0

با وسایل منزلت به کشور اقامت مهاجرت کن

با وسایل منزلت به کشور اقامت مهاجرت کن

خیلیا براشون سوال است که آیا می شود وسایل منزل خود را به کشوری که اقامت دارند منتقل کنند؟ پاسخ: بله

بسته بندی لوازم منزل برای اقامت یکی از نکات مهمی است که شرکت های فعال در زمینه باربری باید به آن توجه داشته باشند. شرکت پارس کالابران ساینار با بهره گیری از نیروهای متخصص، با بهترین هزینه فریت بار مسافری امکان بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت همچون (ظروف شکستنی، مبلمان، کتابخانه، تابلو، پیانو، لوازم آشپزخانه و …) را به صورت استاندارد با رعایت کردن اصول حمل و نقل بین المللی فراهم نموده است.

لازم به ذکر است بازدید جهت بسته بندی در تهران توسط کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان انجام می گیرد. همچنین این شرکت مجهز به کارگاه نجاری، برای ساخت انواع صندوق چوبی در ابعاد مختلف ویژه مبلمان، ظروف شکستنی، آینه، شیشه، تابلو و…. را فراهم نموده است. بنابراین اگر قصد مهاجرت و استفاده از خدمات فریت مسافری را دارید، خدمات بسته بندی لوازم منزل در محل توسط متخصصین ما انجام می شود.

توجه: ضدعفونی کردن صندوق های چوبی و کانتینر در بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت و فریت بار برای شما فراهم گردیده است.

نحوه بسته بندی لوازم منزل برای مهاجرت

با توجه به اینکه بسته بندی نامناسب اصلی ترین دلیل شکستن وسایل در زمان اسباب کشی است، رعایت نکات و اصول بسته بندی کمک شایانی به سالم ماندن وسایل شما در زمان حمل اثاثیه منزل می کند. خصوصا در حمل و نقل هوایی. اگرچه بسته بندی لوازم می تواند توسط شما انجام شود، اما متخصصین ما با علم به قوانین ارسال بار و همچنین اطلاع از حساسیت های کالا، هر وسیله را متناسب با آن بسته بندی می کنند.

بنابراین بهتر است به جای خسته کردن خود، در این ایام استراحت کرده و به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید. متخصصین ما در شرکت پارس کالابران ساینار، بسته بندی لوازم منزل شما را در محل انجام می دهند.

اما اگر مایلید تا خودتان بسته بندی را انجام دهید، می توانید با رعایت توصیه ها و اصول بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی که کارشناسان با تجربه پارس کالابران ساینار برای شما اماده کرده اند مانند یک بسته بندی حرفه ای عمل نمایید. برای اطلاع از شرایط و اصول بسته بندی لوازم منزل جهت مهاجرت و یا حمل و نقل داخلی، با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

فریت بار مسافری وسایل منزل

اگر قصد استفاده از خدمات فریت مسافری داشته باشید باید بدانید که هر شرکت فریت باری هزینه خاص خودش را با توجه به مالیات و عوامل دیگر تعیین می کند که باید با توجه به اعتبار آن شرکت دست به انتخاب بزنید. اما به طور کلی هزینه فریت بار به موارد مختلفی بستگی دارد. برای مثال:

  • وزن و حجم بار
  • فاصله از کشور مبدا تا کشور مقصد
  • چگونگی ارسال بار (هوایی، دریایی یا زمینی)
  • مالیات
  • مبلغ بارنامه هر ایرلاین فرق دارد.
  •  freight truck یا همان فریت تراک چون به صورت زمینی کالا حمل می شود، هزینه خاص خودش را دارد.
  • بارهای خاصی مثل کالاهایی که خطرناک بوده و نیاز به بسته بندی خاص دارند.

نکات مهم و قابل توجه در خصوص فریت مسافری 

  1.  توجه داشته باشید که جهت بازدید بسته بندی باید حداقل یک هفته قبل از پرواز تماس حاصل فرمایید.
  2.  جهت صدور بارنامه، 24ساعت قبل از پرواز باید انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه صورت گرفته باشد.
  3.  کالای شما کیلویی 20 دلار طبق قوانین یاتا  IATA بیمه است.
  4. ترخیص در مقصد و هزینه فریت های مسافری مرتبط به عهده ی گیرنده می باشد. (داشتن کارت شناسایی معتبر و شماره بارنامه الزامی است)
  5.  قبل از خارج کردن بار از انبار در مقصد، از سلامت بار خود مطمئن و در صورت صدمه دیدن نسبت به تهیه صورت جلسه و اخذ خسارت از ایرلاین اقدام فرمایید، لازم به ذکر است پس از خارج کردن بار از انبار توسط گیرنده، هیچ مسئولیتی متوجه شرکت حمل کننده نیست.
  6. جهت پیگیری بار خود میتوانید با وارد کردن شماره بارنامه موقعیت بار خود را ملاحظه فرمایید.

اگر اطلاع بیشتر در مورد اینکه صفر تا صد خدمات بسته بندی، ارسال بار و فریت بار مسافری به تمام نقاط دنیا توسط شرکت پارس کالابران ساینار چگونه انجام می شود، می توانید با شماره ۴۴۹۰۳۷۷۲ – ۰۲۱ یا ۰۹۹۰۱۵۰۰۶۷۸ با کارشناسان ما در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *