۰

بهترین نقاط فرود در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

بهترین نقاط فرود در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

بهترین نقاط فرود در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

سیزن ۲ فورتنایت یک منطقه جدید و عظیم را به جزیره با بزرگترین شهر فورتنایت، مگا سیتی آینده‌نگرانه، و همچنین چندین مکان دیگر که بیشتر حال و هوای قرون وسطایی ژاپنی دارند، مانند قلعه عظیم در Kenjutsu Crossing، معرفی کرده است.

با داشتن یک منطقه جدید بزرگ، تقریباً همه برای کشف و لوت به آنجا می‌روند و Mega City احتمالا بهترین مکان Fortnite است که تا به حال به دست آورده‌ایم. بقیه جزیره نیز جالب است، اما بسیاری از بازیکنان تا به حال آن مکان ها را به خوبی می شناسند. بنابراین، وقتی زمان انتخاب است، مقاومت در برابر رفتن به مکان های جدید در حال حاضر بسیار دشوار است.

بنابراین، بله، ما بیشتر روی مکان‌های جدیدتر در لیست بهترین مکان‌های این فصل تمرکز خواهیم کرد. اما نگران نباشید ؛ ما بقیه نقشه را فراموش نکرده ایم، که هنوز مکان های بسیار خوبی برای فرود دارد. در حالی که بیشتر نقاط قدیمی بسیار ساکت‌تر از گذشته هستند، این بدان معنا نیست که آنها امن هستند!

۱. آسمان خراش در مگا سیتی با یک مرکز خرید کوچک در زیر آن

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

هر یک از سازه‌های بزرگ مگا سیتی مزایا و معایب خاص خود را دارند که در طول یک دست بازی تغییر می‌کنند، اما وقتی نوبت به فرود در شروع می‌رسد، تنها یک انتخاب وجود دارد. ساختمانی که در جنوب کلمه “مگا” در مگا سیتی روی نقشه پیدا خواهید کرد، بلندترین ساختمان شهر نیست، اما لوت کافی برای یک تیم کامل در طبقات پایینی دارد، از جمله یک vending machine در پایین ترین طبقه و در انتهای جنوبی یک راه هوایی به سمت ساختمان بعدی وجود دارد، بنابراین شما حتی مجبور نیستید زمانی که زمان حرکت فرا رسید به بیرون بروید.

و با توجه به اینکه مرکز خرید در پایگاه چنین هزارتویی است، مکان بسیار خوبی برای فرار کردن از دیگران است. بنابراین در حالی که فرود مستقیم در مگا سیتی همیشه کمی مخاطره آمیز است، این ساختمان به طور مداوم به عنوان یک پناهگاه برای همه کار می کند. چند دست طول می‌کشد تا بتوانید از چیدمان پیچیده آن استفاده کنید، اما وقتی این کار را انجام دادید، روی بقیه افراد شهر تاثیر زیادی خواهید داشت.

۲. دو ساختمان متوسط در بالای کوه های شرقی مگا سیتی

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

در غرب کلان شهر جدید یک کوه بزرگ با یک دریاچه در بالای آن همراه یک reboot van در کنار آب در سمت شمالی و دو ساختمان در در جنوب قرار دارد. تعداد زیادی لوت برای یک تیم برای دریافت آیتم های اولیه در اینجا وجود دارد، اما همچنین NPC که در اینجا زندگی می کند، Neuralynx، SMG های Twin-Mag با کیفیت Epic و شیلد های کوچک را می فروشد. بنابراین اگر می خواهید قبل از شروع مبارزه مطمئن شوید که حداقل یک اسلحه عالی دارید، این جایی است که باید بروید.

۳. ساحل در جنوب غربی Kenjutsu Crossing

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

چندین نقطه در بخش جدید این فصل از نقشه وجود دارد که در آنها دایره های دوئل را خواهید یافت که دارای دو Kinetic Blades تضمین شده هستند. اما تنها یکی وجود دارد که ما به طور خاص دوست داریم مستقیما از اتوبوس به آن سر بزنم: یکی در جنوب Kenjutsu Crossing. هنگامی که شمشیر خود را گرفتید، در امتداد ساحل به سمت غرب حرکت کنید، جایی که ساحلی را خواهید یافت که باید حداقل چهار صندوق روی آن باشد: دو تا با یک قایق ماهیگیری که از شن بیرون زده است، و یا دو یا سه صندوق در آن.

سپس، در نزدیکی آن یک برج کوچک با دو صندوق دیگر، چهار بشکه Slap و/یا Slurp، چندین صندوق کلید دار و یک پورت توالت وجود دارد که شما را به برج یکسانی با مجموعه‌ای از صندوق‌ها می‌برد.

بله، لوت تا حدودی در این منطقه پخش شده است، اما این چیزی است که آن را به یک نقطه جذاب تبدیل می کند، زیرا در لبه جزیره قرار دارد و از آنجایی که به نظر نمی رسد چیزی در نقشه وجود داشته باشد، اغلب این منطقه را رها می کنند.

۴. قلعه کوچک در شمال مسیر مسابقه جدید

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

بهترین نقاط فرود در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

خود پیست مسابقه، که درست در شمال مگا سیتی است، جای بدی برای رفتن به آن نیست، اما آنقدر مسطح و فضای باز است که می‌تواند یک عکس بی‌معنی باشد. ناگفته نماند که تک تیراندازان روی پشت بام از مگا سیتی اگر به سمت شمال نگاه کنند، دید واضحی از مکان شما خواهند داشت که معمولاً یک تهدید بزرگ است.

بنابراین به جای خود مسیر، ترجیح دادیم خارج از منطقه جدید به سمت شمال ، در یکی از قلعه های کوچک قدیمی فصل گذشته برویم. این مکان دارای بسیاری از بشکه‌های Slurp و Slap، تعداد زیادی لوت برای تیم شما و یکی از تنها NPC‌ های قابل استخدام در این فصل، Remedy است. از آنجایی که خارج از منطقه جدید است و یک POI اصلی نیست، احتمالاً برای مدتی آن را در اختیار خود خواهید داشت. و وقتی آماده شدید، فقط چند قدم از مرز با قسمت جدید جزیره فاصله دارید، بنابراین می توانید مستقیماً به داخل بروید.

۵. Breakwater Bay، در آن سوی رودخانه از قسمت اصلی شهر

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

اگر نمی‌خواهید هیچ ارتباطی با افزوده‌های جدید جزیره فورتنایت داشته باشید، Breakwater Bay نقطه‌ی مورد نظر شماست که در نقطه مقابل جزیره قرار دارد. با این حال، هنگام فرود آمدن به اینجا هنوز هم باید احتیاط کنید، و این به معنای رفتن از قسمت اصلی شهر، به سمت شرق در عرض رودخانه است. چندین خانه در اینجا وجود دارد که وسایل زیادی برای شما وجود دارد، و هر کس دیگری که در Breakwater فرود بیاید احتمالاً به بخش اصلی شهر خواهد رفت.

۶. برج در Anvil Square

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

Anvil Square بسیار ساکت‌تر از گذشته است، اما به سختی مانند برخی دیگر از POIهای فصل گذشته، یک منطقه مرده است. و این مکانی است که اکثر بازیکنان آنجا را می شناسند، بنابراین باید در هنگام فرود آمدن در اینجا مراقب باشید، این بدان معناست که برج در انتهای شمال شرقی شهر، بهترین و قابل دفاع‌ترین نقطه برای شروع باقی می‌ماند. اگر بتوانید برج را نگه دارید، می توانید شهر را نگه دارید.

۷. زیر پل روبروی Brutal Bastion

بهترین نقاط فرود در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

ورودی جلویی Brutal Bastion دارای یک پل بزرگ با یک vending machine و یک اتاق مخفی کوچک با بشکه‌های Slurp و گنج دفن شده در زیر آن، با لوت کف و صندوق‌های دیگر در نزدیکی بیرون قلعه است. مهم نیست که به تنهایی بازی می کنید یا با یک تیم کامل چهار نفره، می توانید همیشه قبل از اینکه به سراغ هرکس دیگری بروید، برای لوت استارت روی پل یا زیر پل فرود بیایید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *