۰

گوشی HTC U23 Pro با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد

گوشی HTC U23 Pro

HTC رسما از گوشی HTC U23 Pro که در اوایل ماه جاری به بیرون درز کرده بود، رونمایی کرد. نمایشگر این گوشی حول یک صفحه نمایش OLED 6.7 اینچی FullHD+ با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus ساخته شده است. صفحه نمایش دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه وجود ندارد و در دکمه پائر قرار داده شده است.

در پشت گوشی، یک فلاش جزیره ای دوربین مستطیلی و چهار دوربین داریم :۱۰۸ مگاپیکسل اصلی (با OIS)، ۸ مگاپیکسل الترا واید، ۵ مگاپیکسل ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی.

گوشی HTC U23 Pro

گوشی HTC U23 Pro دارای چیپست Snapdragon 7 Gen 1 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است و اندروید ۱۳ را اجرا می کند.

گوشی HTC U23 Pro

HTC U23 Pro به همراه برنامه VIVERSE از پیش نصب شده است و با هدست واقعیت ترکیبی VIVE XR Elite که به طور جداگانه فروخته می شود، سازگار است. علاوه بر این، U23 Pro دارای IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و منبع تغذیه کل گوشی یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات است. همچنین از شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی می کند.

سایر ویژگی های برجسته HTC U23 Pro شامل پشتیبانی از ۵G، اتصال Wi-Fi 6، NFC، USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *