۰

معرفی بهترین بازی های سبک Vaporwave

معرفی بهترین بازی های سبک Vaporwave

بازی های سبک Vaporwave

بازی های سبک Vaporwave

Vaporwave یکی از شناخته‌شده‌ترین خرده‌فرهنگ‌های اینترنتی است و به خاطر برداشت نوستالژیک خود از طراحی وب، فرهنگ پاپ و سرمایه‌داری مصرف‌کننده در دهه ۱۹۹۰ متمایز است.

Vaporwave که از چیل‌ویو، سینت‌ویو و پاپ هیپناگوژیک تکامل یافته است، در اوایل دهه ۲۰۱۰ محبوبیت بیشتری پیدا کرد و همچنان نفوذ خود را در موسیقی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی گسترش می‌دهد.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی های سبک Vaporwave بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Arcade Paradise

بازی های سبک Vaporwave

پلتفرم : ویندوز, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Switch

برای شروع، اولین پیشنهاد بازی Arcade Paradise است، یک شبیه‌ساز مدیریتی که شما را مجبور می کند که کسب‌وکار خشک‌شویی/آرکید خودتان را اداره کنید.

این بازی در یک تابستان بی‌حادثه اتفاق می‌افتد، و شما را در نقشی قرار می دهد که کسب‌وکار خانوادگی را به دست می‌گیرید و به آرامی خشک‌شویی کسل‌کننده را با بیش از ۳۵ دستگاه کاملا قابل بازی به یک فضای بازی پررونق تبدیل می‌کنید.

وقتی مشغول شستن لباس‌ها نیستید، می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی، مرور وب‌سایت‌ها و خرید آنلاین به کامپیوتر پشتی بروید.

SAD RPG

بازی های سبک Vaporwave

پلتفرم : ویندوز

بازی بعدی SAD RPG است، یک بازی نقش‌آفرینی تجربی درباره غلبه بر اضطراب اجتماعی در دنیای باز مدرن و الهام‌گرفته از Vaporwave.

تنها راه برای توصیف این بازی این است که بگوییم عجیب، رنگارنگ و پر از لحظات غافلگیرکننده است که در تجسم نحوه برخورد روزانه با اختلال اضطراب اجتماعی بسیار عالی است.

در حالی که موضوع برای برخی می‌تواند حساس باشد، SAD RPG با محیط‌های سه بعدی نئون پر جنب و جوش و تصاویر سورئالیستی آن را متعادل می‌کند.

No Thing

بازی های سبک Vaporwave

بازی های سبک Vaporwave

پلتفرم : ویندوز, Linux, Mac

No Thing از همان سازنده SAD RPG، یعنی Evil Indie Games می‌آید و بازیکنان را به سال ۱۹۹۴ می‌برد که یک رژیم تمامیت‌خواه به قدرت رسیده است.

بازیکنان نقش یک کارمند اداری را بر عهده می گیرند که فرستاده می شود تا پیام مهمی را به “Queen of Ice” برساند، که در یک سری از سکانس های اکشن سورئال پخش می شود.

این بازی حتی عجیب‌تر از SAD RPG است در حالی که کنترل‌های ساده، موسیقی گیرا و تصاویر مینیمال هیپنوتیزمی را ارائه می‌کند که برای هر طرفدار Vaporwave جذاب خواهد بود.

Sludge Life

بازی های سبک Vaporwave

پلتفرم : ویندوز و سوییچ

Sludge Life یک پلتفرمر جهان باز اول شخص است که شما را به عنوان یک طرح گرافیتی جدید به نام Ghost معرفی می کند.

گوست مجهز به اسپری رنگ، سیگارهای برند Ciggy Cigs و قارچ های روانگردان، جزیره ای آلوده را کاوش می کند که به دنبال نقاط طراحی جدید برای خرابکاری در حین انجام وظایف NPC های است.

این بازی دارای حس شوخ طبعی بسیار خوبی است که با جلوه های بصری، مینی گیم های عجیب و غریب، و رابط کامپیوتری الهام گرفته از vaporwave تکمیل می شود.

Rampage Miami

بازی های سبک Vaporwave

پلتفرم : ویندوز

در Rampage Miami، شما به عنوان یک جنایتکار بازی می‌کنید که تصمیم می‌گیرد اسلحه به دست بگیرد و هر کسی را که در حین تیراندازی برای کسب امتیاز عالی در سر راهش قرار می‌گیرد، بکشد.

برای رسیدن به آنجا، باید با استفاده از مجموعه‌ای از اسلحه‌ها، وسایل نقلیه زمینی و زمینی پراکنده در یک دنیای باز به سبک retro با موسیقی synthwave و چراغ‌های نئون، افراد بد را منفجر کنید.

این بازی ۳۰ ماموریت دیوانه کننده، ۱۵ جایزه منحصر به فرد برای باز کردن قفل، محیط های کاملاً تخریب پذیر و فرصت های بی نهایت برای تخریب را ارائه می دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *