۰

۱۰ تا از بهترین فیلم های جانی دپ بر اساس نمرات متاکریتیک

بهترین فیلم های جانی دپ

بهترین فیلم های جانی دپ

بهترین فیلم های جانی دپ

جانی دپ یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینماست. در حالی که او هرگز موفق به دریافت جایزه اسکار نشده است، سه بار نامزد شده و جوایز دیگری از جمله گلدن گلوب را دریافت کرده است.

دپ به خاطر شخصیت‌هایی که بازی می‌کند، غوطه‌ور در نقش‌ها شناخته می‌شود، از جمله مهم‌ترین آنها کاپیتان جک اسپارو در سریال دزدان دریایی کارائیب، ادوارد دست قیچی و ویلی وانکا هستند. او سابقه طولانی در تلویزیون و سینما داشته است و به همین دلیل رزومه او طولانی است.

در حال حاضر، دپ با همسر سابقش امبر هرد که در سال ۲۰۱۶ او را متهم به آزار و اذیت متهم کرده بود، درگیر یک دادگاه است. و پس از انتشار مقاله ای به نام هرد که نام دپ را ذکر نکرد، اما به او اشاره کرد، دپ ادعا کرد که این موضوع به حرفه او لطمه زده است، که بخشی از این شکایت است. این همچنین منجر به تصمیم دپ برای عدم بازگشت به فیلم های دزدان دریایی دیزنی شد.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین فیلم های جانی دپ بر اساس نمرات سایت متاکریتیک بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

۱۰- Public Enemies (2009)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۰ (۳۵ نظر)

دپ نقش سارق بدنام بانک جان دیلینجر را در دوران the Great Depression بازی می کند. این فیلم موج جنایات اوباش در دهه ۱۹۳۰ را دنبال می کند.

جان دیلینگر، بیبی فیس نلسون و پرتی بوی فلوید گانگسترهایی هستند که شهر را به وحشت انداخته اند. ماموران فدرال تمام تلاش خود را می کنند تا آنها را دستگیر کنند.

۹- Charlie and the Chocolate Factory (2005)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۲ (۴۰ نظر)

در این بازسازی از فیلم کلاسیک کودکان، دپ نقش شیرین‌ی ساز عجیب و غریب ویلی وانکا را بازی می‌کند.

چارلی، پسر جوانی از یک خانواده فقیر، و چهار کودک دیگر، برنده تور یک کارخانه شکلات سازی شگفت انگیز هستند که توسط یک شکلات ساز عجیب، ویلی ونکا، و کارکنان اومپا-لومپاس اداره می شود.

۸- What's Eating Gilbert Grape (1994)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۳ (۲۰ نظر)

یکی از ستارگان این فیلم، دپ نقش گیلبرت گریپ را بازی می کند که در این داستان درباره بلوغ مرد جوانی است که از مادر چاق و برادر معلول ذهنی خود مراقبت می کند.

گیلبرت بین عشقش به بکی و مسئولیت‌هایش در قبال آرنی، برادرش که دارای ناتوانی ذهنی است، و بانی، مادر چاق او گرفتار شده است.

۷- Edward Scissorhands (1990)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۴ (۱۹ نظر)

دپ در کار با تیم برتون، نقش شخصیت اصلی را بازی کرد، هیولای فرانکشتاین مدرن با قیچی بجای دست. او با ترک زندگی انفرادی خود را با حومه شهر وفق می دهد.

ادوارد، مردی مصنوعی با دست‌های قیچی، پس از مرگ مخترعش، توسط پگ، یک بانوی مهربان آون به دام می‌افتد. وقتی او را به خاطر جنایتی که مرتکب نشده سرزنش می کنند اوضاع بدتر می شود.

۶- Rango (2011)

بهترین فیلم های جانی دپ

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۵ (۳۵ نظر)

در این فیلم انیمیشنی، دپ صداپیشگی شخصیت اصلی رنگو را بر عهده دارد که یک آفتاب پرست است که به شهری بی قانون در غرب وحشی می رسد که به یک کلانتر جدید نیاز دارد.

رنگو، یک آفتاب پرست خانگی که آرزوی قهرمان شدن دارد، در شهری تحت تاثیر خشکسالی که توسط راهزنان گرفتار شده است قرار می گیرد. او ادعا می کند که یک منجی است و برای محافظت از آن تلاش می کند.

۵- Donnie Brasco (1997)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۶ (۲۱ نظر)

یک بار دیگر، دپ در اینجا نقش شخصیت اصلی را بازی می کند. براسکو در واقع یک مامور مخفی FBI است که به خانواده جنایتکاران بونانو نفوذ می کند.

او که یکک مامور مخفی FBI است به یکی از پنج خانواده جنایتکار در نیویورک نفوذ می کند و به سرعت در رتبه های بالاتری قرار می گیرد تا آن را برای همیشه نابود کند.

۴- A Nightmare on Elm Street (1984)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۷۶ (۱۲ نظر)

دپ در اولین فیلم فردی کروگر در نقش گلن لانتز ظاهر می شود، نوجوانی که با تلویزیون CRT روی شکمش می خوابد. فردی لانتز را به داخل تخت خود می کشاند و آتشفشانی از خون از آن فوران می کند.

در این فیلم یک دختر جوان متوجه می شود که باید به هر قیمتی بیدار بماند تا از قاتل پنجه ای که دوستانش را یکی یکی در رویاهایشان می کشد دور بماند.

۳- Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007)

بهترین فیلم های جانی دپ

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۸۳ (۳۹ نظر)

یکی دیگر از مشترکان تیم برتون و جانی دپ، نقش یک آرایشگر در لندن دهه ۱۸۴۰ است که به ناحق به دلیل مرگ همسرش زندانی شد. او انتقام خود را با کشتن افراد درگیر در حبس در هنگام اصلاح و کوتاه کردن مو می گیرد. سپس زن زیر آرایشگاه او آنها را به شکل کیک پای درست می کند. این احتمالاً وحشیانه ترین فیلم موزیکال است.

بنجامین قول می‌دهد از قاضی که او را به جرمی که مرتکب نشده است، انتقام بگیرد. برای انجام این کار، او آرایشگاه خود را دوباره باز می کند و شروع به کشتن مشتریانش با تیغ می کند.

۲- Corpse Bride (2005)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۸۳ (۳۵ نظر)

هنگامی که ویکتور در حال تمرین خاستگاری خود در جنگل است، به طور تصادفی با موجودی اسکلت مانند به نام امیلی ازدواج می کند که او را به سرزمین مردگان می برد. جانی دپ در این انیمیشن صداپیشگی کاراکتر ویکتور را به عهده دارد.

۱- Platoon (1987)

بهترین فیلم های جانی دپ

امتیاز: ۹۲ (۱۶ نظر)

دپ در این فیلم جنگ ویتنام الیور استون نقش کمتری نسبت به سایرین در لیست دارد. او در فیلم Platoon نقش لرنر را بازی می کند، سربازی که می تواند ویتنامی صحبت کند.

دسته ای از سربازان آمریکایی در جنگل های ویتنام گشت می زنند، می جنگند و می میرند و با وحشت جنگ های تشنه به خون و بداخلاقی اربابان سیاسی خود مقابله می کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *