۰

معرفی ۵ شخصیت برتر جک نیکلسون در فیلم ها

شخصیت برتر جک نیکلسون

شخصیت برتر جک نیکلسون

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ شخصیت برتر جک نیکلسون در طول تمام فیلم هایش بپردازیم و هر کدام را مختصر بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

جک تورنس - درخشش (۱۹۸۰)

شخصیت برتر جک نیکلسون

جک تورنس، نویسنده، زمانی که در هتل اوورلوک به عنوان سرایداری در زمستان مشغول به کار شد، با خانواده اش نقل مکان می کند. در آنجا، پس از مدت‌ها انزوا، رویاهای آزاردهنده او شروع به نشان دادن تمایلات آدمکشی می‌کند.

یکی از بهترین شخصیت های ترسناک دهه ۸۰ یکی از کم هوش ترین شخصیت های نیکلسون است. نشانه اصلی اینکه جک بزرگترین متفکر نیست این است که یک قاتل بالقوه است، جک برنامه مشخصی برای دستگیری قربانیانش که اتفاقاً پسر و همسرش هستند، ندارد. او به سادگی از روی عصبانیت عمل می کند و در نتیجه، پسرش او را فریب می دهد تا مسیر اشتباهی را دنبال کند و در نتیجه یخ می زند.

سرهنگ نیتین آر جسپ - چند مرد خوب (۱۹۹۲)

شخصیت برتر جک نیکلسون

افسر فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در خلیج گوانتانامو دستور می دهد تا یک سرباز ضعیف وظایف سختی را بر عهده بگیرد تا او شکست بخورد و بیرون شود. متأسفانه، سرباز می میرد، بنابراین جسپ سعی می کند این موضوع را پنهان کند.

هوش زیاد او با توانایی کنترل احساسات گره خورده است، اما این چیزی است که جسپ می تواند آن را انجام دهد. در ابتدا، او کار بزرگی برای سرپوش گذاشتن بر مشارکت خود انجام می دهد، اما زمانی که توسط یک وکیل ذی صلاح لو می رود، از هم می پاشد. شکی وجود ندارد که اگر سرهنگ خونسردی خود را حفظ می کرد، می توانست آزاد شود، اما تصمیم او برای ناسزا گفتن به وکیل در نهایت به زندانی شدن خودش منجر شد.

ملوین اودال - بهتر از این نمیشه (۱۹۹۷)

شخصیت برتر جک نیکلسون

زندگی رمان نویس پرفروش وقتی به سگ همسایه دلبسته می شود، پیچیده می شود. در همان زمان، او همچنین عاشق پیشخدمتی می شود که در رستوران مورد علاقه اش کار می کند.

ملوین در طول فیلم تصمیمات بدی می گیرد، مانند پرداخت هزینه درمان گرانقیمت پسر پیشخدمت، چیزی که ذخایر نقدی او را تحلیل می برد.

رندل مک مورفی - پرواز بر فراز آشیانه فاخته (۱۹۷۵)

شخصیت برتر جک نیکلسون

پس از صدور حکم زندان، مک مورفی وانمود می کند که دیوانه است تا به یک آسایشگاه روانی فرستاده شود، جایی که از کار سخت اجتناب می کند. در آنجا مک مورفی با پرستار ظالم راچد که ریاست محل را بر عهده دارد درگیر می شود.

بی وفایی مک مورفی قابل ستایش است زیرا فقط یک بار نیست. او همیشه در طول درگیری های خود با پرستار ارشد، با قدرت ظاهر می‌شود. او استاد هنرمند فرار است و می‌تواند هر چند وقت یکبار که می‌خواهد مخفیانه بیرون بیاید و برگردد.

فرانک کاستلو - رفتگان (۲۰۰۷)

شخصیت برتر جک نیکلسون

در The Departed، فرانک کاستلو رئیس گروه اوباش ایرلندی در بوستون است. او به زودی وقتی متوجه می شود که یک مخبر در سازمانش وجود دارد، مجبور می شود وارد عمل شود.

دنیای جنایات سازمان‌یافته به شدت خشن و با تلفات زیاد است و این واقعیت که کاستلو موفق می‌شود تا سن پیری زنده بماند به این معنی است که او باهوش و محتاط است. تصمیم او برای قرار دادن مخبر در داخل پلیس ایالت ماساچوست نیز برای او بسیار سودمند است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد استراتژی‌های تجاری کاستلو بسیار برتر از شیوه‌های اخاذی معمولی اوباش است. به عنوان مثال، فروش ریزپردازنده های کامپیوتری به هنگ کنگ است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *