنترل کاملی روی اینترنت دارند نیز نتوانستند به صورت کامل این سایت هارا ببنند .
از آنجایی که برای دیدن این ویدیو های شکنجه و مرگ باید مبالغی سنگینی پرداخته شود ، پس بعید نیست که کودک ازاری و شکنجه ی مردم منبع درامد خوبی برای کنترل کنندگان اینترنت نباشد .
یکی از سایت هایی که شدیدا این مساعل را حمایت میکرد urt *The *or* *بود که در ابتدای فعالیتش تا انتها ۲ ملیون دلار تنها در ۶ ماه درامد داشت .
در این سایت اولویت با کودک ازاری بود و شما میتوانستید به صورت آزادانه فیلم تجاوزی که برای مثال به یک کودک ۵ ماه کرده اید را در این سایت انتشار بدهید و با دادن یک شماره حساب هرکس که لازم به دیدن این ویدیو داشت پول را به شما پرداخت میکرد.

برای مطالعه فکت و داستان ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *