۰

معرفی فیلم ترسناک Midsommar 2019

معرفی فیلم ترسناک Midsommar 2019

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی فیلم ترسناک Midsommar 2019

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم ترسناک Midsommar 2019 بپردازیم که به جرات یکی از بهترین فیلم های ژانر وحشت تا به امروز است؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

«میدسامر» فیلمی ترسناک و درام در سبک فراطبیعی است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. داستان فیلم درباره یک گروه دوستان آمریکایی است که به یک روستای دورافتاده در سوئد سفر می‌کنند تا جشنواره Midsommar را برگزار کنند. اما به زودی آن‌ها متوجه می‌شوند که این جشنواره، بسیاری از رسوم و آیین‌های خطرناک و عجیبی دارد که زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند.

۲- بازیگران و کارگردان و تهیه‌کننده:

کارگردان: آری استر (Ari Aster)
بازیگران: فلورنس پیو (Florence Pugh)، جک رینور (Jack Reynor)، ویل پولتر (Will Poulter)، ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) و ویلیام پترسن (Will Poulter)
تهیه کنندگان: لارس کندال (Lars Knudsen) و بویان کریک (Bjørn Kreken)

معرفی فیلم ترسناک Midsommar 2019

۳- موسیقی ساز:

موسیقی این فیلم توسط بابی کرامر (Bobby Krlic) ساخته شده است. او یک موسیقی‌دان الکترونیک و گیتاریست بریتانیایی است که با نام هنری The Haxan Cloak شناخته می‌شود.

۴- بودجه ساخت و میزان فروش:

بودجه ساخت فیلم «میدسامر» حدود ۹ میلیون دلار بود و میزان فروش جهانی آن ۴۲ میلیون دلار بود.

۵- نمرات فیلم و جوایز:

فیلم «میدسامر» در بخش بازیگری در جشنواره فیلم کن، جایزه‌ای نگرفت، اما به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال در سالن های پخش بعد از جشنواره انتخاب شد.

از دیگر جوایزی که فیلم “میدسامر” دریافت کرده است می‌توان به جایزه بهترین فیلم ترسناک در جشنواره فیلم سیاتل، جایزه بهترین فیلم ترسناک در جشنواره فیلم مونترال، و جایزه بهترین طراحی صحنه و مکان در جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

علاوه بر این، فیلم “میدسامر” توانست نامزد دریافت جوایزی همچون جایزه بهترین فیلم درام در جشنواره فیلم کن، جایزه بهترین موسیقی اصلی در جشنواره فیلم بوفالو، و جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم بوستون شود.

نمرات فیلم نیز از سوی منتقدان و بخش مخاطبین در موردش به شدت متفاوت است. فیلم در سایت Rotten Tomatoes به نمره ۸۳ درصد و در سایت IMDb به نمره ۷.۱ از ۱۰ رسیده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *