۰

ماجرای شهر نفرین شده سیلم ( SALEM )

شهر نفرین شده سیلم

شهر نفرین شده سیلم

شهر نفرین شده سیلم

شهر سیلم ( SALEM ) یک شهر کوچیک با جمعیت ۴۰ هزار نفری تو ایالت ماساچوست امریکا بود که یه اتفاق خیلی وحشتناک درونش افتاد و اون هم قتل عام تمام کسانی بود که قاضی و پدرروحانی اونارو جادوگر مینامیدن . قضیه از این قراره که شهر سیلم به علت داشتن یک سری جمعیت ها و گروه های مخوف که یک سری مراسم های عجیب و غریب از قربانی کردن و خوندن یک سری ایات تاریک از یک سری کتاب قدیمی معروف بود . از همین رو شهر سیلم به مرور زمان زیر ذره بین قاضی ها و مسیحی ها رفت و طی چند ماه تمام کسانی که دست به اقدامات تاریک در این شهر میزدند به دار اویخته شدن و گاها گفته میشه خیلی از زنهارو که مشکوک به جادوگری بودن رو روبروی اینه هایی قدیمی میسوزوندن چون اعتقاد داشتند که تنها راه از بین بردن یک جادوگر سوزوندش جلوی اینه س .
ماجرای سیلم و کشتار تمام کسانی که به جادوگری مشکوک بودن یک نقطه ی ابهام و یک نقطه ی سیاه ایجاد میکنه که نکنه واقعا جادو وجود داشته ولی با کشتن جادوگرهایی مثل جادوگران سیلم ، دیگه کسی قادر به جادو کردن نیست چون کسی نیست که درست اموزشش بده . درسته اون زمان خرافات حرف اول رو میزد اما اهالی شهر سیلم و قاضی و قضات و حکومتی های ان زمان از مردم سیلم چی دیده بودن که تصمیم میگیرند همرو بکشن.

اطلاعات دقیقی از شهر نفرین شده ی سیلم وجود نداره اما عکس هاییی وجود داره که نشون میده تعدادی از مردم شهر سیلم واقعا درحال انجام یک سری مراسم ها به صورت کاملا جدی بودن و انگار از کاری که میکنند هم نتیجه گرفتند . چون اگر ذره ای کسی از کارهای اون زمان مثل خوردن خون مار و سوزن سوزن کردن عروسک ها برای کشتن یک نفر از راه دور نتیجه نمیگرفت ، قطعا همونجا همه چی تموم میشد . اما ادامه داشت . با قدرت هم ادامه داشت و به جایی رسید که باعث مرگشون شد .
شهر سیلم تنها شهریه که درونش به صورت جدی جادوگری انجام شده و همه ی جادوگرانش کشته شدن و این یکی از مهم ترین دلیل هایی هست که نشون میده چرا دیگه جادو روی زمین و امروز وجود نداره . جادو انگار از یک جایی به بعد تموم شده چون جادوگری نبوده که اموزشش بده و یا شاید همچنان کتاب هایی هست که درون مکان هایی مثل واتیکان نگه داری میشه . کتاب هایی که جادوگری رو به صورت درست اموزش دادن.
در هر صورت ، یک چیزی این وسط باید بوده باشه که مردم شهر سیلم بابتش اونقدر اصرار داشتن که در آخر کشته شوند.

برای مطالعه فکت و داستان ترسناک بیشتر در کنترل امجی به صفحه آن مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *