۰

داستان بازی God of War: Ascension

داستان بازی God of War: Ascension

داستان بازی God of War: Ascension

داستان بازی God of War: Ascension

۶ ماه از زمان تبدیل شدن کریتوس به روح اسپارتان گذشته است. تنها راه شکستن پیوند او با اریس، کشتن «الهه‌های انتقام» به کمک «اورکوس» است. اوركوس، كریتوس را به سمت دلفی هدایت کرد تا در آنجا یک «اوراکل» به نام «التیا» را پیدا كند.

کریتوس در بین راه توانست «پولوکس» و دوقلوی چسبیده به او یعنی «کستور» را به قتل رساند. اوراکل به کریتوس گفت که برای یافتن چشم حقیقت به «دلوس» برود. چشمان حقیقت در واقع چشمان التیا بود و این چشم‌ها توهمات ساخته شده توسط الهه‌های انتقام را می‌شکست. کریتوس سنگ طلسم «اوروبروس» را نیز از پولوکس و کستور با خود برد.

کریتوس به بندر «کایرا» بازگشت و دوباره با اورکوس ملاقات کرد. در آن لحظه، اوركوس فاش كرد که فرزند اریس و «آلكتو» رهبر الهه‌های انتقام است. کریتوس و اورکوس در دلوس توسط الهه‌های انتقام اسیر شدند و به «آگئون» فرستاده شدند. این دو به مدت دو هفته در زندان ماندند. «مگرا» دستان و دهان آگئون را برای کشتن کریتوس آلوده کرد. با این حال کریتوس هر دوی آن‌ها را کشت و چشمان حقیقت را نیز به دست آورد. او تحت تاثیر توهمات ساخته شده توسط تیسیفون و آلکتو قرار گرفت. آلکتو خود را به همسر کریتوس یعنی «لیساندرا» مبدل کرده بود و سپس به یک هیولای دریایی تبدیل شد. کریتوس هر دوی این الهه‌های انتقام را به قتل رساند.

آلکتو پیش از مرگش به کریتوس هشدار داد که مرگ او هیچ اهمیتی ندارد و اوركوس نیز این ادعا را تائید کرد. در انتهای داستان بازی، اوركوس برای کریتوس آشکار کرد که الهه‌های انتقام پیش از شکست خوردن، اورکوس را به حافظ سوگند کریتوس تبدیل کرده‌اند و حالا هر دوی آن‌ها تحت کنترل اریس قرار گرفته‌اند. به این ترتیب کریتوس با ناراحتی و به خواست اورکوس، اقدام به کشتن او کرد تا پیوند اریس شکسته شود و هر دوی آن‌ها آزاد شوند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *