۰

داستان بازی Cuphead

داستان بازی Cuphead

داستان بازی Cuphead

داستان بازی Cuphead

داستان بازی در جزیره‌ای خیالی به نام «مُرَکبات» روایت می‌شود و قهرمان بازی یعنی «کاپ‌هد» و برادرش «ماگـمَن» تحت مراقبت یک کتری باستانی زندگی می‌کنند. روزی این دو برادر بر خلاف هشدارهای قبلی کتری، وارد قمارخانه‌ی «شیطان» شده و بعد از پیروزی در چندین قمار، سروکله‌ی شیطان پیدا می‌شود که به آن‌ها پیشنهادی وسوسه‌کننده می‌دهد. او می‌گوید اگر بتوانند یک بار دیگر هم در مسابقه برنده شوند، تمام پول‌های داخل قمارخانه را به آن‌ها می‌دهد، در غیر این صورت، روحشان توسط شیطان گرفته می‌شود. کاپ‌هد و ماگمن پیشنهاد شیطان را قبول کرده ولی متأسفانه نمی‌توانند در مسابقه نهایی برنده شوند. سپس به شیطان التماس می‌کنند که روحشان را نگیرد که شیطان نیز در پاسخ، به آن‌ها پیشنهاد دیگری می‌دهد. او به دو برادر می‌گوید چندین نفر هستند که با او قرارداد روح بسته‌اند ولی بعد از شکست‌، به قول خود عمل نکرده و فراری شده‌اند. پس کاپ‌هد و ماگمن باید آن‌ها را پیدا کرده و بعد از شکست دادنشان، قرارداد روح آن‌ها را به دست شیطان برسانند. اگر این کار را انجام دهند، دیگر شیطان به روح دو برادر کاری نخواهد داشت. آن دو بعد از این مکالمه، سراغ کتری رفته و از او مشورت می‌خواهند. کتری نیز آن‌ها را به انجام این مأموریت تشویق کرده ولی اخطار می‌دهد که ممکن است فراری‌ها بعد از ضعیف‌شدن، شکل فیزیکی خود را تغییر دهند.

داستان بازی Cuphead

داستان بازی Cuphead

در این‌جا سفر دو برادر شروع شده و به سرتاسر جزیره مرکبات سفر می‌کنند تا طبق دستور شیطان، بعد از شکست دادن هر موجود فراری، قرارداد روحش را به دست آورده تا بعد، آن را به شیطان بدهند. آن‌ها بعد از این‌که تعدادی قرارداد به دست می‌آورند، وارد دومین جزیره می‌شوند. در این حین، کتری متوجه می‌شود که کاپ‌هد و ماگمن، نسبت به گذشته خیلی قوی‌تر شده‌اند. پس به آن‌ها می‌گوید دفعه بعدی که با شیطان ملاقات کردید، می‌توانید او را نیز از سر راه بردارید. آن‌ها بعد از این‌که در دومین جزیره هم توانستند چندین قرارداد دیگر را کسب کنند، دوباره به قمارخانه شیطان می‌روند اما رئیس قمارخانه یعنی «تاس‌شاه» راهشان را سد می‌کند. او ادعا می‌کند که کاپ‌هد و ماگمن، قبلا باعث شده‌اند تا او در یک شرط‌بندی، از شیطان ببازد. حالا وقت مبارزه با تاس‌شاه فرا رسیده است. او قبل از این‌که خودش به میدان بیاید، چندتا از نوکران خود را با آن دو روبرو کرده و بعد از آن، خودش به میدان مبارزه وارد می‌شود. وقتی که دو برادر می‌توانند شاه‌تاس را شکست دهند، بازیکن دو انتخاب پیش رو دارد. اگر قراردادها را به شیطان بدهید، شیطان بر خلاف گفته‌های خویش، روح دو برادر را نیز گرفته و بازی به اتمام می‌رسد اما اگر این کار را نکنید، شیطان خشمگین شده و به مبارزه با کاپ‌هد و ماگمن می‌پردازد.

در نهایت، هنگامی که دو برادر می‌توانند شیطان را نیز زمین بزنند، تمام قراردادها را سوزانده و به سمت خانه‌شان حرکت می‌کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *