۰

معرفی بازی ترسناک چند نفره No More Room in Hell 2

No More Room in Hell 2 یک تجربه اکشن ترسناک ۸ نفره و کوآپ است که وحشت محض را به همراه دارد. در یک دنیای آخرالزمانی پر از زامبی که پویا است و قابلیت بازی مجدد بی انتها دارد، دوستان خود را در تاریکی پیدا کنید و برای بقا بجنگید.

معرفی بازی ترسناک چند نفره No More Room in Hell 2

No More Room in Hell 2 سفری ترسناک و هیجان انگیز در سبک همکاری (Co-op) با (Permadeath) به قلب تاریکی مناطق آلوده به زامبی است. در نقش امدادگرهای اورژانس، باید برای بقا بجنگید، منابع را جمع آوری کنید، انبار خود را پر کنید و به ماموریتتان برسید – و این چرخه در هر بار با تجربه‌ای به طور کامل متفاوت تکرار می‌شود.

هشت بازیکن همکاری‌کننده در یک نقشه عظیم ظاهر می‌شوند و باید از هوش و واکنش‌های سریع خود برای متحد شدن و زنده ماندن در مقابل نیروهای غیرقابل توقف مردگان متحرک استفاده کنند. بازیکنان باید برای بقا با هم ارتباط برقرار کرده و استراتژی بچینند، چرا که خطر در تمامی سایه‌ها پنهان است. با مبارزه یا زیرکی، مسیر خود را میان انبوه زامبی‌ها باز کنید.

راه‌های مختلفی برای رویارویی با هر سناریو وجود دارد، اما مرگ دائمی شخصیت‌ها عواقب بزرگی برای هر تصمیم اشتباه به همراه دارد. زامبی‌ها به تمام حرکات و صداهای شما واکنش نشان می‌دهند. دشمنان را با صدای آژیر ماشین منحرف کنید، آن‌ها را مستقیماً به دام بیندازید یا با رویکردی قاطعانه‌تر از طریق انفجار آن‌ها را از بین ببرید.

نقشه عظیم با قابلیت بازی مجدد بی انتها با چت صوتی نزدیک (Proximity Voice Chat) راه خود را به سمت هم‌تیمی‌هایتان پیدا کنید و با هم قدرتمندتر شوید. در هر بازی به یک گروه همکاری کاملاً مسلح با تفنگ‌های تهاجمی و مواد منفجره تبدیل خواهید شد. اما یک تهدید همیشگی وجود دارد: با مرگ هر امدادگر، تمام پیشرفت او از دست می‌رود.

نیروگاه برق، اولین منطقه‌ی دسترسی زودهنگام، هشت بازیکن را در حاشیه یک نقشه عظیم در ایالت پنسیلوانیا قرار می‌دهد. هم‌تیمی‌های همکاری‌کننده خود را پیدا کنید، سپس با افزایش سختی بازی، با هم کار کنید تا به هدف نهایی در مرکز نقشه برسید. برای زنده ماندن در برابر تهدید فزاینده، سلاح و تجهیزات جمع‌آوری کنید و گروه خود را به سمت بخش پایانی بازی در نیروگاه هدایت کنید. اهداف به شکل صحنه‌های نمادین فیلم‌های ترسناک در جایگاه‌های سوخت متروکه، بارها، ایست‌های بازرسی نظامی و موارد دیگر آشکار می‌شوند، در عین حال که برای افزایش شانس زنده ماندن و بازگرداندن زیرساخت‌ها برای بقای بشریت، تجهیزات بهتری به دست می‌آورید.

مرگ دائمی هر ماموریت، شخصیت شما را در خطر مرگ دائمی قرار می‌دهد. تا زمانی که یک امدادگر در ماموریت زنده بماند، با لوت کردن منابع، سطح او بالا می‌رود. با هر بار انجام بازی، با دسترسی به مخفیگاه تجهیزات و تجهیزات اولیه، شانس خود را برای بقا افزایش می‌دهید. آیا برای نجات یک عضو گروه، شخصیت خود را به خطر می‌اندازید؟ با تکمیل ماموریت توسط تعداد بیشتری از اعضای گروه، پاداش‌ها افزایش می‌یابد، اما ریسک‌های مرگ دائمی همیشه وجود دارد. این یک همکاری‌ست با عواقب جدی.

معرفی بازی ترسناک چند نفره No More Room in Hell 2

وحشت بی پایان

No More Room in Hell 2 یک تجربه وحشتناک و عمیق انسانی است – جایی که مردگان متعفن زمانی انسان‌های واقعی بوده‌اند. یک زامبی یک تهدید به شمار می‌رود. اما انبوهی از زامبی‌ها شما را تکه تکه خواهند کرد. مردگان متحرک نه تنها شما را می‌بینند، بلکه می‌توانند صدای شما، صدای همدیگر و هر صدای گوش‌خراشی که در طبیعت خاموش ایجاد می‌کنید را بشنوند. انواع مختلف زامبی‌ها و تاریکی دائمی همواره شما را یک قدم با یک پایان وحشتناک فاصله می‌دهد – حتی ممکن است امدادگر شما هم به گروه مردگان متحرک بپیوندد.

سلاح‌های تن به تن، دورزن و تاکتیکی

در ابتدا مهمات کمیاب است، زامبی‌ها خطرناک هستند و بازیکنان هم در برابر آن‌ها شکننده‌اند. با مجموعه‌ای از سلاح‌ها – برخی حرفه‌ای و برخی ابتدایی – هیجان وحشت بقا را تجربه کنید تا با مردگان متحرک مقابله کرده و آن‌ها را فریب دهید. با نبرد تن به تن دلخراش، یک کلنگ را در جمجمه یک زامبی فرو کنید، یا آخرین گلوله تفنگ ساچمه‌ای خود را به سمت انبوهی که در حال پیشروی است شلیک کنید. یک سیستم خونریزی پویا به شما امکان می‌دهد تا تأثیر منزجرکننده هر زخمی را که به مردگان متحرک وارد می‌کنید، ببینید و احساس کنید. با برنامه‌ریزی برای نبردهای خود و استفاده از ابزارهایی مانند بمب‌های مجاورتی به جای قدرت، باهوش عمل کنید تا برای زنده ماندن هر کاری که می‌توانید انجام دهید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *