۱

بهترین سایت های محاسبه درآمد کانال یوتیوب

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند و از این راه درآمد بسیاری به دست می‌آورند. شاید بخواهید بدانید که چه سایت هایی درآمد از یوتیوب را محاسبه میکنند و شرایط مانیتایز یوتیوب چیست! ما در ادامه به معرفی سایت‌های خارجی که محاسبه گر یوتیوب دارند و نحوه کسب درآمد از یوتیوب خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

سایت The Influencer Marketing Hub

شما با کمک این ماشین حساب می‌توانید علاوه بر درآمد حدودی کانال خود، از درآمدی که از هر ویدیو حاصل می‌شود مطلع شوید. این وب سایت یکی از بهترین سایت‌های محاسبه درآمد کانال یوتیوب است. این سایت جزئیات بسیاری درباره نحوه کارکرد و فرایند محاسبه درآمد به شما می‌دهد. این ابزار کار را برای شما بسیار آسان کرده است. هنگام استفاده از این ابزار، فقط کافی است چند کلیک کنید تا بتوانید تخمینی از درآمد روزانه، ماهانه و سالانه به دست بیاورید.

سایت Social Blade

Social Blade در پلتفرم‌های بسیاری محبوبیت کسب کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار به صورت کاملا رایگان، آمار و ارقام مربوط به حساب‌های خودتان در یوتیوب و حتی اینستاگرام را به دست بیاورید.

استفاده از این ماشین حساب بسیار راحت و آسان است. تنها کاری که باید بعد از وارد شدن به این وب سایت انجام دهید، این است که در نوار جست و جوی بالا در سمت راست، نام کانال خود را وارد کنید؛ تا بتوانید آمار و اطلاعات کانال خود را که شامل سطح بازدید در ماه‌های گذشته، میزان بازدید ویدیوها در هر روز، هفته و ماه، تعداد دقیق دنبال کنندگان و درآمد دلاری است را مشاهده نمایید.

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

محاسبه گر افراک

وب سایت افراک با کارشناسان متخصصی که دارد، کانال شما را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد. شما با ماشین محاسبه گر درآمد یوتیوب افراک میتوانید درآمد خود و یوتیوبرها راتخمین بزنید! پس از اینکه وارد وب سایت افراک شدید به بخش محاسبه درآمد یوتیوب بروید و بعد از اینکه آدرس کانال یوتیوب را وارد کردید روی گزینه بررسی بزنید تا بتوانید میزان درآمد تخمینی خود را مشاهده کنید. همچنین برای نقد کردن درآمد از یوتیوب شما می‌توانید با کارشناسان افراک در ارتباط باشید تا درآمد خود از کانال یوتیوب را به راحتی نقد کنید.

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

ماشین حساب Noxinfluencer

این ماشین حساب تحلیل عملکرد کانال، مانند تعداد سابسکرایب‌ها، درآمد ماهانه از برنامه همکاران یوتیوب و هزینه قابل دریافت از اسپانسر بالقوه را برای شما نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید درآمد خود را براساس بازدید روزانه و نرخ CMP محاسبه نمایید. کار با این ابزار سخت نیست و شما می‌توانید برای به دست آوردن تخمین درآمد کانال یوتیوب، باید لینک خود را درون Noxinfluencer قرار دهید و بعد از آن گزینه Read Now را انتخاب نمایید.

ماشین حساب Sellfy

این سایت یکی از بهترین سایت‌ها برای تخمین درآمد یوتیوبرها به حساب می‌آید. در این وب سایت، چندین ابزار و الگوریتم وجود دارد و بسیار کاربرپسند طراحی شده است که شما می‌توانید تخمینی از محاسبه درآمد کانال یوتیوب را به دست بیاورید. برای استفاده از این تکنولوژی لازم است تعداد ویوهای ماهانه یک محتوا را در سایت وارد نمایید تا بتوانید درآمد خود را از تبلیغات یا فروش محصول‌ها مشاهده کنید.

ابزارTube Buddy

این ابزار هم مانند دیگر ابزارها درآمد کانال یوتیوب شما را محاسبه می‌کند. این افزونه روی مرورگر نصب می‌شود و سپس باید در وب سایت یوتیوب هم آن را فعال کرد. بعد از فعال شدن این افزونه می‌توانید وارد کانال مورد نظر شوید و آن را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید. اطلاعات این افزونه شامل تعداد دنبال کنندگان، میزان بازدید و نرخ افزایش یا کاهش بازدید و… است.

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

در وهله اول برای کسب درآمد از یوتیوب باید حساب گوگل ادسنس ایجاد کنید که در این صورت باید از شخصی که خارج از ایران است کمک بگیرید؛ چون ایجاد حساب گوگل ادز نیازمند به داشتن آدرس واقعی فرد در کشوری جز ایران است.

شما می‌توانید از فردی که در خارج از کشور است درخواست کنید که یک حساب با نام خودش برای شما ایجاد کند تا شما هم بدین ترتیب بتوانید به درآمد برسید. و یا میتوانید نقد کردن درآمد یوتیوب خود را به افراک بسپارید.

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که یکی از این راه‌ها تبلیغات است که در این صورت، ویدیوهای تبلیغاتی در وب سایت یوتیوب نمایش داده می‌شوند.

فراموش نکنید که حتما باید حساب گوگل ادز داشته باشید؛ چون درآمد شما از این طریق پرداخت خواهد شد. علاوه بر این حتما باید اطلاعات حساب یوتیوب و گوگل ادز شما یکی باشد تا همه چیز به صورت واقعی و طبیعی دیده شود؛ در غیر این صورت احتمال اینکه حساب یوتیوب شما بسته شود وجود دارد.

در نهایت برای اینکه درآمد یوتیوب خود را محاسبه نمایید، می‌توانید از سایت محاسبه درآمد یوتیوب یا ماشین حساب‌های آنلاین استفاده کنید تا با استفاده از فاکتورهای متفاوت، بتوانند درآمد کانال یوتیوب شما را حدس بزنند.

اهمیت موضوع کانال در درآمدزایی از یوتیوب

برای اینکه بتوانید درآمد قابل توجهی به دست بیاورید، به یاد داشته باشید که موضوع کانال اهمیت بسیاری دارد؛ هرچقدر موضوع پرتکرارتر باشد، رقابت در آن سخت خواهد بود و حتی مقدار CPM پرداختی به آن کاهش می‌یابد.

اگر روی یک موضوع تخصصی یا در حوزه مربوط به کسب و کار در یوتیوب فعالیت کنید، مطمئنا رقبای کمی خواهید داشت و در این صورت و از CPM بالاتری نیز برخوردار خواهید شد.

محاسبه درآمد کانال یوتیوب

شرایط مانیتایز یوتیوب

بهره مندی از شرایط مانیتایز یوتیوب، درآمد قابل توجهی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این شرایط عبارتند از:

  • جذب حداقل هزار عضو فعال
  • حداقل ۴۰۰۰ ساعت تماشای ویدیوها
  • ۱۰ میلیون بازدید طی مدت ۹۰ روز از ویدیوهای کوتاه
  • وجود نداشتن اخطار فعال پیرامون دستورالعمل کامیونیتی
  • زندگی کردن در جایی که برنامه YPP در دسترس باشد
  • دارا بودن از حساب ادسنس مرتبط
  • فعال نمودن احراز هویت دو مرحله ای

جمع بندی

در این محتوا درباره معرفی سایت‌های محاسبه درآمد کانال یوتیوب و نحوه کسب درآمد از یوتیوب و شرایط مانیتایز یوتیوب صحبت کردیم. امیدواریم بتوانید با استفاده از سایت‌های معرفی شده درآمد کانال یوتیوب را تخمین بزنید و اطلاعات خوبی درباره کانال به دست بیاورید تا در نهایت به درآمد قابل توجهی دست یابید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. میلاد بیاتی گفت:

    بین اینا من از Tube Buddyاستفاده کردم