شرکت ۳T Games، سازندهی Ultimate Fishing Simulator، از Ultimate Hunting بهعنوان یک شبیهساز شکار فوق واقعگرایانه رونمایی کرد که قابلیت بازی تا ۱۶ نفر بهصورت همکاری را دارد.
این بازی با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 و پشتیبانی از فناوریهای ردیابی پرتو (Ray Tracing)، DLSS و FSR، به حداکثر واقعگرایی بصری دست پیدا میکند. دو محیط شکار واقعی شامل منطقهی حفاظتشدهی کالیفرنیا و منطقهی حفاظتشدهی جنوب آفریقا در بازی وجود دارد. از ویژگیهای گیمپلی آن میتوان به سیستم تولید شاخ تصادفی (RAGS)، مناطق نیاز پویا و استتار پویا اشاره کرد. توسعهدهندگان قول میدهند که «اصول رفتار اخلاقی شکارچیان» را ترویج دهند.
رافال جلونک، تهیهکننده و کارگردان بازی میگوید: «مهم است که در Ultimate Hunting، اصول رفتار اخلاقی شکارچیان ترویج داده شود. برای مثال، این موضوع در شرایطی بعد از شکار یک گوزن مشهود است؛ بازیکن میتواند لاشهی حیوان را برای جذب درندگان رها کند و سپس به شکار آنها بپردازد. در عین حال، او برای رها کردن لاشه جریمه دریافت میکند، اما با شکار آن درندگان امتیاز بیشتری کسب میکند یا حتی ممکن است خودش طعمه شود.»
بازی Ultimate Hunting قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر عرضه شود و بعداً برای کنسولهای PS5، Xbox Series X/S و نسل بعدی Nintendo Switch منتشر خواهد شد. همچنین نسخهی واقعیت مجازی نیز برای آن برنامهریزی شده است.
نظرات کاربران