۰

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

در یک جهان موازی Superman توسط Joker فریب می‌خورد تا همسر باردارش Lois را کشته و همچنین یک سلاح هسته‌ای را منفجر می‌کند که باعث نابود شدن شهر متروپلیس و تمام ساکنین آن می‌شود. Superman به دنبال این حادثه Joker را به قتل رسانده و خیلی سریع، اخلاقیات خود را از دست می‌دهد. او پنج سال بعد یک رژیم برای اجرای صلح جهانی تشکیل داده و به عنوان یک دیکتاتور بی رحم، در کنار بسیاری از قهرمانان و شروران دیگر، بر زمین حکومت می‌کند و هر کسی که با او مخالفت کند را خواهد کشت. وقتی این خبر به گوش Batman می‌رسد، برای مقابله با رژیم Superman یک رژیم دیگر تأسیس کرده و جنگ بین این دو باعث می‌شود تا لیگ عدالت منحل گردد.

سپس در دنیای اصلی DC می‌بینیم Joker همچنان سعی دارد تا شهر متروپلیس را با یک بمب هسته‌ای که توسط Lex Luthor تهیه شده، نابود کند ولی بمب توسط لیگ عدالت خنثی خواهد شد. هنگامی که Batman با Joker روبرو می‌شود، آن دو ناگهان به دنیای رژیم منتقل شده و در آن‌جا تحت تعقیب نیروهای رژیم قرار می‌گیرند. در ادامه کاراکترهای دیگری مثل Wonder Woman و Aquaman و Green Arrow و Green Lantern نیز به آنجا تلپورت می‌شوند. Green Lantern برای شارژ مجدد حلقه‌ی خود، آن‌جا را ترک کرده و Deathstroke را که اسیر شده نجات می‌دهد. او در ادامه با Cyborg و Raven و Sinestro جنگیده و پس از شکست دادن آن‌ها با Yellow Lantern همتای خودش روبرو می‌شود. در همین حال Aquaman همتای خود را در آتلانتیس شکست می‌دهد که در حال مذاکره برای اتحاد بین آتلانتیس و رژیم می‌باشد. او سپس با Ares روبرو می‌شود که به خاطر عدم وجود درگیری مجازی، ضعیف شده و به دلیل دشمنی با رژیم با شورشیان متحد شده است.

پس از گروه‌بندی مجدد، قهرمانان اصلی با Batman شورشی و Lex Luthor روبرو می‌شوند. (Lex در این جهان نزدیک‌ترین دوست Superman و جاسوس رژیم است.) آن‌ها قرص‌های نانوتکنولوژی مشتق شده از DNA کریپتونی را مصرف کرده‌اند که قدرتشان را تا سطح Superman افزایش می‌دهد. Batman و Lex به قهرمانان توضیح می‌دهند که آن‌ها را از راه دور به جهان خود منتقل کرده‌اند تا به سلاح کریپتونی دسترسی پیدا کنند، با این حال Batman و Joker به طور تصادفی از راه دور منتقل شده‌اند. در همین حال Batman با همتای شورشی خود اشتباه گرفته شده و توسط رژیم دستگیر می‌شود. Joker نیز با Harley Quinn این جهان آشنا شده که اکنون متحد با شورشیان است و به یاد Joker سابق، گروه Joker Clan را تأسیس کرده است. شورشیان پس از کمک به Joker Clan برای مقابله با حمله رژیم در تیمارستان Arkham به غار Batman نفوذ کرده و سلاح کریپتونی را به دست می‌آورند. در همین حال در جهان اصلی، تلاش‌های Superman و Flash برای کمک به دوستانشان باعث می‌شود که Cyborg به طور ناخواسته از راه دور به دنیای رژیم منتقل شود، جایی که به شورشیان می‌پیوندد و به Deathstroke کمک می‌کند تا برج مراقبت رژیم را تصاحب نماید.

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

داستان بازی Injustice: Gods Among Us

پس از این‌که Superman قصد خود را برای کشتن Batman اصلی اعلام می‌کند، Batman شورشی و Green Arrow برای نجات او وارد جزیره Stryker می‌شوند، در حالی که Green Lantern و Wonder Woman و Aquaman برای پرت کردن حواس آن‌ها به رژیم حمله می‌کنند. پس از فرار Batman و Green Arrow از طریق دستگاه انتقال‌دهنده برج مراقبت، Superman متوجه می‌شود که برج مراقبت به خطر افتاده و سعی می‌کند آن را از بین ببرد ولی Deathstroke باعث انفجار زنجیره‌ای می‌شود که او را به زمین بازمی‌گرداند. Lex سعی دارد تا Superman ضعیف‌شده را با سلاح کریپتونی ناتوان کند اما توسط Shazam متوقف می‌شود. اکنون که Superman متوجه می‌شود Lex با شورشیان متحد است، بنابراین او را به قتل رسانده و سپس تصمیم می‌گیرد شهر Gotham را نیز نابود کند اما هنگامی که Shazam به تصمیم او اعتراض می‌کند، توسط Superman به قتل رسیده و Flash نیز از آن‌جا فرار می‌کند تا به شورشیان ملحق شود.

در طول حمله رژیم به مخفیگاه شورشیان Wonder Woman توسط Ares به Themyscira منتقل می‌شود ، جایی که او همتای خود را شکست داده و نژاد Amazons را متقاعد می‌کند که به شورشیان پناه ببرند. در همین حال Batman همتای خود را متقاعد می‌کند تا Superman دنیای اصلی را برای کمک به اینجا بیاورد. Superman در طول نبرد می‌تواند بر ستوان‌های ارشد رژیم غلبه کرده و همچنین Yellow Lantern را نیز متقاعد می‌کند تا قبل از مقابله با همتای خود، تسلیم شود. وقتی Superman رژیم قسم می‌خورد تا همسرش Lois را به این دنیا بیاورد، همتای اصلی‌اش یادآوری می‌کند که Lois از این موضوع ناراحت شده که Superman اصلی به یک دیکتاتور ظالم تبدیل شده است.

پس از شکست Superman اصلی رژیم او منحل شده، اعضای آن زندانی می‌شوند، Flash به شرط عدم استفاده از قدرت‌های خود آزاد شده و Yellow Lantern نیز به Oa فرستاده می‌شود. در حالی که قهرمانان اصلی و Joker به جهان خود باز می‌گردند، مشاهده می‌کنیم که Superman شرور در یک سلول مخصوص زندانی شده و نور قرمز داخل آن، باعث تضعیف قدرت‌ها و جلوگیری از فرار او گردیده است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *