۰

داستان بازی The Medium

داستان بازی The Medium

داستان بازی The Medium

داستان بازی The Medium

شخصیت اصلی بازی فردی به نام «ماریان» است که به تازگی پدرخوانده خود را از دست داده است. او از مردی به نام «توماس» پیغامی دریافت می‌کند که به ماریان می‌گوید از توانایی خارق‌العاده‌اش در مورد ارتباط با مردگان خبر دارد. همچنین پیشنهاد می‌دهد تا منشأ قدرت‌های ماریان و معنای کابوس‌های تکراری او در مورد قتل یک دختر کوچک کنار دریاچه را برایش شرح دهد. پس با او در یک اقامتگاه متروکه از دوران اتحاد جماهیر شوروی به نام «نیوا» در بیابانی از کشور لهستان قرار می‌گذارد. ماریان با سفر به نیوا متوجه می‌شود که دلیل متروکه بودن اقامتگاه، یک حادثه به نام «قتل‌عام نیوا» می‌باشد.

در این مکان، تعداد زیادی از مردم به قتل رسیده و بازماندگان نیز از آن منطقه فرار کرده‌اند. ماریان به کمک ارواحی که می‌تواند کنترل نماید، شروع به جستجو برای یافتن سرنخی از محل نگهداری توماس می‌کند. همچنین در بین مسیر باید به طور مداوم از دست موجودی به نام «ماو» فرار کرده تا روحش تسخیر نشود. مدتی از جستجو می‌گذرد که ماریان می‌تواند سرنخ‌های کافی را در کنار یکدیگر جمع کند. او متوجه می‌شود که دانشمندان نازی و شوروی، روی بدن توماس و دخترش «لیلیان» آزمایش‌های غیرقانونی انجام داده‌اند، چون آن‌ها مثل ماریان یک «مدیوم» بوده و می‌توانستند برای جدا کردن روح مردم، وارد بدنشان شوند.

داستان بازی The Medium

توماس بعد از آزار و اذیت‌های فراوان توسط دانشمندان، می‌تواند از دستشان فرار کرده و به اقامتگاه نیوا برود تا از دستشان در امان باشد ولی مدتی بعد، یکی از سربازان شوروی به نام «هِنری» مخفیگاه توماس را پیدا کرده و به جنگ با او می‌پردازد. توماس می‌تواند هِنری را شکست دهد و هِنری برای جبران شکست خود، خانه توماس را به همراه بچه‌اش که داخل بوده، به آتش می‌کشد. توماس بعد از شنیدن این اتفاق، از شدت خشم و عصبانیت، هِنری را می‌کشد.

در این قسمت، ماریان می‌فهمد که او دختر توماس و خواهر لیلیان است. او بر اثر آتش‌سوزی به کما رفته بود و باعث شده که حافظه‌اش را از دست بدهد. توماس نیز برای حفاظت از جان ماریان، او را در بیمارستان رها می‌کند تا کسی از موقعیت او اطلاعی نداشته باشد.

ماریان در ادامه تصمیم می‌گیرد برای زنده کردن خاطرات و حافظه‌اش، به خانه قدیمی خود برود. او بعد از ورود به خانه، وارد زیرزمین می‌شود و در آن‌جا پدرش توماس را می‌بیند که حالا به صورت نیمه‌روح است. توماس برای دخترش توضیح می‌دهد که خواهرش لیلیان، قادر نبود تا قدرت خود را کنترل کند. به همین دلیل، او را در پناهگاه حبس می‌کند اما لیلیان مدت زیادی در آن‌جا نمی‌ماند، چون با قدرت خود، موجودی به نام «ماو» را احضار کرده تا پناهگاه را در هم شکسته و باعث متروکه شدن آن‌جا شود.

داستان بازی The Medium

داستان بازی The Medium

ماریان که حالا از سرگذشت خواهرش ناراحت شده، پناهگاه را ترک کرده و به سمت دریاچه‌ای می‌رود که در خواب دیده بود. او در آن‌جا لیلیان را می‌بیند که در کمال تعجب، زنده و سالم است. لیلیان به خواهرش می‌گوید خوابی که دیده، خاطره‌ای از گذشته نیست، بلکه اتفاقی در آینده است. سپس یک اسلحه به دست ماریان می‌دهد و می‌گوید:
«به من شلیک کن»

لیلیان می‌خواهد کشته شود، چون تا وقتی که زنده است، ماو قابل کتترل نیست. ماریان حالا مردد مانده که چه کاری انجام دهد. پس تصمیم می‌گیرد به جای شلیک به خواهرش، به خودش شلیک کرده تا با این کار، ماو را برای همیشه در نیوا زندانی کند. در نهایت، صفحه سیاه شده و صدای شلیک اسلحه شنیده می‌شود ولی معلوم نیست که ماریان به چه کسی شلیک کرده است.

بعد از پایان تیتراژ بازی، خواهیم دید یک فردی که گویا توماس می‌باشد، در دنیای ارواح سرگردان شده است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *