۰

۵ فیلمی که باعث ترس از اقیانوس می شود

۵ فیلمی که باعث ترس از اقیانوس می شود

ترس از اقیانوس

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ فیلمی که باعث ترس از اقیانوس می شود بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Underwater (2020)

ترس از اقیانوس

تعداد کمی از نویسندگان به اندازه H.P. Lovecraft در بهره برداری از ترس مردم از چیز های ناشناخته موفق بوده اند. Underwater فیلمی در مورد افسانه های Cthulhu لاوکرافت است، با نسخه آنها از Great Old One که به آرامی در ته اقیانوس استراحت می‌کند تا زمانی که خوابش آشفته شود و نتایج هولناکی به همراه دارد. کریستن استوارت به عنوان یک مهندس مکانیک محاصره شده که سعی می کند با گروهی از دانشمندان به حیات خود ادامه دهد، عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد.

این فیلم به شدت پرتعلیق است و عملاً قهرمان داستان را وارد معارضه می کند زیرا همه چیز در اطراف او خراب می شود و عملکرد نادرست دارد. با وجود اینکه برخی از ترسناک‌ترین سکانس‌های یک فیلم ترسناک در سال‌های اخیر را به نمایش گذاشت، Underwater علیرغم شکست مالی، این فیلم شایسته تماشای بیشتر تماشاگران است.

Sphere (1998)

ترس از اقیانوس

Sphere به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بری لوینسون، پدر سام لوینسون از Euphoria، و بر اساس رمانی از مایکل کرایتون، یک گروه از بازیگران با رتبه بالا را انتخاب می‌کند و آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد. این فیلم بیشتر یک اثر علمی تخیلی است تا یک فیلم ترسناک معمولی. با این حال، چیزهای زیادی برای ترسیدن وجود دارد، مانند طوفان، عروس دریایی، و ماهی مرکب عظیم.

در حالی که این فیلم پس از اکران اولیه، بازخوردهای نامطلوبی را به خود اختصاص داد، اما به لطف محیط متمایزش و ساموئل ال جکسون کاریزماتیک غیرمنتظره، به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. Sphere بر درک این نکته تأکید دارد که انسان‌ها نمی‌دانند در واقع مایل‌ها زیر سطح دریا چه اتفاقی می‌افتد.

Open Water (2003)

ترس از اقیانوس

غواصی کاملاً سرگرم کننده و جذاب است تا زمانی که قایق شما را در وسط اقیانوس پشت سر بگذارد و هیچ راهی برای تماس برای کمک نداشته باشید. این پیش فرض آزاردهنده Open Water است که به دلیل اینکه بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده، تکان دهنده تر می شود. اوضاع برای این زوج آمریکایی که در دریا گیر افتاده اند بدتر می شود زیرا کوسه ها آنها را احاطه کرده اند و خستگی در آنها ایجاد می شود.

مردم اغلب تصورات ناخوشایندی در مورد اینکه اگر در دریا گم شوند چه اتفاقی می افتد دارند. اینکه Open Water بر اساس یک واقعیت غم انگیز برای یک جفت غواص ساخته شده است، این فیلم ترسناک در دریا را احتمالاً ترسناک ترین در لیست می کند.

Deep Star Six (1989)

ترس از اقیانوس

ترس از اقیانوس

بسیاری از این تلنگرها شامل هیولاهای دریایی غول پیکر هستند، و به راحتی می توان دلیل آن را در Deep Star Six فهمید. در این فیلم، گروهی از پرسنل نظامی و دانشمندان با هم متحد می شوند تا از ایستگاه زیردریایی خود در برابر حملات یک عقرب عظیم دریایی دفاع کنند. قدرت ترکیبی یک لویاتان و درماندگی محصور شدن در آب، صحنه های جالبی را ایجاد می کند.

این فیلم می تواند در ابتدا خسته کننده باشد، اما وقتی داستان شروع می شود بسیار هیجان انگیز دنبال می شود. این فیلم در به تصویر کشیدن افراد در حالت جنگ یا گریز در مواجهه با بحرانی که فراتر از محدودیت های منظم درک مردم از طبیعت است، کار بسیار خوبی انجام می دهد.

The Cave (2005)

ترس از اقیانوس

The Cave مرزهای جستجوی هیجان را جابجا می کند زیرا تیمی از غواصان به رهبری دو برادر در غاری زیر آب اسرار عجیبی را کشف می کنند. این فیلم زمان اکران ناخوشایندی را داشت که همزمان با فیلم The Descent اکران شد و هر دو موجودات وحشی به گروهی از کاشفان زیرزمینی حمله کردند.

این فیلم می تواند کاری با شما انجام دهد که هیچوقت علاقه ای به سفر در غار ها و مخصوصا قواصی در آنها نداشته باشید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *