۰

معرفی بهترین بازی های شبیه به Stray

بازی های شبیه به Stray

بازی های شبیه به Stray

Stray که توسط استودیو BlueTwelve ساخته شده و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است، یک بازی ماجراجویی قابل توجه است که شما را به عنوان یک گربه کنجکاو در حال کاوش در دنیای مرموز سایبرپانکی معرفی می کند. در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Stray بپردازیم و هر کدام را مختص بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Endling: Extinction is Forever

بازی های شبیه به Stray

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch

با توجه به اینکه آگاهی از محیط زیست موضوعی تکرارشونده در Stray است، به نظر می رسد درست است که با بازی دیگری شروع کنیم که به نظر می رسد نحوه رفتار ما با سیاره خود را زیر سوال ببرد.

Endling: Extinction یک بازی ماجراجویی بقا است که بازیکنان را در نقش آخرین روباه مادر روی زمین به دنبال پیامدهای روش های مخرب بشریت قرار می دهد.

پس از ناپدید شدن توله‌هایش، روباه با عبور از منظره‌ای که اکنون آلوده به مرگ و زوال است، به دنبال آنها می رود.

در حالی که بازی به صورت side-scrolling است، محیط‌های سه بعدی مملو از جزئیات و شکوه سبکی است که یادآور Stray است.

Cloudpunk

بازی های شبیه به Stray

پلتفرم :Windows, PS5, PS4, Xbox One, Switch

اگر متوجه می‌شوید که به سمت فضای سایبرپانکی مانند شهر محصور شده Stray کشیده شده‌اید، احتمالاً از پیمایش در خیابان‌های غرق‌شده Cloudpunk لذت خواهید برد.

در این بازی، شما به‌عنوان آخرین استخدام‌شده برای یک سرویس تحویل قراردادی بازی می‌کنید که بسته‌های نامتعارف را از طریق هاورکار در سراسر یک کلانشهر سایبرپانکی حمل می‌کند.

حلقه‌ی گیم‌پلی را می‌توان به مجموعه‌ای از کوئست‌ها خلاصه کرد، اما جایی که Cloudpunk برتر است، ارائه بصری آن است.

در طول بازی، با NPC های متنوعی از اندروید گرفته تا هکرها، هوش مصنوعی سرکش و دیگر کهن الگوهای سایبرپانک با داستان های خاص خود مواجه خواهید شد.

Submerged: Hidden Depths

بازی های شبیه به Stray

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One

Submerged: Hidden Depths یک بازی دیگر در مورد کاوش در دنیای مرموز است که ساکنان قبلی آن مدت ها قبل از ورود شما ناپدید شده اند.

داستان در مورد یک برادر و خواهر است که سعی می کنند در دنیایی که آب آن را فرا گرفته است، تنها و منزوی زنده بمانند.

همانند Stray، گیم‌پلی شامل حل معما می‌شود که شما در محیط‌هایی که توسط طبیعت احیا شده‌اند حرکت می‌کنید.

علاوه بر این، بازی هیچ گونه مبارزه ای ندارد و به شما این امکان را می دهد که صرفاً روی کاوش و کنار هم گذاشتن اسرار تمرکز کنید.

Catlateral Damage: Remeowstered

بازی های شبیه به Stray

پلتفرم : Windows, PS4, Xbox One, Switch, Linux, Mac

Stray در بازآفرینی حرکت گربه‌ها کار بسیار خوبی انجام می‌دهد، اما برای اینکه قدمی فراتر بگذاریم، باید به بازی مانند Catlateral Damage روی بیاوریم.

این بازی که از یک POV اول شخص است، شما را در حال کنترل یک گربه شیطان صفت قرار می دهد تا با نابود کردن همه چیز، زندگی صاحبانش را به جهنم تبدیل کنید.

این در بازی به‌عنوان پازل‌های محیطی نشان داده می‌شود که در آن بازیکنان باید چیزهایی را به زمین بزنند، مبلمان را بخراشند و با استفاده از پنجه‌های زیبای خود به مکان‌های مرتفع برسند.

بهترین راه برای بازی در سال ۲۰۲۲ از طریق نسخه با عنوان “Remeowstered” است که شامل چندین پیشرفت در رابط کاربری، انیمیشن ها و جلوه های بازی است.

Spirit of the North

بازی های شبیه به Stray

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

هیچ کمبودی در بازی‌هایی وجود ندارد که به شما امکان می‌دهند در سال ۲۰۲۲ به عنوان حیوانات مختلف بازی کنید، از جمله بازی ماجراجویی Spirit of the North استودیو Infuse.

بر اساس فرهنگ عامه نوردیک، شما را در حال کنترل یک روباه در یک ماجراجویی جادویی می بیند تا اسرار یک تمدن گم شده را کشف کنید.

مانند Stray، این به حل معماهای محیطی و کاوش در مکان‌هایی که در مزارع سرسبز، کوه‌های برفی و غیره قرار دارند خلاصه می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *