۱

تفاوت های خون آشام و ومپایر با سایر موجودات!

تفاوت های خون آشام و ومپایر

تفاوت های خون آشام و ومپایر با سایر موجودات!

خون اشام ها در زبان چینی به چیانگ شی (ch’iang shih) مشهور بوده که دارای چشم های قرمز و پنجه های کشیده می باشد. گفته شده که آن ها می توانند به زنان حمله کنند. زمانی که آن ها قوی تر شوند توانایی پرواز را بدست آورده، موهای سفید بلند داشته و به گرگ تبدیل می شوند.

با توجه به اینکه خون آشام ها و زامبی ها هر دو در گروه ارواح دسته بندی می شوند اما بر اساس اسطوره ای که ظاهر شده اند بین آن ها تفاوت های بسیاری وجود دارد. به عنوان مثال زامبی ها دارای IQ پایین بوده است در صورتی که خون آشام ها بسیار زرنگ باهوش بوده اند. زامبی ها ترجیح می دهند از مغز و گوشت تغذیه کنند. آن ها در آیینه قابل مشاهده بوده و با عضلاتی پوسیده حرکت می کنند. زامبی ها می توانند وارد کلیسا شده و لزوما از آتش و نور خورشید نمی ترسند. اما خوناشام برعکس تمام موارد بالا بوده است.
یک خون اشام تحت کنترل دنیای حیوانات بوده و می تواند به یک خفاش، موش، جغد، گوزن، روباه یا گرگ تبدیل شود.
در سال ۲۰۰۹ جمجمه یک زن متعلق به قرن شانزدهم با سنگی که در دهان آن قرار گرفته بود در نزدیکی بقایای قربانیان طاعون یافت شد. در آن دوران غیر معمول نبود که یک سنگ را در درون دهان یک خون آشام قرار داده تا از خوردن بدن دیگر قربانیان طاعون جلوگیری نمایند. در سراسر اروپا خون آشام های زن را مقصر اصلی گسترش طاعون می دانستند.

بر اساس افسانه های مختلف اگر کسی توسط یک خون اشام گاز گرفته شود، او باید خاکستر یک ومپایر را بخورد. همچنین برای جلوگیری از حمله می بایست نان را به همراه خون ومپایر بخورید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اروشا گفت:

    میخوام تبدیل بشم