۰

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

داستان این نسخه در مورد خواهران دوقلوی بلازکوویچ است که هدف اصلی‌شان در داستان، یافتن پدر گمشده‌شان است. آن‌ها در حین انجام این کار به سازمان مقاومت فرانسه در پاریس اشغالی کمک کردند تا از شر نازی‌ها خلاص شوند.

دو نفر از اعضای مقاومت فرانسه که با نام‌های «ژوژو» و «ژاک» شناخته می‌شدند در اکثر داستان بازی، به عنوان شرکای دوقلوها عمل کردند اما وقتی که تمام کامپیوترهای اصلی در برج‌های تحت کنترل نازی‌ها توسط دوقلوها هک شد، ماهیت واقعی آن‌ها لو رفت.

ژاک در واقع یک ژنرال سابق نازی با نام واقعی «لوتر برانت» است و ژوژو نیز معشوقه‌ی سادیستی او با نام واقعی‌اش «جولی» است. لوتر قصد دارد کودتایی غیرمنتظره و خشونت آمیز را علیه آلمان نازی ترتیب دهد. در حقیقت این اقدام او به این خاطر بود که نازی‌ها معتقد بودند طرح او برای استفاده از فناوری سری Da’at Yichud در آزمایشگاه ایکس (Lab-X) اتلاف وقت و هزینه اضافی است. به همین دلیل لوتر سعی داشت با ایجاد رایش چهارم، رژیم کنونی را سرنگون کند.

با این حال لوتر برای اجرای این نقشه و موقعیت‌یابی Lab-X نیاز داشت تا سه کامپیوتر مستقر در سه برج بسیار مستحکم که با نام برج‌های «برادر» شناخته می‌شدند را هک کند. اینجا جایی بود که دختران بلازکوویچ وارد عمل شدند.

البته حضور «ابی»، دختر باهوش داستان بازی باعث شد تا ماهیت واقعی آن‌ها بر ملا شود و دوقلوها از مرگ قریب‌الوقوع نجات پیدا کنند.

دوقلوها خود را آماده مقابله کردند و طی یک درگیری لوتر و جولی فرار کردند ولی ابی با وجود جراحتی که دیده بود، زنده ماند و یادداشتی حاوی دستورالعمل‌هایی از طرف «ست‌راث» را به دوقلوها داد.

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

داستان بازی Wolfenstein: Youngblood

وقتی دوقلوها خود را به Lab X رساندند، فهمیدند که اینجا یک مخزن مخفی Da’at Yichud است. این دو در این مکان پدرشان یعنی بلازکوویچ را یافتند.

بلازکوویچ برای دخترانش توضیح داد که وقتی او هیتلر را به قتل رساند، هیتلر یک دستگاه رستاخیزی را فعال کرده که این دستگاه باعث ایجاد تغییرات چشمگیر آب و هوایی و بلایای طبیعی می‌شود و در نهایت، زمین را به مکانی غیرقابل سکونت تبدیل خواهد کرد. بلازکوویچ برای متوقف کردن این فاجعه براساس یادداشت‌های ست‌راث به آزمایشگاه X رفت و قطعه دوم «کلید خدایی» را پیدا کرد. نیمه اول این کلید نیز در طول نسخه New Colossus پیدا شد.

با این حال بلازکوویچ نحوه‌ی استفاده از این کلید خدایی را نتوانسته بود کشف کند. پس از این توضیحات دوقلوها یادداشتی که از ابی گرفته بودند را به پدرشان دادند و بلازکوویچ فهمید که باید کلید را دوباره به دو نیم تقسیم کند و هر یک از قطعات را در زره‌های Da’at Yichud دوقلوها قرار دهد تا قابلیت منعکس شدن گلوله‌ها در آن‌ها فعال شود.

دوقلوها با قدرت جدید خود به «سیگتورم» بازگشتند، جایی که جولی و لوتر آنجا را امن کرده‌ و به عنوان پایگاه عملیات خود از آن بهره گرفته بودند. دوقلوها به وسیله آسانسور خود را به محل لوتر و جولی رساندند و با قدرت جدید خود درب آسانسور را به سمت جولی پرتاب کردند که این اتفاق منجر به مرگ او شد. لوتر نیز با دیدن این قدرت به سمت پشت‌بام رفت.

دختران بلازکوویچ به بام سیگتورم رفتند و سرانجام در آنجا لوتر را کشتند. کمی بعد آن‌ها توسط یک هواپیمای نازی مورد حمله قرار گرفتند اما این هواپیما با دخالت گریس واکر و ابی منهدم شد.

پس از پایان یافتن ماجرا، گریس و بلازکوویچ طی گفتگویی اشاره کردند که اگرچه لوتر متوقف شده ولی این تنها یک توقف موقتی است. به این ترتیب داستان بازی Youngblood با تحت کنترل درآمدن پاریس جدید پایان یافت. دوقلوهای بلازکوویچ و ابی نیز تصمیم گرفتند تا تکنولوژی‌های مربوط به لوتر و ژوژو را تصاحب کنند تا به این واسطه خود را برای آخرالزمان آماده کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *