۱

ماجرای ترسناک جان وین دلقک قاتل

دلقک قاتل

ماجرای ترسناک جان وین دلقک قاتل

جان وین کسی که به “دلقک قاتل” معروف بود در طول زندگی‌اش بارها و بارها مرتکب جنایت شد.
او برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ به علت تجاوز به دو پسر نوجوان دستگیر و به ۱۰ سال زندان محکوم شد اما به دلیل خوش‌رفتاری در زندان، بعد از تنها ۱۸ ماه از زندان آزاد شد.
او بعد از آزاد شدن به لباس دلقک‌ها درآمد و دربسیاری از همایش‌های کودکان داوطلبانه به اجرای برنامه‌های نمایشی پرداخت و مورد احترام و علاقه‌ی بسیاری از مردم در منطقه‌ی خود قرار گفت. تمامِ این رفتارها برای او سرپوشی بود بر جنایت‌هایی که در طول ۶ سال بعد از آزادی‌اش در حال ارتکاب بود. در طول این ۶ سال، او ۳۰ مرد مختلف را به بهانه‌های مختلف به خانه‌اش می‌کشاند، آن‌ها را مورد شکنجه و تجاوز قرار می‌داد و جنازه‌ها را در حیاط منزلش دفن می‌کرد و یا در رودخانه‌ی نزدیک محل زندگی‌اش می‌انداخت.
وی پس از دستگیری به تمام جرائمش اعتراف کرد و در سال ۱۹۹۴ اعدام شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مریم گفت:

    بعضی کشورها چه قوانین مزخرفی دارن ، طرف به دو نوجوان تجاوز کرده اما به دلیل خوش رفتاری تنها بعد از یک سال نیم از زندان آزاد شده ، مگر نباید اون دو نوجوان رضایت میدادن ؟ چرا یک شخص تجاوزگر بدون رضایت شاکیان و فقط به دلیل خوش رفتاری باید از زندان بیاد بیرون و بشه قاتل ده ها مرد بخت برگشته . اینجاست که جای قانون سفت و سخت واقعا خالیست اگر همان ابتدا قانون این مرد را اعدام می‌کرد یا حداقل حبس طولانی بهش میدادن هرگز شاهد اون جنایت‌ها نمیشدن