بازی Black Myth: Wukong درجه های سختی مختلف نخواهد داشت

سازنده بازی Black Myth: Wukong، استودیوی Game Science، اخیراً تلاش کرده تا خود را از مقایسه با بازی‌های سبک Soulslike دور کند، اما با وجود اینکه این استودیو می‌گوید این بازی اکشن نقش‌آفرینی کاملاً یک Soulslike نیست، اما قرار است ویژگی‌های مشترک زیادی با این زیر-سبک داشته باشد. برای مثال، بازی فقط یک درجه سختی خواهد داشت و قرار نیست که به سادگی قابل شکست باشد.

Black Myth: Wukong

استودیوی Game Science در مصاحبه‌ای با VGC تأیید کرد که Black Myth: Wukong به بازیکنان امکان تغییر درجه سختی را نمی‌دهد و در عین حال، بازیکنان باید در طول تجربه بازی منتظر سطوح مختلفی از سختی باشند. طبق گفته این استودیو، با باس‌های زیادی روبرو خواهید شد که نیازمند تلاش و خطای فراوان هستند، به این معنی که مشابه بازی‌های Soulslike، انتظار مرگ‌های زیادی در مقابل باس‌های سرسخت را داشته باشید.

Game Science می‌گوید: «شما نمی‌توانید درجه سختی را تغییر دهید، اما سختی بازی در طول کل بازی یکسان باقی نمی‌ماند. فلسفه بازی این است که بازیکنان مانند یک قهرمان مبارزه کنند. در طول توسعه بازی مجبور شدیم انتخاب‌های سختی انجام دهیم. مسیری که ما انتخاب کردیم این بود که به بازیکن تلاش‌های زیادی بدهیم تا بعد از هر نبرد بتواند در مورد بهترین روش مبارزه برای آن نبرد خاص فکر کند.»

Black Myth: Wukong قرار است در تاریخ ۲۰ آگوست برای پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه شود. این بازی همچنین برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس در حال توسعه است، اما هنوز تاریخی برای عرضه آن اعلام نشده است.

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *