۰

بهترین بازی های آشپزی ( Cooking ) در سال ۲۰۲۱

بهترین بازی های آشپزی ۲۰۲۱

بازی های آشپزی

در این مقاله قصد داریم تا به چند تا از بهترین بازی های آشپزی در سال ۲۰۲۱ اشاره کنیمو شما را با آنها آشنا کنیم.

این ژانر عمدتا شامل بازی هایی به سبک شبیه سازی است که تجربه آشپزی را برای شما به ارمغان می آورند و بیشتر بازی های آشپزی مبتنی بر تسک های کوچک و مدیریت زمان تمرکز می کنند.

Overcooked 2

بازی های آشپزی

بازی Overcooked 2 یک بازی آشپزی سریع و الهام گرفته از بازی های Arcade است که حداکثر چهار بازیکن را برای آماده سازی ، طبخ و تسریع سفارشات غذا در هنگام مقابله با خطرات مختلف محیطی کنار هم قرار می دهد.

یک لحظه در حال بریدن تعدادی پیاز هستید ، لحظه ای دیگر مواد را برای تهیه سوپ با هم قاطی می کنید ، و همه اینها در زمانی اتفاق می افتد که سعی می کنید قبل از اتمام تایمر تعداد زیادی سفارش را آماده کنید.

در حالی که به نظر می رسد این بازی به اندازه کافی آسان به نظر می رسد ، اما با معرفی مواد مختلف ، وظایف و موانع بیشتر همه چیز پیچیده تر می شود.

در نسخه دوم این بازی پشتیبانی بخش چند نفره آنلاین و برخی از مکانیک های جدید سرگرم کنندهوجود دارند ، مانند توانایی پرتاب مواد به سرآشپزهای دیگر از سراسر نقشه.

Battle Chef Brigade

بازی های آشپزی

Battle Chef Brigade با ترکیب بازی های پازلی ۲ بعدی با استراتژی بازی های پازلی با تسک های مختلف ، یک تجربه پخت و پز منحصر به فرد را ارائه می دهد.

در آن شما در نقش یک آشپز مشتاق به نام مینا بازی می کنید که برای اثبات ارزش خود در مسابقه آشپزی شرکت می کند و داوران را با غذاهای خوشمزه شگفت زده می کند.

گیم پلی بازی بین کاوش در جهان دو بعدی آن که در آن شما با دشمنان خود بر سر مواد غذایی مبارزه می کنید ، و یک مینی گیم برای تهیه غذای سفارشی ، تقسیم شده است.

انعطاف پذیری و فضای زیادی برای آزمایش انواع مختلف طعم وجود دارد. با این حال ، تمرکز اصلی شما ایجاد یک وعده غذایی است که سلیقه منحصر به فرد هر داور را راضی کند.

Cooking Simulator

بازی های آشپزی

Cooking Simulator رویکرد واقع بینانه تری به پخت و پز دارد بدون اینکه نگران ایجاد آشفتگی در آشپزخانه واقعی خود باشید.

این شبیه ساز شامل بیش از ۸۰ دستور العمل است که می توانید با ترکیب ده ها ماده با استفاده از مجموعه ای از وسایل و ظروف آشپزخانه ، آنها را باز کرده و به آنها تسلط پیدا کنید.

از آنجا که تمام کار های بازی دقیقا مانند زندگی واقعی انجام می شود و بر سیستم فیزیک بازی متکی است ، برای انجام برخی کارها ممکن است کمی به یادگیری نیاز داشته باشید .

همچنین فرصت هایی برای بهبود عملکرد شما با باز کردن قفل هدیه های جدید و حالت سندباکس وجود دارد که در آن می توانید کل آشپزخانه را بدون هیچ گونه عواقبی به آتش بکشید.

Cook, Serve, Delicious! 3?!

بازی های آشپزی

مجموعه The Cook, Serve, Delicious در بین طرفداران بازی های آشپزی به خوبی مورد توجه قرار می گیرد و آخرین نسخه آن شما را در هنگام سفر در سراسر ایالات متحده برای شرکت در مسابقه کامیون های غذایی قرار می دهد که در آن مهارت های آشپزی شما را به چالش می کشد.

در طول راه ، شما می توانید صدها غذای مختلف را با کمک دو خدمه رباتی خود آماده کنید.

علاوه بر این ،  با به روزرسانی های جدید بازی و چیزهای جادویی فانتزی را دریافت خواهید کرد که می توانید از آنها برای تزئین کامیون غذا استفاده کنید.

CSD 3 دارای بیش از صد ساعت محتوا در بیش از ۳۸۰ لول آن است و قیمتی حدود ۲۰ دلار دارد.

Bakery Simulator

بازی های آشپزی

زندگی یک نانوا آسان نیست و فرصت های زیادی برای اشتباه پیش می آید ، از اندازه گیری های دقیق گرفته تا وسایل معیوب یا سوزاندن نان به دلیل اینکه فراموش کرده اید آن را از فر خارج کنید.

Bakery Simulator قصد دارد با قرار دادن شما در معرض ماشین آلات و فرآیندهای نانوایی شبیه سازی شده ، بدون هیچ گونه خطری در دنیای واقعی برای خراب کردن کارها ، به شما نشان دهد که زندگی یک نانوا چگونه است.

شما زود بیدار می شوید تا سفارشات روز خود را آماده کنید ، یاد بگیرید که ده ها نوع نان مختلف را بپزید ، بسته بندی کنید و سفارشات خود را به مشتریان تحویل دهید و برای سرمایه گذاری مجدد در تجارت کسب درآمد کنید.

این بازی بسیار دقیق تر از آن چیزی است که انتظار دارید ، با جهان باز ، اقتصاد پویا و تغییر مشتری ، که شما را مجبور می کند کاملا در محیط بازی فرو بروید.

بازی های آشپزی بازی های آشپزی بازی های آشپزی بازی های آشپزی بازی های آشپزی بازی های آشپزی

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *