۰

بهترین پایان بندی بازی های سولز استودیو فرام سافت ور

بهترین پایان بندی بازی های سولز

بهترین پایان بندی بازی های سولز استودیو فرام سافت ور

استودیو FromSoftware به لطف بازی‌های Souls که ایجاد کرده‌اند به موفقیت باورنکردنی دست یافته است. این بازی با Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک بازی نسبتاً محبوب آغاز شد. با این حال، جدیدترین بازی Elden Ring است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و به محبوبیت زیادی دست یافت و حتی برنده بازی سال ۲۰۲۲ در جوایز گیم شد.بازی‌های FromSoftware’s Souls واقعاً خارق‌العاده هستند و هر بازی دارای چندین پایان است. این پایان‌ها را می‌توان از طریق روش‌های مختلف به دست آورد، به طوری که چندین مورد از آنها اغلب به تکمیل خطوط جستجوی خاص نیاز دارند. برخی، مانند Bloodborne، به اقدامات دقیق تری نیاز دارند که بیشتر به صورت تصادفی و نه با طراحی مشخص می شوند.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۱۰-Yharnam Sunrise

پایان Yharnam Sunrise در ابتدا به نظر می رسد “پایان بد” بازی است زیرا بازیکن به سادگی تعظیم می کند و اجازه می دهد خود را بکشند. با این حال، Gehrman در واقع در این مورد به شکارچی لطف می کند. او آنها را از رویای شکارچی بیرون می‌فرستد و به دنیای بیداری بازمی‌گرداند. پس از این، شکار در نهایت به پایان می رسد، و شکارچی می تواند در صلح زندگی کند.

در حالی که این یک پایان خوش برای یک داستان طولانی طاقت فرسا و هولناک است، اما اینکه باس نهایی بازیکن فقط Mergo بود، چندان راضی کننده نیست. Yharnam Sunrise یک پایان عالی است، اما به خوبی پایان های Bloodborne دیگر نیست.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۹-Honoring Wish

پایان Honoring Wish انتخاب منطقی است که برای بسیاری از بازیکنان به پایان می رسد و رایج ترین پایان برای کسانی است که نمی دانند چگونه شروع کودکی را کامل کنند. در این پایان، شکارچی از کشته شدن توسط Gehrman خودداری می‌کند و در عوض هر دو با هم مبارزه می‌کنند و یکی از بهترین باس‌فایت‌های بازی‌های FromSoftware را آغاز می‌کنند. در حالی که Gehrman بعد از این یک رئیس و دشمن شکارچی است، او یک شرور نیست. او سعی می کند به شکارچی لطف کند زیرا شکارچی قبلاً وظیفه خود را تکمیل کرده است. با این حال، شکارچی گهرمن را می کشد و پیرمرد را از مقید شدن به حضور ماه و رویای شکارچی آزاد می کند. شکارچی مجبور می شود خودش شکارچی ها را رهبری کند، جایی که گیرمن زمانی گیر کرده است.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۸-Shura

پایان شورا چیزی است که چندین بار در سکیرو به آن اشاره شده است. با این حال، فرود آمدن از این مسیر دلخراش است. از برخی جهات، با وفاداری به کد، انتخاب منطقی به نظر می رسید. این باعث می‌شود سکیرو وفاداری خود به کورو را انکار کند و بازیکن با چاره‌ای جز پایان دادن به کار اما و ایشین مواجه نمی‌شود.

این مسیر یکی از شدیدترین باس‌های بازی را باز می‌کند، اما از بین بردن شخصیت‌های خالص یک نتیجه وحشتناک است. سپس Sekiro در نهایت خودش Owl را می کشد زیرا او کاملاً توسط شورا تصرف می‌شود و در نهایت با استفاده از هر دو Mortal Blades تبدیل به استاد مرگ می‌شود.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۷-Return

بازگشت پایان واقعی Sekiro و سخت ترین پایان برای تکمیل است. بازیکن باید یک تلاش طولانی و خسته کننده را به پایان برساند تا بتواند اقدامات صحیح را در پایان بازی انتخاب کند. به جای از بین بردن میراث اژدها، شخصیت‌ها سفر به غرب را انتخاب می‌کنند و اژدهای الهی را به زادگاهش باز می‌گردانند.

در این پایان، نه کورو و نه سکیرو نمی میرند و کشیش الهی در عوض کورو را در خود جذب می کند. بسیاری از طرفداران این پایان را بیشتر دوست داشته اند زیرا در آن زمان به نظر می رسید که بازی دنباله ای دریافت می کند، با این حال، هیچ صحبتی وجود ندارد که آیا این اتفاق واقعاً رخ خواهد داد یا خیر.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۶-Age Of The Frenzied Flame

پایان Age of the Frenzied Flame تاریک ترین پایانی است که بازیکنان می توانند در Elden Ring انتخاب کنند. این نتیجه باعث می شود که Tarnished به طور کامل توسط جنون شعله دیوانه وار درگیر شود تا عصر آتش را به وجود بیاورد. هدف پشت این نتیجه گیری در ابتدا خالص به نظر می رسد زیرا بازیکن ابتدا برای نجات ملینا به سمت شعله دیوانه وار نشان داده می شود. از بازی نوعی ماهیت واقعی نیز در مورد ملینا آشکار می شود که او دوباره و با هر دو چشم باز دیده شده است. با توجه به ظاهر منحصر به فرد او، بسیاری از طرفداران حدس می زنند که او در واقع ملکه چشم گلوم است.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۵-Childhood’s Beginning

پایان Childhood’s Beginning پایان واقعی Bloodborne است. نه تنها بازیکن می تواند Gehrman را از خدمت طولانی خود در Hunter’s Dream خلاص کند، بلکه می تواند حضور ماه را نیز از بین ببرد و از قرار گرفتن در همان سرویس Gehrman اجتناب کند. Moon Presence خود شخص بزرگی بود که رویای شکارچی را کنترل کرد و آن را به خواست خود خم کرد.

پس از کشتن Moon Presence، خود شکارچی در واقع دوباره یک گریت وان متولد می شود. به طور ضمنی گفته می شود که این بار شکارچی جایگزین Moon Presence می شود. این بدان معناست که شکارچی اکنون تصمیم خواهد گرفت که چگونه رویای شکارچی را کنترل کند. این تایید نمی کند که آینده عالی خواهد بود، اما این پایان نشان می دهد که امید وجود دارد.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۴-Purification

پایان Purification که در Sekiro به پایان می رسد ممکن است نتیجه واقعی بازی نباشد، اما بهترین نتیجه به نظر می رسد. این به این دلیل است که به سفر بین کورو و سکیرو پایان می دهد و با فداکاری سکیرو به پایان می رسد.

در حالی که مرگ خود سکیرو ممکن است چندان منطقی نباشد، به این دلیل است که او آخرین ارتباط با کورو از میراث اژدهای الهی است. پس از استفاده از اشک اژدهای الهی و گل معطر، پرداختن به زندگی خود سکیرو تنها قدم باقی مانده بود. این به طور کامل با مورتال بلید، تنها سلاحی که می‌توانست یک جاودانه را بکشد، اجرا شد.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۳-The End Of Fire

پایان The End of Fire نوعی پایان در FromSoftware است که در ابتدا به نظر می رسد که باید بهترین یا واقعی ترین پایان باشد. با این حال، لزوماً چرخه را به پایان نمی‌رساند زیرا نگهبان آتش به Ashen One اطلاع می‌دهد که روزی شعله هنوز دوباره شعله‌ور خواهد شد. این تلاش ماهیت واقعی آتش‌بان را نشان می‌دهد و از خواسته‌های پنهانی او پیروی می‌کند. پایانی غم‌انگیز و تاریک است، اما نوعی آرامش نیز در آن وجود دارد. از طرف دیگر، بازیکنان می‌توانند در واقع End of Fire را تغییر دهند و پایانی بسیار تیره‌تر از قبل داشته باشند. هنگام احضار نگهبان آتش، آنها می توانند به سرعت او را بکشند و این باعث می شود که Ashen One شعله را بدزدد و آن را در خودش قرار دهد.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۲-Usurpation Of Fire

غصب آتش تاریک ترین پایان Dark Souls III است و نتیجه محکم تر و بهتری از Dark Lord است که در Dark Souls به پایان می رسد. طرفداران به جای اینکه صرفاً به عنوان ارباب تاریکی شناخته شوند، در واقع می بینند که Ashen One در یک کات سین مسیری تاریک را طی می کند.

این در واقع سخت ترین پایان برای دستیابی به خاطر تلاش های طولانی و خسته کننده است که باید دقیقا در زمان های مناسب انجام شوند. با این حال، بهترین خط تلاش در بازی را نیز شامل می شود و دقیقاً نشان می دهد که چرا Dark Souls III به عنوان تاریک بودن تحسین می شود. پایان شامل برخاستن هالوها و دزدی آتش برای خودشان با Ashen One به عنوان اربابشان است.

بهترین پایان بندی بازی های سولز

۱-Age Of The Stars

پایان Age of the Stars تا حد زیادی بهترین پایان در FromSoftware است، و به شدت شامل یکی از محبوب‌ترین NPC‌های بازی‌های FromSoftware، Ranni، و تلاش‌های او می‌شود. تلاش او به تنهایی عظیم است و تقریباً مانند یک بازی کامل به نظر می رسد. این پایان شامل رانی است که جای خود را به عنوان الهه جدید می گیرد و جایگزین ماریکا می شود.

پس از آن، Tarnished نه تنها به عنوان ارباب ارشد او بلکه همسر او نیز عمل می کند. اراده بزرگ ریشه کن می شود و رانی قصد دارد سن خود را از سرزمین های بین دور کند. Lands Between از نظر فنی دیگر هیچ پروردگار یا خدایی نخواهد داشت و تحت تأثیر چیزی جز سرنوشت خود نخواهد بود. این به چرخه‌ای پایان می‌دهد که حتی قبل از حکم طلایی و گادفری ادامه داشته است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *