در مصاحبهای اخیر با فامیتسو، هرمان هولست، رئیس پلیاستیشن، دربارهی بازی آیندهی پلیاستیشنی که بیش از همه برای آن هیجانزده است صحبت میکند: Ghost of Yotei.
در حالی که هولست اذعان میکند که انتخاب تنها یک عنوان از استودیوهای داخلی برای او میتواند کار دشواری باشد، با توجه به خروجی پربار پلیاستیشن، به نظر میرسد «اشباح یوتِی» از استودیوی «ساکر پانچ» به دلیل سابقهی این استودیو در ساخت بازیهای تحسینشده توسط منتقدان، از اهمیت ویژهای برخوردار است.
هولست گفت: «انتخاب تنها یک بازی یا استودیو بسیار دشوار است، زیرا ما انتظارات زیادی از تمام پروژههای در حال توسعه داریم، اما معرفی «Ghost of Yotei» توسط استودیو «ساکر پانچ پروداکشنز» که در گذشته شاهکارهای متعددی تولید کرده، بسیار ویژه است.»
Ghost of Yotei، دنبالهی آیندهی «Ghost of Tsushimaا»، با یک تریلر در ماه سپتامبر معرفی شد.
به عنوان بخشی از این معرفی، ما چیزهای زیادی در مورد بازی ماجراجویی آینده آموختیم، از جمله این واقعیت که دارای یک شخصیت اصلی زن خواهد بود و ۳۰۰ سال پس از وقایع Ghost of Tsushima اتفاق میافتد.
این بازی همچنین دارای ویژگیهای گیمپلی گستردهتری خواهد بود. در ماه سپتامبر، سازندگان بازی در مصاحبهای فاش کردند که بازیکنان نسبت به Ghost of Tsushima، کنترل بیشتری بر داستان کلی بازی خواهند داشت.
در حالی که عنوان قبلی به بازیکنان این امکان را میداد که ماموریتهای مورد نظر خود را انتخاب کنند، طرح داستان کم و بیش قطعی بود و گزینههای کمی برای تأثیرگذاری بازیکنان بر کل داستان وجود داشت.
Ghost of Yotei قرار است اولین انتشار تکنفرهی بزرگ توسط یک استودیوی داخلی پلیاستیشن در سال ۲۰۲۵ باشد و در ماه نوامبر، سونی اعلام کرد که این شروع یک روند خواهد بود. این شرکت قصد دارد از سال ۲۰۲۵، هر سال یک بازی تکنفرهی بزرگ منتشر کند. با این حال، در حال حاضر، هیچ نسخهی جدید دیگری به جز Ghost of Yotei فاش نشده است.
منبع: gamingbolt
نظرات کاربران