رئیس استودیوی Black Myth: Wukong میگوید رم پایین در Xbox Series S یک مشکل است.
Feng Ji، بنیانگذار و مدیرعامل توسعهدهنده Black Myth: Wukong، یعنی Game Science، در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo در مورد توسعه بازی و مشکلاتی که در آوردن Black Myth: Wukong به Xbox Series X/S با آن مواجه بود، صحبت کرد.
در حالی که از این واقعیت که Black Myth: Wukong سهم منصفانهای از جوایز را در جوایز Steam سال ۲۰۲۴، از جمله جایزه بهترین بازی سال، به دست آورد، جشن میگرفت، Feng Ji از طرفداران بازی برای حمایتشان تشکر کرد.
Feng Ji در ترجمهای تقریبی از این پست گفت: «اگرچه هیچ اتفاق بزرگی رخ نداد، اما پس از بردن همه آنها، هنوز کمی آه کشیدم. قدرت جنگندگی همه شما آنقدر وحشتناک بود که لباس XBOX را نداشتید… کمی اشتباه به نظر میرسد (اما حافظه مشترک ۱۰ گیگابایتی، واقعاً نمیتوانم آن را بدون چند سال تجربه بهینهسازی به دست بیاورم.»
Feng Ji در این پست به این واقعیت اشاره میکند که Xbox Series S یک مجموعه حافظه مشترک کوچکتر دارد که در مجموع ۱۰ گیگابایت بین CPU و GPU آن به اشتراک گذاشته میشود. از آنجایی که مایکروسافت از بازیهایی که به Xbox Series X/S میآیند میخواهد که برابری کاملی بین نسخههای منتشر شده در هر دو کنسول داشته باشند، توسعهدهندگان اغلب مجبورند با مشخصات سختافزاری پایینتر Xbox Series S در مقایسه با Series X و PS5 دست و پنجه نرم کنند.
Black Myth: Wukong هنوز راه خود را به Xbox Series X/S باز نکرده است و در حال حاضر فقط بر روی PC و PS5 در دسترس است. در ماه دسامبر، این بازی بهروزرسانی دریافت کرد که به آن اجازه میداد از سختافزار قدرتمندتر موجود در PS5 Pro استفاده کند.
آخرین چیزی که در مورد Black Myth: Wukong در Xbox Series X/S شنیدیم، این بود که توسط ESRB در ماه اکتبر برای انتشار در این پلتفرم رتبهبندی شده بود. خود استودیو در مورد اینکه آیا در آینده این بازی را در Xbox خواهیم دید یا خیر، سکوت کرده است.
منبع: gamingbolt
نظرات کاربران