Bloober Team
۰

Bloober Team می‌گوید دیگر بازی‌های بد نمی‌سازد

پیش از انتشار بازسازی Silent Hill 2، شک و تردیدهای زیادی وجود داشت و با توجه به سابقه نه چندان درخشان توسعه‌دهنده Bloober Team، دلیل این شک و تردیدها قابل درک بود. با این حال، این بازی ترسناک در اوایل این ماه منتشر شد و به طور کامل این شک و تردیدها را از بین برد. این بازی نه تنها مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت، بلکه فروش بسیار خوبی نیز داشت و در سه روز اول خود بیش از یک میلیون نسخه فروش کرد.

Bloober Team

اخیراً، Bloober Team عنوان جدیدی در ژانر ترسناک علمی-تخیلی با نام Cronos: The New Dawn اعلام کرد. با موفقیت بی‌قید و شرط Silent Hill 2، این توسعه‌دهنده امیدوار است که با پروژه بعدی خود این موفقیت را تکرار کند.

Wojciech Piejko، مدیر مشترک Cronos: The New Dawn، در مصاحبه اخیر با GameSpot در مورد چگونگی موفقیت Bloober Team در اثبات اشتباه منتقدان با Silent Hill 2 و تأثیر این موفقیت بر کل استودیو، از جمله تیم کاملاً متفاوت که روی Cronos کار می‌کنند، صحبت کرد.

او گفت: «چند سال قبل از انتشار Silent Hill 2 سخت بود. آنها موفق شدند. ما موفق شدیم. Bloober موفق شد. و اکنون، روحیه بسیار خوبی در داخل استودیو وجود دارد. می‌خواهیم نشان دهیم که چه کاری می‌توانیم به تنهایی انجام دهیم، چگونه می‌توانیم ایده‌های خود را توسعه دهیم.»

او ادامه داد: «آنها یک بازی افسانه‌ای را بازسازی کردند. آنها غیرممکن را ممکن کردند و این مسیر پر از چالش بود، زیرا همه در اینترنت از آن متنفر بودند. فشار زیادی بر آنها بود، اما آنها موفق شدند و برای شرکت، این یک لحظه شگفت‌انگیز است.»

Jacek Zieba، مدیر مشترک و تهیه‌کننده Cronos: The New Dawn، افزود که Bloober Team قصد دارد در پروژه‌های آینده خود به ژانر وحشت پایبند باشد و می‌گوید که این استودیو اکنون قصد دارد قدم بزرگی به جلو بردارد، همانطور که قبل از توسعه Layers of Fear انجام داد، زمانی که تصمیم گرفت ساخت بازی‌های «مزخرف» را متوقف کند.

او گفت: «ما می‌خواهیم یک شرکت ترسناک باشیم. می‌خواهیم جایگاه خود را پیدا کنیم و فکر می‌کنیم آن را پیدا کرده‌ایم، بنابراین اکنون فقط با آن تکامل می‌یابیم و چگونگی این اتفاق پیچیده‌تر است، اما همچنین به نوعی به طور ارگانیک اتفاق می‌افتد، مانند [Layers of Fear در سال ۲۰۱۶]، افراد در استودیو می‌گفتند، “خوب، ما قبلاً چند بازی مزخرف ساختیم، اما می‌توانیم تکامل پیدا کنیم.”»

Piejko افزود: «ما تیمی را جمع‌آوری کردیم که عاشق ژانر وحشت هستند. بنابراین فکر می‌کنم برای ما، تغییر [به ژانرهای دیگر] آسان نخواهد بود و نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم.»

Silent Hill 2 برای PS5 و PC در دسترس است، در حالی که Cronos: The New Dawn برای PS5، Xbox Series X/S و PC در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. در همین حال، به نظر می‌رسد Bloober Team نیز بسیار علاقه‌مند به کار روی بازی‌های بیشتر Silent Hill است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *