۰

اطلاعاتی از روند توسعه Prince of Persia The Sands of Time Remake منتشر شد

روند توسعه Prince of Persia The Sands of Time Remake

توسعه Prince of Persia The Sands of Time Remake

اطلاعاتی از روند توسعه Prince of Persia The Sands of Time Remake منتشر شد

در گزارش اخیر سایت The Gamer و به نقل از یک کارمند سابق یوبیسافت هند، علت مشکلات در توسعه ریمیک Prince Of Persia: The Sands Of Time ، فراتر بودن جاه طلبی های یوبیسافت از توانایی هایش بوده است

به گفته وی ، پس از اینکه Ubisoft در میانه تولید اعلام کرد که ریمیک مورد نظر باید با انجین AnvilNext 2.0 انجام شود، اولین جرقه های مشکلات زده شد، چرا که این انجین مخصوص عناوین اپن ورلد است و مکانیک های پرش و پارکور در این انجین به صورت کاملا سطحی کار شده است که برای عنوانی که سکانس های پرش بسیار و سیستم پارکور خاص و حرکات آکروباتیک منحصر به فرد دارد، بسیار مشکل ساز شده بود

دومین مشکل، این بود که دو استودیوی Mumbai و Pune که وظیفه ساخت این عنوان را داشتند، استودیو های ساپورت کننده بودند و به هیچ وجه برای پروژه ای که با روح استودیوی آنها تناقض داشت، آماده نبودند

خوشبختانه مشکلات مربوط به انجین در حال حل شدن هستند و یوبیسافت تمهیداتی را برای بهبود آنها اندیشیده است و در همین هنگام نیز دو بار تاخیر برای این عنوان در نظر گرفته شد

در اگوست ۲۰۲۱ و پس از جلسه ای، به کارمندان این استودیو ها اعلام شد که روند توسعه این عنوان در استودیو های هندی به طور کلی متوقف شده است

در ادامه، این پروژه به یک استودیو خارجی به نام Electric Square محول شد و عده کمی از کارمندان استودیو های هندی یوبیسافت نیز برای کمک به توسعه به آنها پیوستند

در دسامبر ۲۰۲۱، و پس از عدم موفقیت Electric Square و به وجود آمدن مشکلات در توسعه، دوباره زمزمه ها حاکی از کنسل شدن کامل پروژه بود

در نهایت تصمیم بر این شد که ادامه کار به استودیوی Montreal سپرده شود و از آن موقع نیز چندین بار در وضعیت بحرانی توسعه قرار دارد

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *