۰

معرفی بعضی از بهترین بازی های کشاورزی ۲۰۲۲

بهترین بازی های کشاورزی

بهترین بازی های کشاورزی

زندگی یک کشاورز می تواند برای هرکسی که از محاصره شدن در طبیعت، سخت کار کردن و داشتن یک سبک زندگی آرام لذت می برد، جذاب باشد.

اگر از ایده پرورش محصولات دیجیتالی و دام خود هیجان زده می شوید، ما بهترین بازی های کشاورزی را در رایانه شخصی به شما ارائه می دهیم.

Stardew Valley

بهترین بازی های کشاورزی

برای شروع، ما بازی کشاورزی تحسین شده Stardew Valley را داریم، یک پروژه تک نفره که توسط اریک بارون، با نام مستعار ConcernedApe ساخته شده است.

این بازی با الهام از بازی‌های محبوب Harvest Moon، مزرعه‌داری، نقش‌آفرینی و گیم‌پلی شبیه‌سازی اجتماعی دارد.

در آن، شخصیت خود را خلق می‌کنید و قصد دارید مزرعه قدیمی پدربزرگتان را با جمع‌آوری دانه‌ها، کاشت محصولات و فروش آن‌ها برای سود به زندگی بازگردانید.

در نهایت، بازی شروع می شود و به شما امکان می دهد مناطق دیگری مانند دامداری، شیرینی پزی و غیره را بسازید و در عین حال با همسایگان خود آشنا شوید.

A World of Little Legends

بهترین بازی های کشاورزی

در حال حاضر A World of Little Legends یک بازی کرفتینگ جهان باز است که از بازی های کشاورزی و اکتشاف دهه ۹۰ الهام گرفته شده است.

در آن، بازیکنان می‌توانند در حین استخراج منابع، برداشت محصولات، ساختن خانه رویایی خود، شکار و کاوش، دنیا را به تخیل خود بسازند.

دنیای Little Legends مملو از اکتشافات و رویدادهای سرگرم کننده برای کشف است، مانند نمایشگاه های محلی، بازارهای شلوغ و غیره.

خارج از کشاورزی و خرید، بازیکنان می توانند به ماجراجویی در قلعه های جادویی پر از گنج های بی شمار و هیولاهای خطرناک بروند.

Ranch Simulator

بهترین بازی های کشاورزی

Ranch Simulator نشان می دهد که شما مزرعه خانواده خود را در اختیار می گیرید، که در روزهای سختی قرار گرفته است و برای داشتن هر گونه امیدی به سود باید به روز شود.

بهترین شانس شما در پرورش دام است، به ویژه جوجه ها برای شروع، اگرچه توسعه دهنده برنامه هایی برای اضافه کردن گاو، خوک و اسب نیز دارد.

پولی که به دست می آورید می توانید برای خرید ابزار، وسایل نقلیه برای کمک به پروژه های بازسازی خود و سازه های بهتر برای نگهداری دام های خود و محافظت از آنها در برابر شکارچیان استفاده کنید.

فراتر از مرزهای خانه دنج شما، دنیای باز پر جنب و جوشی است که در آن آهوها و خرس های آزاد پرسه می زنند که می توانید با تفنگ مطمئن خود شکارشان کنید.

Farming Simulator 22

بهترین بازی های کشاورزی

اگر به دنبال یک شبیه‌سازی کشاورزی با گرافیک واقعی هستید، می‌توانید سری Farming Simulator که بیشتر بر جنبه تجاری تمرکز دارد را انجام دهید.

آخرین نسخه Farming Simulator 22 است که وفاداری گرافیکی فوق العاده ای را ارائه می دهد و طیف گسترده ای از ابزارها، محصولات کشاورزی و تجهیزات را برای کاوش ارائه می دهد.

زمان در بازی صرف مدیریت امور مالی مزرعه شما و تصمیم گیری در مورد تجهیزات، دام و دانه هایی است که برای فصل آینده نیاز دارید.

جدای از آن، به شما این امکان داده می‌شود که خودتان وسایل نقلیه را رانندگی کنید، NPCها را استخدام کنید تا در مزرعه شما کار کنند، و حتی بازیکنان دیگر را برای کمک دعوت کنید.

داستان فصل ها: پیشگامان شهر زیتون

بهترین بازی های کشاورزی

علیرغم انتشار با نام متفاوت، سری Harvest Moon همچنان بازی‌های جدیدی دریافت می‌کند که فرمول رضایت‌بخش کشاورزی را ادامه می‌دهند.

Pioneers of Olive Town جدیدترین قسمت است و شما را در نقشی قرار می دهد که راه پدربزرگ خود را با در اختیار گرفتن مزرعه خانوادگی و مشارکت در ایجاد یک جامعه صلح آمیز دنبال کنید.

برای موفقیت، باید خستگی ناپذیر باشید و سخت برای کاشت محصولات کشاورزی، پرورش حیوانات و ایجاد روابط با ساکنان خانه جدید خود تلاش کنید.

در تمام این مدت، زیرساخت های شهر Olive Town را با پاکسازی زمین، تعمیر تأسیسات قدیمی و ساختن امکانات جدید با استفاده از ابزارهای ارتقا یافته بهبود می بخشید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *