۰

داستان بازی Stray به صورت کامل

داستان بازی Stray

داستان بازی Stray

داستان بازی Stray

گربه‌ای با هم‌نوعان دیگرش در میان ویرانه‌های یک مرکز متروکه زندگی می‌کند. او در طول سفر در میان ویرانه‌ها گم شده و با افتادن درون یک شکاف، خود را در یک شهر متروکه و وسیع زیرزمینی می‌بیند. او به زودی با آزمایشگاهی روبرو می‌شود که در آن یک هوش مصنوعی به او دستور می‌دهد تا خود را در بدنه یک پهپاد کوچک بارگیری کند. هوش مصنوعی بعد از این کار از کمک گربه تشکر کرده و خود را B-12 معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که قبلاً به یک دانشمند کمک می‌کرد اما بسیاری از حافظه آن خراب شده و برای بهبودی نیاز به زمان دارد. همچنین قول می‌دهد که به گربه کمک کند تا به سطح زمین بازگردد و او را بیشتر در شهر همراهی کند.

این دو در ادامه متوجه می‌شوند که شهر کاملاً خالی از زندگی انسانی است ولی خدمتکاران رباتیک آن‌ها یعنی Companions باقی مانده‌اند. آن‌ها در زمان غیبت بشریت، جامعه خود را در میان خرابه‌های شهر ساخته‌اند ولی در زیر سطح زمین گرفتار شده‌اند. همچنین ویرانه‌ها با موجودات جهش‌یافته‌ای به نام Zurk آلوده شده که برای بلعیدن زندگی ارگانیک انسان‌ها و روبات‌ها ساخته شده‌اند. گربه و B-12 در ادامه با Momo که یکی از اعضای Outsiders است ملاقات می‌کنند. گروه Outsiders زیرشاخه‌ای از Companions می‌باشد که در تلاش است تا راهی برای رسیدن به سطح زمین پیدا کند و با کمک آن‌ها، گربه و B-12 می‌توانند از Zurkها رد شده و به بخش Midtown شهر برسند.

داستان بازی Stray

داستان بازی Stray

آن‌ها در ادامه با Outsiders دیگری به نام Clementine برخورد می‌کنند که قصد دارد یک باتری اتمی را دزدیده و به کمک آن، انرژی یک متروی زیرزمینی را تأمین کند و به سطح زمین بازگردد. با این حال، این سه نفر توسط Sentinels دستگیر می‌شوند ولی گربه می‌تواند به همه آن‌ها کمک کرده تا از زندان فرار کنند. Clementine تصمیم می‌گیرد حواس نگهبانان را پرت کند تا گربه و B-12 به طرف مترو فرار کنند. مترو در نهایت آن‌ها را به مرکز کنترل شهر می‌برد، جایی که B-12 می‌تواند تمام خاطرات خود را بازیابی می‌کند. در اینجا مشخص می‌شود که B-12 یک هوش مصنوعی نیست، بلکه در اصل یک دانشمند بوده که سعی کرده تمام آگاهی و هوشیاری خود را در بدن یک ربات آپلود کند ولی این روند به مشکل برخورده تا زمانی که گربه از راه رسیده است. B-12 همچنین به یاد می‌آورد که شهر Walled City 99 برای محافظت از بشریت در برابر یک فاجعه روی سطح زمین ساخته شده ولی در نهایت یک طاعون باعث نابودی کل جمعیت انسانی شده است.

او با این حساب که میراث بشریت در حال حاضر به Companions بستگی دارد، تصمیم می‌گیرد خود را قربانی کند تا از دستور خارج شود. در نتیجه، انفجاری عظیم در بالای شهر رخ داده و کل شهر را در معرض نور خورشید قرار می‌دهد که باعث می‌شود همه Zurkها کشته شوند.

در نهایت گربه شهر را ترک کرده و با رسیدن به سطح زمین، سفر خود ادامه می‌دهد. سپس صفحه‌ای سوسو زده و فعال می‌شود که یعنی ممکن است B-12 خود را در سیستم کامپیوتری شهر آپلود کرده باشد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *