۰

یک بازی جدید AAA ارباب حلقه ها در راه است

بازی جدید AAA ارباب حلقه ها

Amazon Games با Embracer Group و Middle-earth Enterprises برای ایجاد یک بازی جدید AAA ارباب حلقه ها شریک شده است. اگر این موضوع آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که آمازون گیمز قبلاً قراردادی برای ساخت MMO ارباب حلقه ها با Leyou داشت، اما به دلیل یک مشکل قرارداد از بین رفت. آمازون گیمز اکنون دوباره تلاش می کند و این بار بازی را به صورت داخلی توسعه خواهد داد.

MMO ارباب حلقه‌ها جدید آمازون وارد بازاری خواهد شد که در حال حاضر دارای یک MMO محبوب و جا افتاده ارباب حلقه‌ها است. Standing Stone’s Lord of the Rings Online هنوز در دسترس است و به‌روزرسانی‌های جدید دریافت می‌کند. به نظر نمی رسد که بازی برنامه ای برای کاهش سرعت داشته باشد و در واقع، گزارش هایی وجود دارد که نسخه کنسولی The Lord of the Rings Online در دست ساخت است.

بازی آمازون یک “ماجراجویی MMO جهان باز” خواهد بود که در دنیایی پایدار در سرزمین میانه اتفاق می افتد. این بازی به طور خاص بر اساس سه گانه کتاب های هابیت و ارباب حلقه ها ساخته خواهد شد، نه فیلم ها یا دیگر اقتباس هایی که در طول سال ها به ثمر نشسته اند. همچنین به مجموعه تلویزیونی «حلقه های قدرت» آمازون متصل یا مرتبط نیست.

Amazon Games Orange County، تیمی که در پشت New World قرار دارد، توسعه MMO جدید ارباب حلقه‌ها را هدایت می‌کند.

آمازون گیمز هنوز چیز زیادی درباره این بازی جدید AAA ارباب حلقه ها نمی‌گوید، فقط تایید می‌کند که این عنوان یک عنوان AAA است که در مراحل اولیه تولید قرار دارد. این بازی برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه می شود.

این اولین همکاری آمازون با Embracer نیست، زیرا آمازون همچنین در حال همکاری با Embracer در یک بازی جدید Tomb Raider از Crystal Dynamics است. برخی از دیگر پروژه های بازی آینده آمازون عبارتند از Throne و Liberty با NCSoft، Blue Protocol با Bandai Namco و بازی های اعلام نشده از Glowmade و Disruptive Games.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *